lady jane Geplaatst 1 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 Gwenvan harte meis.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 als ik mai zie denk ik soms amai hoe zou het met Will en onze Fleurtje gaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Muffin van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Hoi! Ik ben er nog hoor, droog en wel. Alleen erg druk bezig met van alles en nog wat. Ik lees hier wel dagelijks en ben begaan met jullie. Ook om de vinger aan de pols te houden en om te weten hoe het met jullie allemaal gaat. Liefs, Nance kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Klopt het dat Kastanje al een poos niet meer is geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ik mis Skippie. Maar misschien komt ze morgen even kijken op het jaarpact... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Lag er vannacht in mijn bedje inderdaad ook al over te dubben dat ik Skip zo lang niet gehoord/gelezen heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 morgen is ze "jarig" 2 jaar dus, komt ze vast wel tracteren even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ja...jammer...waarschijnlijk een goed teken dat ze hier niet meer echt actief zijn...maar je mist ze wel.. Skip, Appeltje...Gewoondoen....hoe zou het zijn..geen nieuws, goed nieuws?! Dan ben ik blij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 Marcvan harte, maak maar gauw open, het is een doos vol contact, zorg, troost, pb's, prietpraat, babbels en wat je je nog maar meer kunt wensen Marc reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 Weet echt niemand iets omtrent Soothe/Ludwig? En/of Anna? Mag ook per pb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Rob66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Billy Bob van harte! en Ella, ondanks je avatar: be here now ook niet meer hier BillyBob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Dank je Lady Jane. Was een paar dagen afwezig. Maar sta nog steeds droog! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Oooh, Gips, wat lief...ik ben er wel, maar zó druk met alles wat er gebeurt in mijn leven. En dat is heel ok....kan het hier ook even niet bijhouden..dat vind ik lastig...Het is óf elke dag of anders mis ik té veel. Maar ik lees wel af en toe, dus even passief aanwezig en ik reageer af en toe op een wie is wie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 meiske, van harte met je70ste verjaardag alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 herr Ludwig 67 en Kunsie 58 Hoe gaat het jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 Tuvalu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 ik heb iets gelezen van Luna maar weet niet meer wat of wanneer tja hersencellen he. Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Lieselot. Hoe zou het met haar gaan en met de kleine ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Luna, kom tevoorschijn! Ik mis je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Tobbertje nog steeds een Toppertje ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Diesel, van harte met je verjaardag gaat alles nog een beetje naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Jen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden