Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Lavendel... In het begin zo goed en positief aanwezig, veel ook. Nu al tijden niet meer. Hoop geen terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Gunn, overgearticuleerde heerlijke kwijlebabbelaardie toch m'n virtuele hart heeft, DIE MIS IK OOK ZEER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 @ RL: met Lavendel gaat het goed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ow, gelukkig Lyts! Dank je wel! Wil je haar de groeten doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ja, ik ook Marika! Aicha heb ik ook al een tijdje niet gezien. Hoe zou het met haar broer zijn? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 En hoe zou het met Aicha zelf gaan, natuurlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Marika:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Akelei, we denken aan je hopelijk jij ook aan ons:D:heart: en jarige Tasseke natuurlijk:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ice-man Gunn Sierraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 en Smart zelf die ooit dit draadje opende hoe zou het met haar gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2013 Rapport Share Geplaatst 11 september 2013 weet iemand hoe het met Lidia gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Meiske, hoe vaart jouw schip momenteel? kom je eens updaten binnenkort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst 16 september 2013 Ik kan het pb adres van Lidia niet meer terugvinden en kan haar dus niet pb-en. Het zou fijn zijn als ze weer eens iets van zich zou laten horen. Coco? Gunn? Marc? Esperanza? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst 16 september 2013 Wijfie, ben je op midweek? heb het goed dan meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Waar is BB. toch gebleven. Ik zie hem niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 bb is op alcatraz Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Joop, Joris heeft op het jaarpact gepost. Ik hoop echt dat hij hier weer vaker komt, want wat hij schreef baart me zorgen. Apple, hoe is het met jou? Een jaar droog! Laat wat van je horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst 18 september 2013 Ik las op het draadje van Nicky en kwam daar Hopeful tegen. Ook al heel lang niets van gehoord. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 O Bedankt Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 RipQueenie laat ook helemaal niets meer van zich horen. Ik hoop dat het goed met haar gaat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 GUNN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Originally posted by: haddockGUNN!quote> Helemaal mee eens. Waar blijf je nou!!!!!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 En buiten Gunn mis ik nu ook Marika.... En ook A3 al heeft hij gezegd dat hij even met een writersblock zit.. Aanpassing: foutje verbeteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Lieve mensen, Het deed mij goed om te lezen dat ik gemist werd en steeds weer wilde ik een berichtje hier achterlaten, maar ik was gewoon te moe, zeg maar uitgeput. Op 11 febr. heb ik dus mijn pols gebroken en dat hield veel meer in dan een tijdje ion het gips. Van mijn nek tot mijn nagels had ik pijn. Vooral 's nachts was het zo erg dat ik er bijna niet van kon slapen en dus in een vicieuze cirkel terechtkwam. Gelukkig is het geen post traumatisch dystrophy, maar als ik niet, tegen het advies v.d. orthopeed in, naar de fys. ther. was gegaan, was het daar wel op uitgelopen. Het ging wel vooruit, want ik kon mijn arm bijv. weer omhoog krijgen, maar verder schoot het niet erg op en daarom heeft de HA mijn naar de revalidatie afd. v/h ZH verwezen. Ik ben daar 6 jaar geleden ook on der behandeling geweest en dat is mij uitermate goed bevallen. Ik heb nu dus (weer) ergother. (dat zijn de regels, anders is het geen revalidatie) en een zeer goede handtherapeute. Het is wel een belasting, 2x p/wk in de auto naar het ZH, maar ik zie nu pas echte vooruitgang. Gelukkig mag ik weer autorijden, dat mocht ik de 1e 4 mnd. niet v.d. fys. ther. Te gevaarlijk. De laatste 4 nachten heb ik eindelijk eens goed geslapen en voel me meteen een ander mens. En deze week heb ik "vrij" omdat mijn therapeutes beiden op vakantie zijn, voelt even of de druk v.d. ketel is. Maar ik zal altijd beperkingen houden, want mijn vingers staan scheef en krom en mijn pols kan niet goed draaien. De kracht in mijn hand gaat ook vooruit, hoewel ik wel wat konsequenter zou moeten oefenen. Wat het drinken betreft: het gaat een tijdje goed, dwz. zero, maar dan komen er 1 of 2 dagen dat ik me te buiten ga. Daar is dus nog ruimte voor verbetering, hoewel ik op mijn leeftijd niet van plan ben helemaal te stoppen. Maar aangezien ik me beter voel zonder, zullen de intervallen wel steeds groter worden, verwacht ik. Ik stop, want typen gaat niet makkelijk en de ergother. hamert er op dat ik tussen actie rust in las en n iet, als ik een goede dag heb daarvan meen te moeten profiteren door teveel achterstallig "werk" te doen. Rest mij nog te vertellen dat ik wel bij D&D lees, want als ik dat een paar dagen niet doe, loop ik makkelijker het wijnpad in. Helaas wil iki persé chronologisch lezen, om het goed te kunnen volgen, vooral ook de nwe mensen, maar zo kom ik dus niet bijgelezen. De sfeer op het forum vind ik momenteel (10 dgn. geleden dus voor mij) erg pos. en helpend. Ik ben dan ook van plan weer actief mee te doen, als deze verbetering doorzet en ik dus niet meer doodmoe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 fijn je even weer te lezen en dat het eindelijk beter gaat meis. moest wel lachen om je: op mijn leeftijd niet meer stoppen? Ben je te oud om nog te kunnen genieten van gezondere jaren? nee toch! Je voelt je beter zonder, schrijf je zelf. Misschien als het minder tegen zit met je lijf, dat je ook weer meer andere krachten krijgt; ik gun je die wel! Je hoeft niet te antwoorden hoor, beetje rust voor je pols is beter (zei big mama) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden