Jen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: jopiejen?je laat je toch niet wegjagen he?komop drol, jij hoort hier ook hoor!quote> Hihi, lief van je jopie. Hoewel het woord lief jou misschien niet echt past, klinkt wat klef, laten we "tof" zeggen.Lang geleden dat ik drol genoemd ben overigens. Klinkt toch wel lief eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 nou de ene Harry is weer weg nu kun jij weer terugkomen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hij luistert goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 goed afgericht he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Nog niet een tijdje, maar toch al wel: Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 heel erg: BelleFleur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Een paar lieve Belgen! Will, VM en Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Tinkerbelle die heb ik ook al een hele lange tijd niet gezien, en An?? en en en ......nog een heleboel mensen eigenlijk AR? Pippie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Ik ben er wel hoor, Jane maar mijn nieuwe baan vergt heel veel energie van mij, de vele vroege diensten (5 uur opstaan dan ) en het leren van alle nieuwe dingen. Dan ben ik soms zo moe dat ik niet veel zin heb in forummen. Verder alles goed en supergelukkig met mijn baan. Ga elke dag zingend heen. Wel erg lief dat je naar me vraagt. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Harry is verplicht op vakantie gestuurd, 14 dagen misverstand ook rond meerdere inloggadgets?IP's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 ??? Mag je tegenwoordig alleen nog maar thuis het forum op? Ik doe bijna niet anders, want ik ben niet zo van moderne snufjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik snap het ook niet Jaap heb wel eens op t werk ingelogd wel onder eigen naam en code maar ander IP adres denk ik? digibeet ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Harry op vakantie gestuurd door Tactive? Nou ja Tactive, hij is net geweest hoor ik zag hem pas nog zitten voor zijn tentje op de schapenwei jullie hebben vast de verkeerde uitgeloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Originally posted by: nancyBella? Isa? Travel? Krikkemikje??????quote> Bella kijkt regelmatig op het forum, maar zonder in te loggen, dus jullie zien het dan ws niet! Ups en downs hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik log thuis ook op meerdere internetapparaten in, dat zal het denk ik niet zijn. Ik heb het vermoeden dat het misschien kan gebeuren als frummers elkaar opzoeken en bij elkaar inloggen? Niet doen dus. Bij elkaar inloggen dan he, elkaar opzoeken mag toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Fijn te lezen dat het goed met je gaat, Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Nou ik begin Fleurie toch wel wat te missen, maar het duurt niet zo lang meer voor ze weer terug komt. Fleurie weer terug komen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik vrees er een beetje voor Bollie, ze heeft het een beetje gehad hier vrees ik, doch ook ik hoop dat ze alsnog de kriebel krijgt om hier haar ding te schrijven, want het is een blijft een "specialleke" hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Och dat meen je niet Rekel. Ja ik zou het echt jammer vinden. Ze hoort er gewoon bij. zonder Fleurie is het forum toch niet helemaal compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Ik mis Fleur... en ja, dan kan ze het zelf wel een beetje hebben gehad hier.... maar een heleboel lui hebben het niet met haar gehad... Kom op Fleur, laat het forum niet wegzakken in gezapigheid.... haal die sleutel weer op bij de modderateur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Ans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Vervelend dat er zoveel een ban hebben hoop dat jullie je toch staande weten te houden op afstand nu nou ja, eigenlijk droog of zo droog als je zelf wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Ik mis druppeltje al heel lang. Weet iemand hoe het met haar gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Gunn, ik mis jouw (zwartgalligheid). Allebei dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden