nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst 14 oktober 2014 En Hannah natuurlijk, meid, hoe gaat het nu met je??
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Will laat je nog eens weten hoe het met je gaat?
lady jane Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst 30 oktober 2014 Agnieta was gisteren op de dagdraad Ietje en ja Suikertje, je wordt gemist misschien ben je wel je opname af gaan maken maar als je kunt, laat even weten.
lady jane Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst 30 oktober 2014 (bewerkt) dat is een momentopname A3 hebben we dat niet allemaal wel eens gedacht? ik blijf hopen dat hij zich realiseert dat hij nog lang niet klaar is. 30 oktober 2014 bewerkt door lady jane
bolletje Geplaatst 8 november 2014 Rapport Geplaatst 8 november 2014 Ik begin me nu toch wel ernstig zorgen te maken over Ludwig. Dat is toch niets voor hem om zo maar weg te blijven??????
Kate Geplaatst 8 november 2014 Rapport Geplaatst 8 november 2014 Hij was er toch steeds minder Bolletje. Soms laten mensen het forum los.
lady jane Geplaatst 8 november 2014 Rapport Geplaatst 8 november 2014 Otjeook een soort van buikdansen he☺
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Geplaatst 9 november 2014 Ja Kate dat klopt maar het is niets voor Ludwig geloof ik, om dat niet van te voren te melden. Anders zou ik me niet zo bezorgd maken. Nou ja misschien horen we ooit nog wel eens van hem. Ik hoop het.
Kate Geplaatst 9 november 2014 Rapport Geplaatst 9 november 2014 Staat me bij dat hij wel eens heeft gezegd steeds minder met het forum bezig te zijn, Bolletje. Een groots aangekondigd afscheid past niet zo bij hem denk ik. Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, als hij het land der levenden zou verlaten is Anna er nog om het te melden. En een terugval, nee, geloof ik niks van.
Kate Geplaatst 9 november 2014 Rapport Geplaatst 9 november 2014 Hihi jane, dat is wel een hele aparte buikdans.
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Geplaatst 15 november 2014 Jannigje, gefeliciteerd je heet nu een jaartje:
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2014 Rapport Geplaatst 23 november 2014 Ik mis Hanneke op de dagdraad... De berichtjes, schuingedrukt, iets grotere letter, moment van rust. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Yogajuf Geplaatst 27 november 2014 Rapport Geplaatst 27 november 2014 Ik mis Roberto. Ik vond dat zijn bijdragen echt iets toevoegden vanwege zijn methodische en rationele aanpak.
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Geplaatst 28 november 2014 van harte gefeliciteerd Han en hopelijk ga je goed! Fijne dag.
nancy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Geplaatst 3 december 2014 Ik mis je, Lytse. Morgen (denk ik, weet het niet meer precies) is het een jaar geleden dat je plotseling overleed, Lytse. Hierbij brand ik een kaarsje voor jou....
nancy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Geplaatst 3 december 2014 Tja Ag, je kan gelijk hebben. Het was in ieder geval deze week, dus ik ga haar herdenken......diepe zucht......
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Geplaatst 7 december 2014 Ik heb 2 jaar geleden contact met Suiker gehad en vroeg me af hoe het gaat met hem.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden