nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 En Hannah natuurlijk, meid, hoe gaat het nu met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Will laat je nog eens weten hoe het met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Agnieta was gisteren op de dagdraad Ietje en ja Suikertje, je wordt gemist misschien ben je wel je opname af gaan maken maar als je kunt, laat even weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 (bewerkt) dat is een momentopname A3 hebben we dat niet allemaal wel eens gedacht? ik blijf hopen dat hij zich realiseert dat hij nog lang niet klaar is. 30 oktober 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Ik begin me nu toch wel ernstig zorgen te maken over Ludwig. Dat is toch niets voor hem om zo maar weg te blijven?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Hij was er toch steeds minder Bolletje. Soms laten mensen het forum los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Otjeook een soort van buikdansen he☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ja Kate dat klopt maar het is niets voor Ludwig geloof ik, om dat niet van te voren te melden. Anders zou ik me niet zo bezorgd maken. Nou ja misschien horen we ooit nog wel eens van hem. Ik hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Staat me bij dat hij wel eens heeft gezegd steeds minder met het forum bezig te zijn, Bolletje. Een groots aangekondigd afscheid past niet zo bij hem denk ik. Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, als hij het land der levenden zou verlaten is Anna er nog om het te melden. En een terugval, nee, geloof ik niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Hihi jane, dat is wel een hele aparte buikdans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Jannigje, gefeliciteerd je heet nu een jaartje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Aicha meis, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst 23 november 2014 Ik mis Hanneke op de dagdraad... De berichtjes, schuingedrukt, iets grotere letter, moment van rust. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Ik mis Roberto. Ik vond dat zijn bijdragen echt iets toevoegden vanwege zijn methodische en rationele aanpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 van harte gefeliciteerd Han en hopelijk ga je goed! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik mis Tuvalu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ik mis je, Lytse. Morgen (denk ik, weet het niet meer precies) is het een jaar geleden dat je plotseling overleed, Lytse. Hierbij brand ik een kaarsje voor jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Tja Ag, je kan gelijk hebben. Het was in ieder geval deze week, dus ik ga haar herdenken......diepe zucht...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Geertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik heb 2 jaar geleden contact met Suiker gehad en vroeg me af hoe het gaat met hem..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden