Pinkman Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen, zo eerst maar met de hond wandelen nu het nog droog is. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 goeiemooiemorgen frummers echt saunaweer, dus dat gaan we maar doen vandaag. Na gisteren dochter supervroeg naar Schiphol te hebben gebracht liep ik als een zombie over de Albert Cuijpmarkt, die ze nog aan het opbouwen waren, realiseerde me ineens dat shoppen en ik elkaar niet meer zoveel te zeggen hadden. Dus even langs de super gelopen en met wat nuttige boodschapjes gauw weer naar huis. En 's middags bijgeslapen aan de plassen in het zonnetje, oei wat lekker was dat weer, zolang ik maar beschut plat bleef liggen. Verder was de wind te koud om te kunnen lezen. Dan lig ik liefst op de buik, maar iets omhoog gericht. Maar blij met weinig nu dus qua weer. Krijg ik net 2 weelderige natuurfoto's waar dochter in bikini ook nog wat verdwaasd kijkt door de jet-lag. Gelukkig is een lieve hond in het hostel, haar dag ook weer goed. En ik zie na maanden 2 saunamaatjes weer dus dat is een soort van mini reunie en veel bijkletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen. DAGPACT Beatrix Fonny Toos Veel plezier in de sauna, @lady jane Inderdaad weer voor. Hier (nog) een bleek zonnetje, maar wel een trekkerige wind. Dus toch maar de was naar buiten straks. Naar de sportschool straks en daarna pups knuffelen. Die zijn zondag geboren, dus op kraambezoek. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Hoe was het gister in het ziekenhuis @ikkanhet? Mocht je je man weer mee naar huis nemen of moest hij blijven? Jullie zijn wel de sjaak de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen, een nieuwe droge dag is aangebroken. DAGPACT Beatrix Fonny Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 57 minuten geleden zei Toos: Hoe was het gister in het ziekenhuis @ikkanhet? Mocht je je man weer mee naar huis nemen of moest hij blijven? Jullie zijn wel de sjaak de laatste tijd. Ze hebben hem vocht uit de enkel getrokken. Heeft pijnstillers en ontstekingsremmers. Vocht is op kweek gezet. Ze moeten ons inderdaad hebben de laatste tijd ik mag dinsdag weer. Vind het best spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 DAGPACT Beatrix Fonny Toos Pytje Spirit Goedenmorgen, op deze regenachtige ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemorgen allemaal, kan nog net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Goedemiddag inmiddels, Ik zit nog steeds in een soort van terugval. Vorige keren bleef ik dan een jaar weg van dit forum. Sinds ik contact heb met VNN duren mijn terugvallen korter. En blijf ik niet meer weg van dit forum. Ook al lees ik weinig en reageer ik weinig. Remi1 en Strijkbout reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 1 uur geleden zei Roberto: Goedemiddag inmiddels, Ik zit nog steeds in een soort van terugval. Vorige keren bleef ik dan een jaar weg van dit forum. Sinds ik contact heb met VNN duren mijn terugvallen korter. En blijf ik niet meer weg van dit forum. Ook al lees ik weinig en reageer ik weinig. Je bent niet de enige... Al zit ik nu weer op dag 4 inmiddels van mijn Revival. Dat kun jij ook. Geloof me, veel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Ik 2 mei een jaar. Super blij mee. rapilos, Spirit en Mariann reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraan Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 (bewerkt) * delete item * 20 april 2023 bewerkt door Kraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 Fijn bericht om te lezen en om je te zien @Roberto Blijf idd maar gewoon hoor, je doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 @Remi1, afgelopen weken ben ik dageliijks bezig met mijn buurman. Die is compleet verslaafd aan van alles en nog wat. Compleet vervuild huis, et cetera. Mijn eigen huis noem ik functioneel rommelig, is voor mij leefbaar. Zijn huis is niet leefbaar. Mijn buurman is zorgweigeraar, begin ik ook aan te worden. Van al die hulpverleners worden wij alleen maar knettergek. Niemand begrijpt de combi tussen ADHD / Autisme, Asperger en verslavingsgevoelig. En dat wij het beter weten dan al die hulp- en zorgverleners zelf. Zelfde met M. twee jaar geleden. Idem dito. Wij begrijpen elkaar onderling wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 april 2023 Rapport Share Geplaatst 20 april 2023 (bewerkt) Professionele hulpverlening is totaal iets anders dan lotgenotencontact, dat ben ik met je eens hoor @Roberto. Professionele hulpverleners komen niet eens in de buurt van wat wel is tussen lotgenoten. Dat is totaal anders. ( Overigens heb ik wel een paar keer een klik gehad met iemand van prof. hulpverlening, Later bleek dat deze hulpverleners zelf ervaringsdeskundigen waren) Maar waarom zou je hulpverlening niet mogen weigeren dan, of dringen ze zich op om 1 of andere reden? Ik weet niet welke hulpverlening je precies bedoeld? Wanneer iemand niet voor hun hulp- aanbod openstaat kunnen ze net zo goed aan een dood paard trekken, het werkt dan toch niks. VNN (verslavingszorg) doet je blijkbaar wel goed toch, Roberto? 20 april 2023 bewerkt door Remi1 verduidelijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden