bumperjim Geplaatst gisteren om 05:53 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:53 "Delen met iemand" kan hier op het forum hè, daar is het voor, niet om foldertjes aan te vragen. Stel je voor in de wie is wie, kom dagelijks op de dagdraad, enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst gisteren om 10:29 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:29 Dat ben ik niet met je eens. Een forum is juist ook heel geschikt om een specifieke vraag te stellen, dat gebeurt regelmatig hier toch? Ik begrijp de vraag naar informatie over het onderzoek wel. Elk onderzoek gaat uit van de vraagstelling van de onderzoeker en is altijd gekleurd. Dat kan bepaald taalgebruik of logica gebruiken, die niet de jouwe is. Dan is het best fijn om op weg geholpen te worden met het begrijpen hiervan. Net zoals er trainingen zijn voor je schriftelijk rij-examen. Het heeft niet per se met eerlijkheid of een schuldvraag te maken, maar met het begrijpen van de vragen en de bedoeling van het onderzoek. Zo zie ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
matz Geplaatst gisteren om 13:03 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:03 Ik ook niet, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Over mezelf praten op een forum zou ik niet snel doen. Laat staan om vrij te spreken. Online wordt er vaak nog wat verkeerd geïnterpreteerd (door jezelf of door anderen) of zelfs onaardigs gezegd. Het veroordelen van iets wat anders is of iemand die anders denkt (gelukkig passen sommigen hun reactie later nog aan). Ik wil zo niet in het leven staan. Gelukkig gaat het al bijna 6 maanden erg goed met mij. De mensen in mijn directe omgeving heb ik uiteindelijk durven vertellen over hoe slecht het eigenlijk met me ging. Een aantal van hen heeft me enorm gesteund (en nog steeds) en een aantal zie ik niet meer. Ook daar heb ik begrip voor. Zij hadden dat niet voor mij en mijn trieste situatie. Mensen kennen het niet en weten niet hoe het is en hoe het komt. Alsof alles een bewuste keuze is. Ik wist het vroeger ook niet. Wel heb ik veel gelezen op dit forum, maar dat was meer in tijden dat het goed met me ging. In mindere tijden leefde ik alsnog in m'n eigen wereld. Nu is dat helemaal anders. Mensen mogen gerust weten dat ik mindere tijden heb gehad. Des te mooier is het als ze nu zien hoe goed het vaak met me gaat! Om deze redenen gaf ik aan dat ik hoop dat iedereen die zich slecht voelt dit kan delen met iemand (dichtbij of op het forum). En als mensen niet het gevoel hebben iets te kunnen of durven delen met iemand dichtbij dat ze mij een berichtje mogen sturen omdat ik me nu anders voel. Groetjes Michelle Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden