Hamelino Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november Op 2-10-2024 om 17:48 zei jay28: Ik heb hem voor je stuur me een mail slim_jay10@hotmail.com Zou heel dankbaar zijn als ik deze brochure ook mag ontvangen op karinasharm@gmail.com 🙏🏻 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hamelino Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november Op 3-6-2024 om 00:41 zei jay28: Goedenavond Kira zou ik de brochure van je mogen hartelijk dank groetjes, Hoi Kira, zou ik de brochure ook van jou mogen hebben? Mijn dank is groot! karinasharm@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rafael Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november Stuur me een mailtje heb de brochure ben echt blij door dat ding heb ik me rijbewijs inmiddels als 9 maanden terug raphaeloemedali@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef1971 Geplaatst 9 december Rapport Share Geplaatst 9 december Op 18-2-2023 om 14:14 zei Kira: Ik heb dit onderzoek recent gehad. Mooi verslag van de psychiater gekregen en ik verwacht m'n rijbewijs snel terug te hebben. Maar wel de LEMA te moeten doen helaas. Er is een fijne brochure te koop op internet als je even googled. Daar staan vragen in, maar ook het waarom daarachter. Het heeft mijn ogen geopend en heel erg geholpen een goed gesprek te kunnen voeren met de psychiater door gewoon eerlijk te zijn over mijn gebruik. Als je me een privé bericht stuurt kan ik je de brochure ook mailen, kun je je dat geld sparen Als je al zo lang niks gedronken hebt en in behandeling bent geweest neem ik aan dat je al veel inzichten hebt en dat zal die keuring ook zeker goed komen. Zou ik t brochure mogen ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef1971 Geplaatst 9 december Rapport Share Geplaatst 9 december Op 24-4-2024 om 22:15 zei Rafael: Stuur mij een mailtje ik heb hem voor je Zou ik m mogen ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december (bewerkt) @moderator, kan deze draad verwijderd worden? Ik word hier echt niet goed van. Mensen die een misdrijf hebben gepleegd en daar financieel onderuit proberen te komen. 11 december bewerkt door Roberto karin123 en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december Eens. Dit heeft met het doel vh forum niks te maken, integendeel zelfs. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december wie zonder zonde is............ verdient ook een 2e kans. Als ik lees hoe deze draad is ontstaan dan willen de mensen die een brochure aanvragen die 2e kans verdienen. Wat je ook van een ander vindt w.b. intrekken rijbewijs, ze hebben hun straf gehad en doen hun best een goede weggebruiker te worden/blijven zoals ik ze lees. Ik rijd zelf geen auto maar heb vroeger ook wel met drank op gefietst hoor, toen had er ook van alles mis kunnen gaan. Niet dat ik er trots op ben, maar fietsen, daar kan ik niet zonder. En anderen niet zonder auto. Om welke reden dan ook. Die brochure is er niet voor niets, dus dit draadje heeft nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december (bewerkt) Het gaat hier niet over een tweede kans of een brochure, maar over dat die mensen blijkbaar er geen geld voor over hebben om die brochure zelf aan te schaffen. 11 december bewerkt door Roberto Rafael reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december Zo lees ik de mensen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
matz Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december Nou idd. Ik vind deze reactie wel erg alles over 1 kam scheren. Als je je indenkt hoe iemand die daadwerkelijk verslaafd is, op welke manier dan ook, probeert zich staande te houden in een harde maatschappij. De persoon ziet geen uitweg meer door een bepaalde negatieve stem in zijn hoofd. Er is een behoefte. Dat heeft een oorzaak. Het enige wat hem op de been houdt is alcohol. Dat neemt de negatieve gedachten voor even weg. De 'makkelijke' weg. En uiteindelijk zullen ze beseffen dat het niet de juiste keuze was. Het lijkt mij dat je je even moet beseffen wat de redenen kunnen zijn voor iemand om met alcohol op achter het stuur te kruipen. Niet voor iedereen geldt dat ze na een avond stappen de auto pakken en dan gepakt worden. Er kunnen vele andere redenen zijn. En niet alleen maar "Mensen die een misdrijf hebben gepleegd en daar financieel onderuit proberen te komen.". Ieder mens maakt fouten. En zeker ook iedereen met een verslaving. Maar als je verslaafd bent word je daar nog steeds keihard op afgerekend (helaas ook bij justitie en zelfs hier op het forum...). De een is in een ander milieu opgegroeid dan de ander, de een heeft een andere financiële situatie, de een heeft wel een stoornis, ga zo maar door. De een krijgt de kans zijn leven weer op te pakken en weer vreugde en liefde uit zichzelf en anderen te kunnen ontvangen. Dat laatste, daar gaat het mij om. Ik hoop dat jij ook die kans krijgt (of hebt gekregen) in het leven! grtjs Michelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december (bewerkt) Ja, leg ons nou eens uitgebreid uit wat een alcoholverslaving is 🤣 Ik zal eens proberen dit draadje te unfollow maar ik weet niet of dat kan 11 december bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december Ook eens. Als iemand het zichzelf aandoet, prima. Maar niet als anderen de dupe zijn. En geen excuus over, ik heb een slechte jeugd gehad. Dan kun je iedereen vrijpleiten voor alles want er is altijd wel wat. Dat klinkt meer als linkse zachte heelmeesters..... Laat het maar gevoeld worden dan blijft het langer hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december Rapport Share Geplaatst 11 december (bewerkt) Precies. Lekker sterk verhaal als je iemand het ziekenhuis in rijdt. "Ja maar ik was verslaafd". Oh ja natuurlijk, dan kan je nergens wat aan doen 🤣 En ik heb het ook diverse malen gedaan, gelukkig altijd gemazzeld. Blijft gigantisch dom. 11 december bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 12 december Rapport Share Geplaatst 12 december Deze discussie vliegt hier alle kanten uit. Waar het hier om gaat is, dat deze brochure commercieel wordt uitgebracht om mensen door de CBR keuring te helpen. Bij die keuring probeert de psychiater vast stellen hoe het met de controle van het alcoholgebruik gesteld is ten behoeve van de verkeersveiligheid. Oogmerkvan de brochure zou zijn te voorkomen dat mensen vragen ‘verkeerd’ beantwoorden. Dat klinkt mooi, maar met de instructies voor de ‘juiste’ antwoorden zal men allicht de uitkomst van de keuring in de gewenste richting willen manipuleren. Dan is het nog de vraag of de psychiater dat niet zal doorzien. Meestal wel schat ik in. Daarom ben ik van mening dat het in dit soort situaties altijd het beste is de vragen naar waarheid te beoordelen en je niet door een brochure van zo'n club te laten leiden. karin123, bumperjim en Roberto reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst 12 december Rapport Share Geplaatst 12 december Ik heb een alcohol verslaving van 38 jaar achter de rug. Ooit een keer 4 jaar droog gestaan en momenteel sta ik droog sinds mei. Als hulp slik ik elke ochtend, onder toezicht, een half tabletje disulfiram en dat gaat goed. Als ik weer zou gaan beginnen loop ik risico van een RM opname en daar heb ik weinig trek in. Ik had ook een rook verslaving, maar daar ben ik zo'n 25 jaar geleden mee gestopt zonder hulp Groetjes Johan karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 december Rapport Share Geplaatst 12 december 1 uur geleden zei Johancornelis: Ik heb een alcohol verslaving van 38 jaar achter de rug. Ooit een keer 4 jaar droog gestaan en momenteel sta ik droog sinds mei. Als hulp slik ik elke ochtend, onder toezicht, een half tabletje disulfiram en dat gaat goed. Als ik weer zou gaan beginnen loop ik risico van een RM opname en daar heb ik weinig trek in. Ik had ook een rook verslaving, maar daar ben ik zo'n 25 jaar geleden mee gestopt zonder hulp Groetjes Johan Goed dat je al zolang droog staat. Een verplichte opname is inderdaad geen goed vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s December maand is een moeilijke maand, maar ik houd vol dankzij de disulfiram karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden