Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 januari 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Alles gedaan wat moest gebeuren vandaag. Nu op de bank onder een dekentje voor Netflix met een verse pot gemberthee. Hond gezellig naast mij. Hoofdpijn gelukkig weer gezakt. Zo is het leven zo slecht nog niet :D Maar even genieten van de rust, voordat de rest van het gezin ook weer thuis is :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers. 
Pffff, wat een beestenweer. 
En dan hebben wij nog niet eens de meest felle buien gehad hier.
Afijn, we zitten lekker droog binnen, bakje koffie eindelijk. 
Ik had eerder al even ingelogd, maar de telefoon ging en toen kwam het er weer niet van, 
het is een vreemde chaotische dag.... 
Maar dan nu echt even een bakje neerzetten hier. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Mariann , 50 dagen is niet gek.

Motregen & rukwinden al twee dagen hier, zie daar maar eens positief en levensblij bij te blijven. Maar vanavond weer naar Het Kasteel. Samen met je zoon naar de voetbal, dat is wel een soort droom die in vervulling is gegaan. Verder heb ik godbetert al twee dag Mon amour van BZN in mijn hoofd en word daarvan erg weemoedig. Ik weet niet zo goed of je met zoiets naar de dokter moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Oskar:

Gefeliciteerd @Mariann , 50 dagen is niet gek.

Motregen & rukwinden al twee dagen hier, zie daar maar eens positief en levensblij bij te blijven. Maar vanavond weer naar Het Kasteel. Samen met je zoon naar de voetbal, dat is wel een soort droom die in vervulling is gegaan. Verder heb ik godbetert al twee dag Mon amour van BZN in mijn hoofd en word daarvan erg weemoedig. Ik weet niet zo goed of je met zoiets naar de dokter moet.

Wat heel goed helpt is even naar 't deuntje luisteren van carnaval festival van de efteling.  Gegarandeerd dat je mon amour kwijt bent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spirit:

Beetje lui geweest vandaag.Is er wel goed weer voor ook.

Ik, met opzet, ook. Dit weekend mezelf opladen. Alleen dingen gedaan vandaag die me ontspanning geven, zoals uitgebreid gekookt en de bakker uithangen.
Ontspant mij altijd en vind ik leuk om te doen en daarbij komt het goed uit om te vriezer weer bij te vullen voor volgende week, want volgende week heb ik weinig tijd en andere (spannende) zaken aan me kop.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remi1:

Hoi @herman01677. Ja ik o.a. Ik ben hier vanaf 2010. Schreef eerder onder de namen borretje/ Bor.
Jou meen ik nu te herkennen onder een andere account @herman0167?

Verder zitten er hier nog veel meer oudgedienden hoor, nog veel langer dan mij ook.

ja hallo, ik ben net aan het zoeken om mijn oude account weer aan de gang te krijgen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de behoefte om bepaalde dingen nu van mij af te schrijven, dit heb ik lange tijd niet gedaan omdat ik mijn en ons leven totaal hebben om gegooit,we wonen nu 5 jaar in het buitenland, en zijn ingeburgerd en nu komen oude verslavingen weer op de voorgrond, die waren er al die tijd wel maar worden nu vervelend aanwezig, ik word wat ouder en merk nu ook veranderingen in het lichaam die waarschijnlijk daarmee samenhangen, zoals trillende armen,koffie kopjes niet meer vast kunnen houden ,veel duizelingen, ik weet dat ik nu maatregelen moet gaan nemen om het roer om te gooien, ben er intussen al heel lang mee bezig maar zie de oplossing nog niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei herman0167:

tja, men zegt altijd dat trillende ledematen komen door drank

Hoeft niet perse hoor. Er kunnen ook zenuwen bekneld zitten of zo..

Ik weet niet hoeveel en wat je gebruikt en dat maakt ook niet zoveel uit, maar je schrijft dat je wat ouder wordt en ik weet dat bij ouder worden er een soort van slijtage vormt. Een MRI scan kan uitkomst bieden.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...