Emmy Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Alles gedaan wat moest gebeuren vandaag. Nu op de bank onder een dekentje voor Netflix met een verse pot gemberthee. Hond gezellig naast mij. Hoofdpijn gelukkig weer gezakt. Zo is het leven zo slecht nog niet Maar even genieten van de rust, voordat de rest van het gezin ook weer thuis is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemiddag frummers. Pffff, wat een beestenweer. En dan hebben wij nog niet eens de meest felle buien gehad hier. Afijn, we zitten lekker droog binnen, bakje koffie eindelijk. Ik had eerder al even ingelogd, maar de telefoon ging en toen kwam het er weer niet van, het is een vreemde chaotische dag.... Maar dan nu echt even een bakje neerzetten hier. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Toos Pytje Pats mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 En dag 50!!!! rapilos, karin123 en Pats reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Gefeliciteerd @Mariann , 50 dagen is niet gek. Motregen & rukwinden al twee dagen hier, zie daar maar eens positief en levensblij bij te blijven. Maar vanavond weer naar Het Kasteel. Samen met je zoon naar de voetbal, dat is wel een soort droom die in vervulling is gegaan. Verder heb ik godbetert al twee dag Mon amour van BZN in mijn hoofd en word daarvan erg weemoedig. Ik weet niet zo goed of je met zoiets naar de dokter moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Oskar: Gefeliciteerd @Mariann , 50 dagen is niet gek. Motregen & rukwinden al twee dagen hier, zie daar maar eens positief en levensblij bij te blijven. Maar vanavond weer naar Het Kasteel. Samen met je zoon naar de voetbal, dat is wel een soort droom die in vervulling is gegaan. Verder heb ik godbetert al twee dag Mon amour van BZN in mijn hoofd en word daarvan erg weemoedig. Ik weet niet zo goed of je met zoiets naar de dokter moet. Wat heel goed helpt is even naar 't deuntje luisteren van carnaval festival van de efteling. Gegarandeerd dat je mon amour kwijt bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Oei, oei, dat is het kwaad bestrijden met de gruwel Franz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 15 minuten geleden zei Oskar: . Samen met je zoon naar de voetbal, dat is wel een soort droom die in vervulling is gegaan. Dat zal ik nooit kennen. Ik ken alleen met je dochter naar de rugby was ook erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Toos Pytje Pats mariann spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Beetje lui geweest vandaag.Is er wel goed weer voor ook. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Hier productieve week gehad mag ook wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 2 uur geleden zei Spirit: Beetje lui geweest vandaag.Is er wel goed weer voor ook. Ik, met opzet, ook. Dit weekend mezelf opladen. Alleen dingen gedaan vandaag die me ontspanning geven, zoals uitgebreid gekookt en de bakker uithangen. Ontspant mij altijd en vind ik leuk om te doen en daarbij komt het goed uit om te vriezer weer bij te vullen voor volgende week, want volgende week heb ik weinig tijd en andere (spannende) zaken aan me kop. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman01677 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Hallo na lange tijd ook eens weer hier, wie is er nog steeds hier vraag ik mij af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Hoi @herman01677. Ja ik o.a. Ik ben hier vanaf 2010. Schreef eerder onder de namen borretje/ Bor. Jou meen ik nu te herkennen onder een andere account @herman0167? Verder zitten er hier nog veel meer oudgedienden hoor, nog veel langer dan mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman01677 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Remi1: Hoi @herman01677. Ja ik o.a. Ik ben hier vanaf 2010. Schreef eerder onder de namen borretje/ Bor. Jou meen ik nu te herkennen onder een andere account @herman0167? Verder zitten er hier nog veel meer oudgedienden hoor, nog veel langer dan mij ook. ja hallo, ik ben net aan het zoeken om mijn oude account weer aan de gang te krijgen Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 volgens mij zit ik nu weer met oude account, was even een gedoe met opnieuw paswoorden en inloggen maar goed het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Fijn dat het gelukt is @herman0167 Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Remi1: Fijn dat het gelukt is @herman0167 Hoe gaat het? het gaat nog steeds wel goed met mij, dat ik dit forum weer zoek geeft aan dat het in bepaalt opzicht met mij nog niet veel beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Misschien wil je erover vertellen en kunnen we wat voor je betekenen? @herman0167 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 ik heb de behoefte om bepaalde dingen nu van mij af te schrijven, dit heb ik lange tijd niet gedaan omdat ik mijn en ons leven totaal hebben om gegooit,we wonen nu 5 jaar in het buitenland, en zijn ingeburgerd en nu komen oude verslavingen weer op de voorgrond, die waren er al die tijd wel maar worden nu vervelend aanwezig, ik word wat ouder en merk nu ook veranderingen in het lichaam die waarschijnlijk daarmee samenhangen, zoals trillende armen,koffie kopjes niet meer vast kunnen houden ,veel duizelingen, ik weet dat ik nu maatregelen moet gaan nemen om het roer om te gooien, ben er intussen al heel lang mee bezig maar zie de oplossing nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Daar hoeven alleen verslavingen niet de oorzaak van te zijn, er kan ook wat anders (mee) spelen. Heb je al een arts gezien? @herman0167 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 8 minuten geleden zei Remi1: Daar hoeven alleen verslavingen niet de oorzaak van te zijn, er kan ook wat anders (mee) spelen. Heb je al een arts gezien? @herman0167 tja, men zegt altijd dat trillende ledematen komen door drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei herman0167: tja, men zegt altijd dat trillende ledematen komen door drank Hoeft niet perse hoor. Er kunnen ook zenuwen bekneld zitten of zo.. Ik weet niet hoeveel en wat je gebruikt en dat maakt ook niet zoveel uit, maar je schrijft dat je wat ouder wordt en ik weet dat bij ouder worden er een soort van slijtage vormt. Een MRI scan kan uitkomst bieden. 14 januari 2023 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 is ook wel opvallend dat het alleen de linkerarm is, dus kan het wel eens iets anders zijn, maar het algemene drank probleem blijft toch wel nummer 1 hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Droge afmelding voor het dagpact Gaaaaap Welterusten Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden