Spring naar bijdragen

Zondag 18 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag allemaal.

 

53 minuten geleden zei tijdvoormij:

....    Vanmiddag gooi ik houtje in de kachel van de sauna, ....

Eigenlijk hoort dit in de rubriek 'wie missen we al een tijdje', maar vanwege de urgentie plaats ik het maar even hier:

@tijdvoormij, zou je hier nog even over willen nadenken? Zo bont kan @Houtje, of @Houtje59 het toch niet gemaakt hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:


Buiten is het onveranderd kkkkoud, nu -8, maar ik zie iets roods in de lucht, we kunnen een zonnetje verwachten voor het eerst in dagen.... 
 

Toen ik vanmorgen met het hondje buiten liep en bij de IJssel aankwam trof ik daar links van mij het silhouet van de IJsselbrug en de oude molen afgetekend tegen een vuurrood-oranje lucht met daaronder het spiegelgladde oppervlak van de rivier waar nog geen schip doorheen gevaren was. En elke keer als ik dat tafereeltje zo eens in de zoveel tijd aantref kan ik, hoe mooi en wonderlijk het er ook uitziet, niet anders denken dan: 'wat een kitsch'... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow! Diploma met glans gehaald en wat deed ze het als jongste en kleinste goed! Zonder bandjes in water springen en zelfstandig naar de kant zwemmen. Nog een keer en dan op de rug draaien en terug naar de kant. Onder water een ring van de bodem pakken. Uiteraard niet heel diep, maar toch 1.20 diep water. Trotse mama hier van een klein waterratje en dat heeft ze zeker niet van mij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de hele week al druk bezig geweest met de voorbereidingen voor onze buurtkerstborrel.
Eén buurvrouw warmt de glühwijn (en choco) op, een ander bakt appeltaart en ik verzorg de aankleding.
Er wordt wat regen voorspeld, misschien helpt dit? Heb ik alvast buiten opgehangen.

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'ELOP EL OP HET 24 15.30 17.00 DECEMBER'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze heeft vandaag haar kikkervisje dipolma gehaald. Maar dit is geen officieel  diploma hoor @Remi1. Ook wordt hier ouders heel erg op het hart gedrukt, verwacht niet dat ze zich nu redden in het water. De situatie is heel anders als ze in een vijver terecht komen, zonder papa en mama naast ze. Wel hebben ze vaak een voorsprong straks op zwemles en als ze 4 zijn mogen ze doorstromen naar A diploma, mits ze eraan toe zijn. Maar je ziet vanmorgen wel dat Mini niet bang is. Waar andere kinderen nog wel wat twijfelen om erin te springen, springt mini er al in voor dat de juf het teken heeft gegeven dat ze mag. :lol: Juist omdat ze niet bang is, is ze een kind om heel goed in de gaten te houden als je in een zwembad bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Vonneke!! :heart:

Moet hier op de gsm tikken. Lastiger dan op de laptop.

Het gaat goed over het algemeen. Nog steeds niet altijd gemakkelijk maar ik denk dat de gevoeligheid altijd wat gaat blijven. 

Dat zeggen ze toch eens je uit hebt gelegen.

Met mijn mama gaat het niet zo goed dus in de toekomst kan dat nog wel zwaar worden. Maar er is geen weglopen van he. Je kan alleen maar hopen en zorgen dat je er doorkomt.

Hoe is het daar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Hier'  is het goed.... ik ben inmiddels nóg verder weg van jou gaan wonen, van Friesland naar Groningen verhuisd... en het wonen bevalt ons prima. 
Met mijn kinderen gaat het ook goed, dus dan ben ik al tevreden.... 
En hier op het forum gaat ook alles zijn gangetje.... de ene keer wat hectischer dan de andere keer, maar ik denk toch wel iets rustiger dan in onze begintijd Fleurtje ;)

... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

'Hier'  is het goed.... ik ben inmiddels nóg verder weg van jou gaan wonen, van Friesland naar Groningen verhuisd... en het wonen bevalt ons prima. 
Met mijn kinderen gaat het ook goed, dus dan ben ik al tevreden.... 
En hier op het forum gaat ook alles zijn gangetje.... de ene keer wat hectischer dan de andere keer, maar ik denk toch wel iets rustiger dan in onze begintijd Fleurtje ;)

... 
 

Dat waren pas tijden :D

Ben je verhuisd?? Wow joh! Is het niet nog kouder daarboven?? Heb je sneeuw?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...