Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen frummers. Zondag, een lekker rustige dag wordt het denk ik... Eerst maar een bakje. Toos en Artax reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen dagpact: zbb Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 (bewerkt) DAGPACT: zbb Yvonne 27 november 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen zbb, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Hoi Yvonne. het gaat wel,beetje gespannen. oppassen dat het emmertje niet weer overloop,dus vandaar ook maar op het Dagpact Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Ja, zeker oppassen dan zbb, het gaat nu al weer een hele poos goed... Rustig aan maar. Weet je waar die spanning vandaan komt? En heb je de mogelijkheid daar iets aan te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Ja vooral niet te veel hooi op me vork nemen en misschien mezelf wat meer op de eerste plaats zetten. lady jane en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Nu naar de douche fijne dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Jij ook een fijne dag, en ja, rustig aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen, zal het weer een zonnige dag worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen Niks, nou, als ik naar weeronline kijk dan komt er veel regen aan... hier blijft het tot een uur of elf droog, daarna wordt het nat... Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Oh jakkie, ik zie het! Het gaat wel hoor, ik had gisteren nog een stukje geschreven op mijn wie is wie @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Ga je nog Sinterklaas vieren met je kleinkinderen en kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Ah, ik zal het zo even lezen... jazeker vieren wij sinterklaas. k'dootjes voor de kleinkinderen en kinderen. En met de volwassenen hebben we zoals ieder jaar lootjes getrokken en maken we een surprise en gedicht. Aan de ene kant zo verschrikkelijk gezellig en leuk, maar wat mij tegen begint te staan is het feit dat er zo verschrikkelijk veel k'dootjes voor de kleinkinderen zijn dat het één grote uitpaksessie is geworden de afgelopen jaren. Het zou van mij wel een heel stuk minder mogen... Maar goed, het is altijd wel heel gezellig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Ik verbaas mij ook hoor hoeveel cadeautjes kinderen krijgen. Wij vieren het volgend weekend ook met de opa en oma's. We hebben afgesproken dat wij de cadeautjes kopen voor de kinderen met een bijdrage van hun. Ze krijgen beide een setje nieuwe kleren. Mini een nieuw badpak. Inie een badjasje. Beide pantoffels. Mini een puzzel, een kleurboek met wasco krijtjes en wilde dieren van duplo. Inie een badboekje, een speelkleed en een wiebeltoren met ringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Tsja, we hebben het wel heel voorzichtig geventileerd, maar ben bang dat..... Zoals jullie het doen is eigenlijk ook wel heel leuk. Ach, ik vind het leuk om ook zelf wat voor de kinderen te kopen, ook voor de volwassenen trouwens, heb wel besloten het een stuk gematigder te doen. En ach, het wordt gewoon gezellig, en dat is het belangrijkste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Mijn schoonouders zijn nogal van grote cadeaus en veel. Dat hoeft van mij dus ook niet. Ze zijn nu ook nog op een leeftijd dat ze het niet uitmaakt. Ik denk dat Mini ook echt blij gaat worden van haar badpak met Peppa Pig erop. lady jane, Roberto en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Oh heerlijk, daar zal ze ook hartstikke blij mee zijn... leuk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Een badpak is leuk en nuttig. Win-win, zo doe ik het ook voor mrzelf. Voor de kidz altijd iets minder principes gehad. Beter met de warme dan met de koude hand gegeven leerde een hele goede vriend me niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 En n hele mooie morgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 51 minuten geleden zei Genoeg: DAGPACT: zbb Yvonne Genoeg Mariann Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Doe ik het zo goed? Is heel wat jaartjes geleden dat ik did deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 DAGPACT: zbb Yvonne Genoeg Mariann Mariann reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen. Halve nacht wakker, te moe, teveel spanning gehad. Maar de laatste uurtjes toch nog lekker geslapen en veel gedroomd. Hup met de geit maar weer. DAGPACT: zbb Yvonne Genoeg Mariann Toos Welkom @Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Goedemorgen, lkkr geslapen en een mooie luie zondag Nu aan de koffie! DAGPACT: zbb Yvonne Genoeg Mariann Toos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden