Fonny Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goeie morgen, en jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goedemorgen frummers, Het wordt al licht, het vriest nog, maar ik zie iets wat op een opkomende zon duidt... Hond en kattekopjes hebben al hun ontbijt achter de kiezen, nu eerst tijd oor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goedemorgen. Lange werksag voor de boeg. Ready, steady…..go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Werkze Lika, rustig aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Gisteren was de wet van Murphy aan de beurt, het zal vandaag vast beter gaan. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Ja, die dagen zitten erbij @Yana, ga er maar vanuit dat vandaag beter verloopt. Zijn de laatste gasten weg inmiddels en zijn jullie hard bezig alles in orde te maken voor het zwerven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goeiemorgen @Lika, ik heb me gisteren door jou en je wolkenbroodjes laten inspireren en heb een wolkenwalnotencake gebakken... een succes! Ook leuk om te lezen dat je zo'n leuke yogaclub hebt gevonden, fijn voor je! Ik wens je een mooie dag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Ja, de laatste gasten zijn vertrokken @Yvonne. Normaal gesproken doen we in april allerlei klusjes voordat het verhuurseizoen weer begint maar deze keer zijn we nu al begonnen, dat lijkt me zo heerlijk als er al van alles gebeurt is als we thuiskomen. Dus slaapkamer opnieuw geschilderd maar daarbij moest de lamp van het plafond en bij het terug ophangen was er zo'n kortsluiting dat de hele lamp+de dimmer kapot sloeg . Nieuwe kraan in de badkamer gemonteerd maar past niet goed dus blijft lekken dus vandaag gaan we maar weer een andere kopen. En er waren wat beschadigingen aan de keukenkastjes die ik bijgeverfd hebt, blijkt de kleur opeens anders uit te vallen . En het zeikregende de hele dag en de deur van de auto zat niet goed dicht dus een natte stoel wat ik niet doorhad... Zo'n dag dus. We hebben het schoorsteenvegen maar even laten zitten voor de veiligheid. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 hopelijk later zorgeloos de wereld weer in dan Yana, dan heb je dit alvast achter de rug allemaal. Maar leuk is anders he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 9 minuten geleden zei Yana: ....... We hebben het schoorsteenvegen maar even laten zitten voor de veiligheid. Heel verstandig Yana Vandaag dus vast en zeker een betere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Lieve mensen, ik ga aan de slag. Maak er een mooie maandag van hoor, hij komt nooit meer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goedemorgen allemaal. Klein wereldje hier. @Yana, je zult zien...vandaag gaat alles van een leien dakje. Fijne dag iedereen. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Yana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 5 minuten geleden zei Toos: DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Yana Toos Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Hier hebben we 2 dagen volgens de wet van Murphy. Kunnen allebei lichamelijk bitter weinig terwijl we gisteren en vandaag feest hebben. Soms zit alles tegen maar er gaan dapper door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Oh, @ikkanhet Gefeliciteerd zeg Dat is mooi , 25 jaar ! Jammer, dat jullie lichamelijk wat minder zijn, maar dat mag de pret niet drukken toch Hier wat mooie roosjes voor jullie trouwdag ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Beetje groot wel.... Maar niet minder van harte gefeliciteerd @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Yana Toos Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk @ikkanhet. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Vandaag afspraak met de psychiater, met psycholoog erbij.Heb me een maand geleden toch weer aangemeld bij Antes.Het gaat nu niet meer zo zeer om mijn verslaving, maar de onderliggende problemen.Ook daar is Antes.Vrij brede organisatie. Voel me zo leeg en somber de laatste tijd.Ook mijn chaotische brein moet maar eens onderzocht worden.Verleden jaar ook zomaar uit het niets een psychose gehad, dus iets zit er gewoon niet goed.Nu ik wat langer abstinent ben, kan dat ook beter onderzocht worden.Natuurlijk heeft het een wel met het ander te maken.Je geestelijk niet fijn voelen en alcohol, bedoel ik. Ben ook veel nu pas aan het verwerken. Droomde vannacht weer over mijn man, dat hij steeds weer duizelig werd en viel.Dat heeft er toch behoorlijk ingehakt en ook zijn dood.De hele aanwezigheid erbij, zijn laatste adem uit zien blazen, de doodsstrijd.Alles komt weer terug. Eerst maar koffie, want best zware kost dit. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden