Spring naar bijdragen

Maandag 21 november 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Vandaag afspraak met de psychiater, met psycholoog erbij.Heb me een maand geleden toch weer aangemeld bij Antes.Het gaat nu niet meer zo zeer om mijn verslaving, maar de onderliggende problemen.Ook daar is Antes.Vrij brede organisatie.

Voel me zo leeg en somber de laatste tijd.Ook mijn  chaotische brein moet maar eens onderzocht worden.Verleden jaar ook zomaar uit het niets een psychose gehad, dus iets zit er gewoon niet goed.Nu ik wat langer abstinent ben, kan dat ook beter onderzocht worden.Natuurlijk heeft het een wel met het ander te maken.Je geestelijk niet fijn voelen en alcohol, bedoel ik.

Ben ook veel nu pas aan het verwerken. Droomde vannacht weer over mijn man, dat hij steeds weer duizelig werd en viel.Dat heeft er toch behoorlijk ingehakt en ook zijn dood.De hele aanwezigheid erbij, zijn laatste adem uit zien blazen, de doodsstrijd.Alles komt weer terug.

Eerst maar koffie, want best zware kost dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En over mijzelf heb ik het momenteel liever niet maar ik zal wel moeten. Tenzij ik op deze manier door wil gaan natuurlijk maar het voelt steeds onprettiger en nuttelozer ook.
Ik was vanmorgen m"n bed nog niet eens uit of ik had voor de zoveelste keer weer voicemail berichten in me mobiel van het vrijwilligerswerk in de jachthaven waar ik me voor opgegeven had. Ze hebben me nodig dat blijkt wel. Maar zoals ik nu ben en doe zou ik niet weten hoe ik kan helpen zonder booze.

Er zit maar 1 ding op en dat is kouwe kalkoen afkicken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei rapilos:

Morgen de kouwe kalkoen doen @Remi1?

Nee vanaf nu maar. Ik heb zojuist een halve liter geopend en ik werd ineens zo boos erop dat ik hem door de wc gespoeld heb. Ik wil dit niet meer. Wie is nou de baas over mij, ikzelf toch zeker?

Ik ga een banaan eten en koffie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel @Remi1 met je laatste berichtje gisteren heb je me diep geraakt. Vandaag geen kater want ben dus wel ‘op tijd’ gestopt. Maja of dat dan een goed iets is? 
Dapper van jou om vandaag weg te gieten. Het is zoals je zegt verschrikkelijk om te moeten toegeven dat alcohol baas is ipv andersom! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een fijn gesprek gehad met de psychiater.

Ze willen mij gaan testen op een aantal dingen, zoals ADHD.

Ook mijn geheugen word getest op eventuele schade door drankmisbruik.

Staat een wachtlijst voor, dus in die tijd weer gesprekken met mijn oude vertrouwde psychologe.Ach, ze kent mij ondertussen wel door en door, dus we hebben in die tijd best een soort band gekregen.

Vind het weer fijn en positief, dat ik die stap weer heb genomen.

Vanavond weer naar mijn toneelgezelschap.

Leuke, fijne, overgevoelige lieverds (ach, net zoals ik eigenlijk).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjulliewel. 

Niets meer gedronken sinds vanmiddag behalve koffie en thee vanavond.  Wel heb ik alles gegeten wat los en vast zit. Gezond en ongezond maar dat is dan maar even zo. Voel me trillererig maar m'n handen trillen niet ofzo. Zal de alc zijn die eruit gaat. Niet fijn gevoel. 

Snel onder de dekens nu. Hoop dat ik slapen kan, deze uren heb ik dan alvast maar te pakken om morgen de 0 weer aan te houden. Scheelt morgen vast wat.

Dankjulliewel en lekker koese. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...