niks Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Dank je Reacher, S is er blij mee! Kan zo door de patatsnijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 lekker dames, vrijdag fish & chips waar kan ik aanschuiven? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Quinn Toos Genoeg Spirit Renée Goeiemiddag! Het kantoorwerk zit er op, ik kan aan het weekend beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 (bewerkt) Discussie met holenbeer. Holenbeer zoekt een baantje. Heeft vorige week haar cv gemaild. Ik zeg dan moet je er nu achteraan gaan bellen. Holenbeer houdt niet van bellen. Millennials bellen nooit iemand, die appen alleen maar. Ik zeg het is niet zo dat als je even een mailtje stuurt, dat je dan meteen een baan hebt. Het is geen amazon. Een baan die moet je zien te krijgen. Dringt niet goed door. Mars en Venus... 4 november 2022 bewerkt door bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Wij eten stamppot zuurkool vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Ach ja @bumperjim ik had zonet een discussie met de vader van de kinderen. Ook een holenbeer. Over het verblijf van de meiden tijdens de kerstvakantie. Hij boekt eerst zijn verlof (hij heeft een madam in Griekenland zitten met wie hij kerst wil doorbrengen) en vraagt daarna pas of het mij past om de weken om te wisselen. Eigenlijk past het niet zo goed, maar ja, zijn vlucht is al geboekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 De hond is gelukkig een stuk rustiger.Heel onrustig geslapen en ik dacht dat de kat mijn mooie kwallenlamp om had gegooid.Ik hoorde zo'n klap vannacht.Gelukkig was dat niet zo. Voor de rest hou ik het zo rustig mogelijk vandaag en ben aan het ontstapelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 52 minuten geleden zei Renee80: Ach ja @bumperjim ik had zonet een discussie met de vader van de kinderen. Ook een holenbeer. Over het verblijf van de meiden tijdens de kerstvakantie. Hij boekt eerst zijn verlof (hij heeft een madam in Griekenland zitten met wie hij kerst wil doorbrengen) en vraagt daarna pas of het mij past om de weken om te wisselen. Eigenlijk past het niet zo goed, maar ja, zijn vlucht is al geboekt. Taktisch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 17 minuten geleden zei bumperjim: Taktisch.... Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 In plaats van gebak heb ik net een zak chips op. Ook lekker. Vanavond maak ik een ovenschotel of traybake zoals dat nu heet met verse groenten die ik net bij de biologische moestuin heb gekocht. Met tamme kastanjes. Die verkochten ze daar ook, maar die heb ik afgelopen weekend zelf geraapt in het bos. Er zit een groene pompoen bij, even opzoeken hoe ik dat moet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Denk meer een generatie ding @bumperjim Kerst is nu ook echt zo'n verplichte vakantieperiode geworden hè? Ik heb er een hekel aan (wist nog niemand), maar nu gaat vriendin met de jongste en haar lover weg. Vind ik alsnog stom. Misschien ook wel een beetje omdat ik dan met twee pubers zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 @genoeg dat geeft inderdaad rust, geen Facebook etc. Ik heb dat alleen op mijn laptop, op mijn telefoon ben ik niet ingelogd op FB, Insta en dit forum. Nou generatieding, ik zou ook niet al na een week gaan bellen als ik gesolliciteerd heb. Veel te eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 @Lonster1 jonge blom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Maar het viel me gewoon op dat @bumperjim het eerst over millenials heeft en het vervolgens toch schuift op Mars en Venus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 4 minuten geleden zei Quinn: Maar het viel me gewoon op dat @bumperjim het eerst over millenials heeft en het vervolgens toch schuift op Mars en Venus. Het is beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 36 minuten geleden zei Renee80: Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel Dan zeg je dat jij in april al een vakantie naar Barbados geboekt hebt in dezelfde periode want daar heb jij een Monsieur Zien wie er aan het langste eind trekt. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 38 minuten geleden zei Renee80: Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel Als het al 10 jaar zo gaat, wordt het wellicht tijd om paal en perk te stellen. Renee80 en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 3 minuten geleden zei bumperjim: Het is beide Snap ik, van beide iets. Of van beide niets en gewoon een verschil tussen persoonlijkheden? Of misschien beide plus dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 3 minuten geleden zei Quinn: Snap ik, van beide iets. Of van beide niets en gewoon een verschil tussen persoonlijkheden? Of misschien beide plus dat. Ja beide plus dat. Treide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 4 minuten geleden zei Donder: Als het al 10 jaar zo gaat, wordt het wellicht tijd om paal en perk te stellen. Slecht opgevoed idd maar ik kan me ook voorstellen dat je, eenmaal gescheiden, het heropvoeden wel op je buik kan schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 7 minuten geleden zei bumperjim: Dan zeg je dat jij in april al een vakantie naar Barbados geboekt hebt in dezelfde periode want daar heb jij een Monsieur Zien wie er aan het langste eind trekt. Als dat nu eens echt zou zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 2 minuten geleden zei bumperjim: Ja beide plus dat. Treide? Ik vind hem mooi. Treide. bumperjim en Houtje59 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Het hoeft niet echt te zijn, als het maar een argument is. Zijn Griekse madam bestaat misschien ook niet eens. Sowieso hebben die allemaal snorren. (Ik ga vlug weer aan het werk ) Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei Renee80: 4 november 2022 bewerkt door Houtje59 *dubbele post, excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 november 2022 Rapport Share Geplaatst 4 november 2022 Check even voordat je afrekent of er geen fles wijn is meegeslopen bij jouw boodschappen. lady jane, Houtje59, Freekie en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden