lady jane Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 ik dacht, zijn dochter @Houtje59 bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 dubbeltje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Nouja zo heten ze niet echt, het zijn karakteromschrijvingen. Holenbeer is tevreden introvert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Djiez loewiez We hebben onze master op @bumperjim gehaald @lady jane lady jane en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Hoe is het nu met je man @Francoise? Minder pijn hopelijk? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 15 minuten geleden zei Houtje59: Even iets verder teruglezen? Gaat ie goed verder? Of zelf ff beter inlezen? Met mij prima hoor, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 21 minuten geleden zei Remi1: Ik snap er tenminste niks van dit staartje dagdraad. Log hier net in. Z:n vrouw @Houtje59 Nee das de Stier lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 9 minuten geleden zei Reacher: Holenbeer is één van zijn twee dochters. De andere heet Vlinder meen ik. Reacher wat heb je t allemaal goed in de smiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 15 minuten geleden zei Houtje59: Nee, maar "lieflijk" erover spreken is anders. Haha ik ben dol op mn dochters maar af en toe moet ik een beetje streng zijn Er zit een hele historie achter maar goed daar ga ik de dagdraad geen urenlang mee vervelen Houtje59 en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 ik was de bijnaam van je vrouw aan het zoeken BJ en verdwaalde in oud nieuws van je eerste voorsteldraad gossie wat hebben we wat afgeschreven daar zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 6 minuten geleden zei bumperjim: Nee das de Stier Ja klopt. Had mijn post al eerder bewerkt/ hersteld Jim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 22 minuten geleden zei Remi1: Of zelf ff beter inlezen? Met mij prima hoor, hoezo? Gewoon. Belangstellende vraag. Niet cynisch bedoeld, sorry als dat zo overkwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Houtje59: Gewoon. Belangstellende vraag. Niet cynisch bedoeld, sorry als dat zo overkwam. Geen sorry hoor. Ligt een wat aan mezelf want ik ben gisteravond veels te laat naar bed gegaan en vanmorgen er veels te laat weer uit. Ik weet dat ik daar helemaal niet tegen kan (te weinig slaap/ rust of uit mijn ritme). Dus ik ben moe en morgenochtend moet ik om half 7 alweer oppassen. Maar ja, eigen schuld he. 27 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 31 minuten geleden zei lady jane: ik was de bijnaam van je vrouw aan het zoeken BJ en verdwaalde in oud nieuws van je eerste voorsteldraad gossie wat hebben we wat afgeschreven daar zeg Ja een heel proces was het om het te begrijpen. Het stoppen heeft me een hoop geleerd (Nou ja "stoppen"...) echt dingen die ik me 20 jaar lang niet gerealiseerd had. Vlinder belde laatst die werd zaterdagmiddag wakker met een kater. Ik zeg nou pas maar op want het spul is wel verslavend. Jaaaaahaaaaa krijg je dan, dat heb ik ze echt tig keer ingepeperd. Dat wist ik op die leeftijd (18) niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Ik MOET óók op tijd erin en op tijd eruit dus ik snap je wel. Ik moet nog één springvorm afwassen en dan: In de mand! Dan lees ik nog wel twee uurtjes, 12 uur licht uit. Morgen géén werk, dus even rust. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Mijn meiden liggen lekker in hun bedjes, ik ga er ook in! Welterusten Forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 8 minuten geleden zei Houtje59: Ik MOET óók op tijd erin en op tijd eruit dus ik snap je wel. Ik moet nog één springvorm afwassen en dan: In de mand! Dan lees ik nog wel twee uurtjes, 12 uur licht uit. Morgen géén werk, dus even rust. Wilde nog wel even tegen je zeggen dat ik veel van jou gelezen heb hier op het forum. Ik heb veel gehad over het stuk Gat in je hart en de kookwekkermethode die ik zelf ook vaak toegepast heb daardoor. Dankjewel voor dat! Ik heb geschreven onder meerdere namen hier en laat af en toe, om de zoveel jaar, mijn account/ postings bewust verwijderen ivm privacy. Ik ben hier actief vanaf maart 2010. @niwi was mijn maatje. Misschien zegt die naam je nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Hi. Hier vrij heftige discussies over wie wanneer met wie wat kan gaan doen rond kerst. Soms ben ik er heel dichtbij om de handdoek in de ring te gooien, wat een hoop gezeik tegenwoordig. Misschien word ik oud ofzo. 1 uur geleden zei Houtje59: Nee, maar "lieflijk" erover spreken is anders. Waarom zou je altijd lieflijk over een partner moeten spreken? Sterkte @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 O, @Quinndat is altijd zo’n gedoe , Kerst enzo. Brrrrrr. Voel met je mee. En ik denk dat het dit jaar bij ons geen gedoe wordt. Errug low profile wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 49 minuten geleden zei Renee80: Mijn meiden liggen lekker in hun bedjes, ik ga er ook in! Welterusten Forummers Ik lig ook! Team23Tien meldt zich droog af. ( wat klopt er niet aan deze zin )..... Dank allemaal voor vandaag! Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 36 minuten geleden zei Remi1: Wilde nog wel even tegen je zeggen dat ik veel van jou gelezen heb hier op het forum. Ik heb veel gehad over het stuk Gat in je hart en de kookwekkermethode die ik zelf ook vaak toegepast heb daardoor. Dankjewel voor dat! Ik heb geschreven onder meerdere namen hier en laat af en toe, om de zoveel jaar, mijn account/ postings bewust verwijderen ivm privacy. Ik ben hier actief vanaf maart 2010. @niwi was mijn maatje. Misschien zegt die naam je nog wat? Oh dank je wel. Ja het was echt ploeteren in het begin in 2005. We hebben in overleg met Tactus ook het forum in de huidige vorm gegoten. Wat fijn dat je er wat aan hebt gehad. De kookwekker staat ook nog in het boek dat we met zijn tienen hebben geschreven! "Het gat in mijn hart"..... mèn dat kwam uit mijn tenen. Gelukkig is het gat nu stukken minder groot, en zonder alcohol doet het ook minder pijn. Dat is nu nog terug te lezen? Bijzonder! Heb je ook gelezen over de gele truien, het fietsen, enz? We waren een bijzonder cluppie. Blij dat blijkbaar zoveel mensen er steun aan hebben gehad! Echt fijn! Remi1 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Ik heb mezelf teruggevonden in 2006! (Posts door Houtje) Toen gingen de Houthakkertjes 4 x 10 km lopen ( avond 4 daagse). Zó lang geleden en toch zo kort.....en toch heel mooi ook toen al op het forum. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 12 uur geleden zei Lika: O, @Quinndat is altijd zo’n gedoe , Kerst enzo. Brrrrrr. Voel met je mee. En ik denk dat het dit jaar bij ons geen gedoe wordt. Errug low profile wat mij betreft. Thanks. Well, iedereen lijkt vooralsnog verschillende kanten op te vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden