nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 @Spud, ik ken het helaas niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 1 uur geleden zei nancy: Jaaaaa, iemand die het ook nog weet! Zo leuk! Jazeker! Heb ik verslonden. @Spudhet zegt mij niets. Toen ik op de lagere school zat werd op zaterdagmorgen e aula ingericht als minibieb. Leerlingen konden dan boeken ruilen. Dat gevoel als je dan naar huis liep met een nieuwe Wipneus en Pim! En dan de hele zaterdagmiddag lekker lezen. Jammer dat de jeugd van tegenwoordig zo weinig leest. Renee80 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Jaaa, Wipneus en Pim. En Wiplala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Volgens mij voel ik me herfstig, maar in feite is er niets mis mee, met dat gevoel. Herfst is een beetje afscheid nemen van alles. Beetje melancholies, niet te verwarren met somberheid. Fijn om al mijn gevoelens weer te leren kennen. Dat zijn de cadeautjes van een nuchter leven. Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar het mag er wel zijn. Ups en downs horen nu eenmaal bij het leven. Prana, Renee80 en Berkje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemiddag! Dagpact: Roberto fonny Prana Toos Renée Claudius Spirit Keet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 3 uur geleden zei Toos: Jazeker! Heb ik verslonden. @Spudhet zegt mij niets. Toen ik op de lagere school zat werd op zaterdagmorgen e aula ingericht als minibieb. Leerlingen konden dan boeken ruilen. Dat gevoel als je dan naar huis liep met een nieuwe Wipneus en Pim! En dan de hele zaterdagmiddag lekker lezen. Jammer dat de jeugd van tegenwoordig zo weinig leest. Jaaa ik was ook een boekenwurm als kind. Beetje copingsmechanisme om als kind emoties te verwerken, me lekker terugtrekken met een boek, was kind aan huis in de bib in ons dorp. Mooie herinneringen. Ik lees nog altijd graag, echt alles, van avonturenverhalen tot biografieën maar het liefst romans met een historische achtergrond. Heb onlangs zo'n voorleesapp ontdekt, vind ik super, hoef ik niet te kiezen tussen de boel de boel te laten en me in mijn zetel te nestelen met een boek maar kan ik lekker rommelen terwijl iemand me voorleest Toos en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Oh wat leuk @Renee80! Mag ik vragen welke voorleesapp?? Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 @nancy Storytel, ff googelen en je mag hem dertig dagen gratis proberen, nadien zoiets van een 12 € per maand Voor mij echt een ontdekking, want ik heb de neiging om te gaan piekeren als ik alleen ben nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 (bewerkt) Dat is een beetje als een virtuele bibliotheek, moet je wel even je weg in vinden Een kleine greep uit de verhalen die ik wel goed (inspirerend, soms gewoon ontspannend) vond: - Levenslef van Ingeborg Van Beek - 't Hooge Nest van Roxane Van Iperen - Voor jou van Jojo Moyes 24 september 2022 bewerkt door Renee80 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Spaghetti van Menetti ken ik ook @Spirit. En Wipneus en Pim. Zalig! Er was ook iets met een konijntje. (Nee, niet flappie van Youp)….Zo veel gelezen als kind. Zo heerlijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 http://www.oudejeugdboeken.nl/kinderboeken/index-kinderboeken Kun je oude boeken vinden. En zie je de voorkant. Leuk! Toos, Renee80, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Voor Spirit Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 was spud volgens mij Lika! voor wie van podcasts houdt; Saar 50+ een aanrader Toos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 49 minuten geleden zei Lika: http://www.oudejeugdboeken.nl/kinderboeken/index-kinderboeken Kun je oude boeken vinden. En zie je de voorkant. Leuk! Wat leuk dit! Ik zie een heleboel bekends. Nostalgie. Dank je wel. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Soep met piertjes ken ik niet. Wel Felicio, van de eerste Pipo series, de zigeuner. Die was gek op “ soep met sliertjes”! ossiepossie Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 5 minuten geleden zei Hadocque: Soep met piertjes ken ik niet. Wel Felicio, van de eerste Pipo series, de zigeuner. Die was gek op “ soep met sliertjes”! ossiepossie Lees je nu ook nog Hadocque? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Joho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Kijken junior songfestival doet een meisje uit ons dorp mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Okay, nog even douchen en dan lekker uit mijn dak gaan op een dance party zonder alcohol of roken. (shagje roken stiekem buiten, het is nog geen Stoptober). https://oshodancingbuddhas.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Droge afmelding voor vandaag. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden