Remi1 Geplaatst 20 september 2022 Rapport Geplaatst 20 september 2022 Oke. Ik lees deze discussie al een aantal dagen mee omdat ik denk dat dit allemaal gaat omdat ik @Donder een thnx gaf op een opmerking richting @Quinn Zeker weten doe ik het niet want er wordt hier in verkapte vorm geschreven; er worden geen namen genoemd en dat vind ik dan weer flauw. Spreek me er dan op aan met naam en mening en al, ipv het steken onder water die wel gericht op zijn op mensen zijn van hier. Wat hem dat betreft vind ik dat @Donder en ik meer openlijker en eerlijker zijn met een mening geven/ of ergens wat van vinden. Dat kan hard overkomen maar meningen en uitingen kunnen in een eerlijk en open gesprek ook bijgesteld worden maar op deze manier wordt die kans ontnomen. Jammer voor alle betrokkenen. Ook voor @Quinn die me er wel bij naam op aansprak en duidelijk gekwetst is door mijn "like". Daar heb ik persoonlijk meer aan en ik heb erover nagedacht natuurlijk. Want ik mag @Quinn graag en als je wilt Quinn dan wil ik wel uitleg geven hoe die like voor bedoeld was maar niet op deze verkapte manier.
Quinn Geplaatst 20 september 2022 Rapport Geplaatst 20 september 2022 @Remi1 volgens mij verwar je "alles zeggen wat er in je op komt" met een mening hebben. Francoise reageerde hierop 1
Remi1 Geplaatst 21 september 2022 Rapport Geplaatst 21 september 2022 14 uur geleden zei Quinn: @Remi1 volgens mij verwar je "alles zeggen wat er in je op komt" met een mening hebben. Hmm.. Ja zou best eens zo kunnen zijn idd. Ik zelf ben op m"n toetsenbord vrij impulsief en klap ik er gemakkelijk uit. Terwijl ik in RL ik heel introvert ben en wel 4x ergens over nadenk voordat ik wat zeg of doe.
Lonster1 Geplaatst 21 september 2022 Rapport Geplaatst 21 september 2022 Wat ook wel door elkaar gehaald kan worden, is "eerlijk zijn" en respectloos iemand onderuit halen. Ik vind dat eerlijk zijn overgewaardeerd wordt. Ik heb liever dat mensen dat niet zijn. Als je vanuit ergernis of frustratie iemand persoonlijk aanvalt komt daar meestal niet veel goeds uit voort. nancy, Spirit en Soberbunny3 reageerden hierop 3
Remi1 Geplaatst 21 september 2022 Rapport Geplaatst 21 september 2022 (bewerkt) Mwah @Lonster1. Je kan ook eerlijk zijn zonder respectloos te zijn, maar dat voelt de ander dan misschien als kritiek terwijl dat helemaal zo niet hoeft te zijn, of zo niet bedoeld is. 21 september 2022 bewerkt door Remi1 verduidelijkt
lady jane Geplaatst 22 september 2022 Rapport Geplaatst 22 september 2022 Eerlijk is een subjectief woord. Ik merk zelf dat ik er een algemene waarheid on wil leggen soms, maar dat kan alleen bij feiten.
Soberbunny3 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Geplaatst 22 september 2022 Dit forum is net my big fat greek wedding nancy reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden