Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik heb al gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Heb wel gedoucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Dat is aardig vroeg gestart dan. Kun je het eerst bij dit laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Me buurman gaat me brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Heb om drie uur al gedronken om de nacht door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Naar de verslavingszorg? Okay, dan ga je er in elk geval echt naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik ben zo bang en angstig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ja ik ga zeker ik wil hulp zo kan het niet lanher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Heb gisteren alles in het werk gesteld om langs te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Nee, zo gaat het niet, eerst uit die binnen zien te komen. Angst wordt niet minder door toch door te drinken, het is alleen maar uitstel. Ik vind het heel knap van je dat je zo snel hulp hebt gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Eigenlijk was ik daar al uitgeschreven ik heb zoeiezo geluk dat ik nu al terecht kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 En ik kon nog kiezen ook wie ik als favoriete hulpverlener wou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 En vanmiddag al, mooi zo. Ik denk aan je, vast met nog een heleboel anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Leef echt met je mee @Zbben herken je angst maar ff doorbijten dan kan het alleen maar beter worden. Tatum en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Dagpact ; Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Zowaar helemaal bewolkt vanochtend. Maar eens kijken wat ik vandaag ga doen in elk geval naar de markt voor lekkere boeren kaas. @Zbb Heel fijn, dat je vanmiddag al terecht kan Bij je favoriete hulpverlener nog wel ! Super ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik denk ook aan je @Zbb. Fijn dat je zo snel terecht kunt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 26 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 11 minuten geleden zei Zbb: En ik kon nog kiezen ook wie ik als favoriete hulpverlener wou Je kan beter door een kenau begeleidt worden, maar ja die praat niet met je als je gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Mogguuuhh @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Je kan beter door een kenau begeleidt worden, maar ja die praat niet met je als je gedronken hebt. Ik kreeg vroeger een man van het maatschappelijk werk hier. Vroeg die netjes aan me, kan dat bier weg? Zei ik nee kan er wel nog een erbij nemen. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 23 minuten geleden zei Zbb: Heb om drie uur al gedronken om de nacht door te komen Goh joh wat is het toch een ellende die drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ja een grote bak ellende dat vergif. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 35 minuten geleden zei Zbb: Ik ben zo bang en angstig Dat gaat over @Zbb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ok, zeilert, ga durvoor! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden