Quinn Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 4 uur geleden zei Jessje: Niet meer kopen, niks meer nemen. Van dag tot dag. Overzichtelijk en praktisch. Succes! Hier blijven komen helpt misschien ook een extra handje. Altijd fijn je te zien @Remi1 Dagpact: Rapilos FONNY Jessje Quinn Lonster Spirit Remi Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Dag voor dag idd. Mijn man wil pas na het weekend ermee kappen. Ik niet. Het is altijd na het weekend. Maar kappen doen we nooit. Vandaag drink ik niet. Soberbunny3, Fonny, Berkje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 44 minuten geleden zei Spirit: Jij op het dagpact? Niets voor jou . watnoudan?? hoezo niet? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Doet ze anders nooit @Kohtje Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Volgens mij wel hoor @Spirit. Niet standaard, maar als steun op moeilijke dagen. @Jessje hmm ja, ik ben ook een kei in morgen stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ja was ik ook of volgende week maandag kan ik me geestelijk voorbereiden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Jeetje, dat doe ik nou met afvallen dus ook , vanaf maandagggggg ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Dagpact: Rapilos FONNY Jessje Quinn Lonster Spirit Remi Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 4 minuten geleden zei nancy: Jeetje, dat doe ik nou met afvallen dus ook , vanaf maandagggggg ... Hahahaha @nancydaar ga je in ieder geval niet van afvallen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Spirit: Jij op het dagpact? Niets voor jou . Sinds wanneer bepaal jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 32 minuten geleden zei ikkanhet: Ja was ik ook of volgende week maandag kan ik me geestelijk voorbereiden. Altijd excuses idd verzinnen. Alsof het uitmaakt welke dag het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Lekker aan de thee. Ik zie op tegen vanavond, kan ik vast weer niet slapen en ga ik weer dromen. Hoort erbij. Over een paar dagen is dat ook weer weg. Morgen ochtend voel ik me tenminste beter. En daar hou ik me aan vast. Vandaag echt een vreselijke dag. Niet omdat ik niet drink want dat deed ik toch alleen maar savonds. Maar was vandaag zo ontzettend moe en heb ook heel de middag niks gedaan. En dat is helemaal niks voor mij. Fijne avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 @Jessje misschien helpt het je om concrete plannen te maken voor morgen? Dan hoef je je nog minder met niet drinken bezig te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 6 minuten geleden zei Quinn: @Jessje misschien helpt het je om concrete plannen te maken voor morgen? Dan hoef je je nog minder met niet drinken bezig te houden. Plannen genoeg. Ik heb nog zat omhanden. Volgende week gelukkig weer werken. 3weken vakantie met 2 weken snikheet en voor mijn gevoel een week regen ben ik het nu zo zat om thuis te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Hier hebben de kinderen nog een volle week vakantie, dan mogen ze weer. Vriendin ook. Ik werk voor mezelf, dus dat vlecht ik overal wat doorheen. Maandag komen ze terug trouwens, laat ik dat eens niet vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Droge afmelding Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Welterusten, hier ook een droge afmelding. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Droge afmelding voor vandaag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ik vroeg je wat @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 10 uur geleden zei Remi1: Ik vroeg je wat @Spirit Ik bepaal niets.Het verbaasde me alleen.Dat is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 59 minuten geleden zei Spirit: Ik bepaal niets.Het verbaasde me alleen.Dat is alles. Wie was het dan die schreef 'niets voor jou". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ik zal je even vertellen voor de duidelijkheid, dat je me gister goed gekwetst hebt met die woorden en ik er verdrietig van was. Na een nachtje slapen en bezinken ben ik nu pislink op je, dat je dat alvast maar weet @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Is het niet vooral de toon @Remi1? Was het anders geweest voor je als @Spirit had gevraagd: je staat de laatste tijd niet op het dagpact, is er, heeft het een reden dat je er nu wel op staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden