nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Nu toch echt die zuurkool. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 @Ettyen @Rosee, de 29e naar Griekenland. Ik voel me zo vernederd door hem dat het me moeite kost om met hem in 1 ruimte te zijn , daarom zie ik op tegen de vakantie. Hopelijk komt hij snel tot zijn positieven Etty, Rosee en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Francoise: @Ettyen @Rosee, de 29e naar Griekenland. Ik voel me zo vernederd door hem dat het me moeite kost om met hem in 1 ruimte te zijn , daarom zie ik op tegen de vakantie. Hopelijk komt hij snel tot zijn positieven Buiten dat, wat al vreselijk is, wil ik je ook wel waarschuwen. Ik heb er vandaag al heel lang over nagedacht of ik wel of niet zou reageren. Toch maar wel: op vakantie gaan met iemand die behoorlijk overspannen is, is geen sinecure. Het wordt zelfs afgeraden: deze personen kunnen juist in een andere omgeving zomaar een psychose krijgen. Elk jaar weer worden er meerdere Nederlanders gerepatrieerd vanwege een psychose. 10 augustus 2022 bewerkt door nancy Tikfout Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Hi. D heeft gekookt, hiep hoera, maar we hebben het samen braaf opgegeten. Vrijdag gaat de handel op vakantie, dus we houden het luchtig en gezellig. Iets met vakantiestress bij D. @Francoise nog ruim twee weken voor de vakantie, weken waarin je misschien, samen of alleen, iets kan doen aan het probleem. Rustig worden en er dan over kunnen praten wellicht? Geen grote beslissingen nemen nu. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Lief jullie reacties , word er toch war rustiger van en besef me goed dat ik momenteel hier alleen kom halen lady jane, nancy en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 2 minuten geleden zei Francoise: Lief jullie reacties , word er toch war rustiger van en besef me goed dat ik momenteel hier alleen kom halen En dat mag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 geen zin in koken nog, dus een grote schaal met sla. pulled makreel en rauwkost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Hier ook makkelijk gedaan. Hebben broodjes gezond gehad en fruit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Pffff, wat is het warm nog zeg. Nog 34 graden op het balkon , scherm naar beneden, extra handdoeken opgehangen aan de zijkant en nog bloed heet. Klaag, klaag Binnen ook alle gordijnen dicht. Lekker donker. Nou ja, een troost, straks lekker B&B kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Huh?? Hier totaal geen vreselijke warmte, het valt me zelfs ietsjes tegen. Koude wind en hooguit 24 graden, ik heb niet buiten gezeten. Hopelijk morgen beter. Wat kan het toch plaatselijk verschillen, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Jeetje , nou zeg Nacy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 5 minuten geleden zei nancy: Huh?? Hier totaal geen vreselijke warmte, het valt me zelfs ietsjes tegen. Koude wind en hooguit 24 graden, ik heb niet buiten gezeten. Hopelijk morgen beter. Wat kan het toch plaatselijk verschillen, hè? Ik verhuis naar jou! En als het wel heet is dan zit ik in je zwembad. Zo! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Soms is hier halen ook iets brengen @Francoise. Het kan fijn zijn om een ander te steunen. Francoise en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 hier binnen ook 24 graden, buiten aan zee fris 20 denk ik, maar toen ik naar huis ging en langs de duinen liep zeker 30. Ik weet wel waar ik morgen weer voor kies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 6 minuten geleden zei lady jane: hier binnen ook 24 graden, buiten aan zee fris 20 denk ik, maar toen ik naar huis ging en langs de duinen liep zeker 30. Ik weet wel waar ik morgen weer voor kies. Precies! Het zwembad van Nancy. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Kom maar allen, ik heb sowieso meloen!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Yesssss!!!! En meloen is veganistisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Ik snap alleen nog niet waarom @Donderdie inslikken wil!I Iets, met christen- democraten ofzo?? Ik snap er geen bal van en zéker geen meloenl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Ik stuur Mini. lady jane, Reacher en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Overigens ben ik in 2007 aan het speuren naar De laatste love connection nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 1 minuut geleden zei niks: Ik stuur Mini. Kom je zelf niet? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Ik vang haar wel op niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 7 minuten geleden zei Reacher: Kom je zelf niet? Jullie redden je er wel mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden