Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Gaaf hoor @Etty! En ik lees dat jij een fijne vakantie hebt @Lika. Dat is je zeer gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Is het alweer bijna tijd om te gaan werken @niks? Ik snap dat je nog wel een paar weken langer van de kleintjes en het mooie weer had kunnen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Je mag mijn mooie weer er wel bij hebben Geef mij maar kou. En schemering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 57 minuten geleden zei Reacher: Geef mij maar kou. En dan een sneeuwkat maken? Even wachten nog tot pakweg december. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Net terug van motorrijden, gigantische trek moment gehad net op de motor... Geen roken, geen alcohol pfff nu een 0.0 maar morgen ben ik weer blij dat het opnieuw gelukt is! Maar het voelde net erg saai... Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Well done @Freekie en houd vol! Ja @Reacher, ik heb een prima vakantie. Ik hoef even heel weinig van mezelf. Dat is al heel fijn en dan is het weer ook nog goed en zijn overal hele mooie uitzichten. Nou ja, dat soort fijns. Het lukt me het fijn te hebben. Ik zit mezelf nog wel eens in de weg en for some reason, nu even wat minder. Dat is heel relaxed. Verder doen we weinig. Beetje dit, beetje dat en vooral lezen. Vandaag wel op 1 van de plekken geweest waar Julius Ceasar ook was . Dat is dan wel weer heel bijzonder. Reacher, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik slaap wel beroerd. Telkens als ik bijna in slaap val, schrik ik wakker. Denk iets met mijn adem. Hoe kom ik daar nou weer aan en nog liever: weer af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 @Bob jij lieverd, je maakte me aan het lachen. Dat helpt tegen kattigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Klinkt heerlijk @Lika! En dat van het verkeerd ademen: oortjes in en een meditatie opname in slaap vallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ja, zou ik kunnen proberen. Dank je. Ik slaap altijd met oordoppen tegen het snurken van mijn man. Even zien hoe dat te combineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 @Freekiebeter om het leven nuchter aan te gaan. Ook al voelt het niet zo nu: een roes is pas saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 @Likadankjewel, lig met een 0.0 op bed nog even wat op de telefoon te prutsen... Misschien kussen wat rechter op en zo proberen te slapen...? Ik heb geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 De meditatie heel hard zetten @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Je hebt gelijk @Reacherik vind het stom dat mijn gedachten/gevoel zeggen dat het saai is... Terwijl als ik drink, morgen er echt niets gebeurd in huis of sociaal/actief behalve nieuwe drank halen om mezelf weer beter te voelen, en dat ging zo dag in dag uit... Oohja daarom ben ik gestopt Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Precies @Freekie. Stap uit die vicieuze cirkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 16 minuten geleden zei Lika: Telkens als ik bijna in slaap val, schrik ik wakker. Denk iets met mijn adem. Wordt je dan ook hijgend of zwaar ademend wakker? Dan zou het slaap-apneu kunnen zijn. In dat geval helpt het soms om op je zij liggend te slapen in plaats van op je rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ja @Reacher morgen is Inie alweer 4 maand. Mag ze beginnen met hapjes, maar we wachten nog een paar weken. Reacher, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 1 minuut geleden zei niks: Ja @Reacher morgen is Inie alweer 4 maand. Mag ze beginnen met hapjes, maar we wachten nog een paar weken. Het is een open deur maar: Wat gaat de tijd gaat snel hè. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ja echt wel, ze zit qua ontwikkeling nog niet op 4 maand. Daarom wachten we ook in overleg met kinderarts. Anders grotere kans op verslikken en ze heeft nog genoeg aan borstvoeding. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Verstandig @niks. Laat haar maar rustig haar tijd nemen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Alles heeft een eigen tempo. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 1 minuut geleden zei niks: Hoe gaat het met jou? Ik had vandaag een goede dag. Er lukte veel, ik had weinig angsten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Fijn om te horen! Ook @Lika en @ikkanhet goed nieuws. @Freekie die de 0 houd. ikkanhet en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 We zijn goed bezig! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden