Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Is iedereen aan het borrelen? 

Het is een beetje klam weer. Ik heb in de tuin gewerkt, bekaf. Lekker even rustig gezeten en genoten van de zeldzame stilte.

Ik kan tegenwoordig in een heel vroeg stadium de teunisbloem herkennen. Die heb ik nu allemaal bij elkaar in een hoekje van de tuin gepoot, en de rest van het onkruid weggewerkt. De teunisbloem bloeit van juli tot begin oktober. Het is nog van zaad uit mijn moeders tuin, dat vind ik ook leuk.

Zelf heb ik vaak het idee dat ik niet zoveel uitvoer en maar wat zit te lummelen. Vanmiddag vertelde ik een (zieke) vriendin wat ik deed; de was, de afwas, beetje opruimen, in de tuin werken, soep maken. Dan zegt zij dat dat al veel meer is dan dat zij aan zou kunnen. 

Zo zie je maar. Alles is relatief.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh haha, dan had je net zo'n dag als ik Pink. Ik eet soep, die bijna klaar is en ga lekker een serie kijken op tv. Als ik die eenmaal aan zet, kan ik hem moeilijk weer uit doen. Dat mateloze... Dus doe ik hem niet meer elke dag aan, minimaal 3 dagen in de week helemaal geen tv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier op het forum stil.

Hier thuis niet :lol:. Kleinkinderen hier, watergevechten, enzovoort.  Nu pannenkoeken eten, straks spelletjes doen. Ze kijken nu een filmpje, huis is veranderd in een bioscoop,  pffffff, ben er nu wel ff klaar mee. Ik heb de kinderen verteld dat we dit alleen nog gaan doen met druilerig weer, dus wachten op de herfst en de winter. 

Oké, ik ga de boel zo opruimen en dan de kinderen naar huis brengen,  ben best wel moe. Maar mooi moe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook zo bek-af ineens
had vorig weekend van mijn laptop een desktop gemaakt
en vandaag op MP een pc tafeltje gescoord. Moest er een
hoek van de kamer vrij gemaakt worden en schoon ook.
Wat er allemaal niet onder mijn relaxstoel vandaan kwam!
Noten, pennen, een mes die ik al maanden kwijt ben, stof natuurlijk
en het werd wel 2 uur rauschen i.p.v. het half uurtje dat ik ingepland had.
Ook de was, beddengoed, een vaat van een week, boodschappen en
gevolleyed. En ook dat onmatige, zelfs met werken, brrr dat betert nooit.
Maar voldaan nu, en morgen strandweer. Boek mee. en nu salade, want
geen honger en zeker geen zin in koken. vrijdagmiddag blues

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sla uit de tuin gegeten, met dobbelsteentjes aardappel uit de air fryer , vegetarische kaasschnitszel erbij.

Straks nog Griekse yoghurt met fruit.

Vanmiddag een uur geslapen.

Had het zeker nodig , raar voel me nog steeds schuldig als ik niets doe ook al weet ik dat het onzin is.

Wel ramen gezeemd, gallerij geschrobd, huis gesopt, alles gezogen

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen dus barbecue met tien man.

Zie er een beetje tegenop, ondanks dat vriend dan ook veel doet hoor. ik vind het altijd zo vreselijk druk en een hoop geregel

Vriend vind het fantastisch om te doen en snapt mijn bezwaren nooit zo goed.

Ik, de piekeraar, hij de makzak :lol:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drinkt iedereen morgen @rapilos? Is jouw keelpijn trouwens al helemaal over? En die van jou @niks? Die van mij is overgegaan in een soort bronchitis. Al 8 dagen last nu en ook af en toe koorts. Als t zo blijft toch maar naar de huisarts volgende week. Maar hoop eigenlijk niet op weer een antibiotica kuur. Als ik paracetamol slik gaat t wel, maar ja. Klinkt als een heerlijk lummeldagje @Lonster.  Ik vind, mensen moeten meer lummelen!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Mwaahh....zou niet weten, wil niets zoets dus zal wel weer gewoon spa rood worden of zo, misschien een 0% Heineken ( flesje), dat vind ik dan nog wel lekker

Ik ben gek op die cranberrysapboel, maar dat is mierzoet. Wat ik vaak doe is n paar slokjes uit n koolzuurhoudend flesje drinken, aanvullen met dat sap, flessie dicht.Heerlijk vind ik het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...