ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 (bewerkt) Begin de dag met een dansje Begin de dag met een lach Want wie vrolijk kijkt in de morgen Die lacht de hele dag Die lacht de hele dag! 7 juni 2022 bewerkt door ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen! Ik dacht dat dat een poëziealbum versje was @ikkanhet. Maar zonder herhaling van die laatste zin? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen vanaf het werk. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Tip tap top Reacher, lust graag drop was overigens mijn favoriet. Zo waar… Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Morgen! Parbleu! Da’s waar ook. Weekend is voorbij. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 4 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen! Ik dacht dat dat een poëziealbum versje was @ikkanhet. Maar zonder herhaling van die laatste zin? ik ken het alleen van het kinderliedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 6 minuten geleden zei Reacher: Tip tap top Reacher, lust graag drop was overigens mijn favoriet. Zo waar… Drop is nog steeds mijn favoriet. Bestel de brusselse mennekes met 4 kilo tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen ikkanhet, Lika, Reacher en Nancy... Sombertjes hier, maar het regent niet (meer). Eerst maar een bakje. 7 juni is de dag die je niet vergeten mag... http://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/poezie_plaatjes/18.gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goeie morgen mag ik ff vloeken? Daar gaat ie dan. $%^&*()P__ Zo dat ben ik kwijt. Vannacht was buiten laten hangen, eten niet in de koelkast gezet enz. ikkanhet en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 En goedemorgen Niks, Hoe is het nu met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Zojuist zei bolletje: $%^&*()P__ Zo dat ben ik kwijt. Vannacht was buiten laten hangen, eten niet in de koelkast gezet enz. Jeetje Bol toch, en daarom sla je de hele boel kort en klein? Dombo.... Jij ook goedemorgen hoor. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Nog niet fit, maar goed gaat wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 1 minuut geleden zei niks: Nog niet fit, maar goed gaat wel weer over. Gelukkig is het niet erger geworden dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Beterschap @niksje. Laat je maar lekker vertroetelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Ook nog niet beter, hoest nu ook. Zit lekker vast allemaal. Straks maar even stomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Zojuist zei Reacher: Beterschap @niksje. Laat je maar lekker vertroetelen. Hoe laat ben je er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 klinkt als een nacht die erg tegen zat @bolletje. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Hoe komt dat zo @bolletje? Door je herseninfarct? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 1 minuut geleden zei niks: Hoe laat ben je er? Ik ben er rond 9 uur. Met mijn verplegerskapje op. Verder heb ik lange naalden bij me en gruttenpap. Met vliesjes. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Oh lekker! Maar ik heb zelf wel naalden hoor om onze sokken te stoppen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden