niks Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Moeilijk, ik heb geen tips voor je wel heul veul Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Ja klopt. Dat was fout van mij en had niet gemogen. Heb je gelijk in. Jezelf zo hard raken zodat niemand daar meer overheen kan @Quinn Jezelf niet (meer) toestaan geraakt te worden door anderen. (Dat?) 29 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 5 minuten geleden zei Remi1: Jezelf zo hard raken zodat niemand daar meer overheen kan @Quinn Jezelf niet (meer) toestaan geraakt te worden door anderen. (Dat?) Ja, precies dat. Remi1 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei Quinn: Waarschijnlijk mijn zelfdestructieve kant. Zelfdestructie gaat bijna altijd samen met destructie van het systeem, (de mensen) om ons heen. Die gevolgen daarvan onder ogen te moeten zien maakte dan dat ik opnieuw naar de drank greep en voila: de vicieuze cirkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik ga eten. Ik heb zo’n trek dat zelfs de tijm hoeststroop er aantrekkelijk uit begint te zien. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) * 29 mei 2022 bewerkt door Remi1 *privacy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ja, dit is zeker moeilijk @Remi1, voor jullie allemaal. Pffff.... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Hoelang stond jij droog Quinn? Toch al een tijd hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Donder: Vroeger: Ja! Nu niet meer, want het geeft alleen maar ellende. Nou niet alléén maar hoor! Of je moet beide wel heul erg vreselijke kutgenen hebben ofzo 29 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Nee. Vind je dat spijtig of is dat bewust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat hebben we gegeten? Hier aardappelen met prei en biefstuk met veel jus.Mmmmmm. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Voel je je eenzaam @Donder? @bolletje Vanmiddag verse groentensoep met croutons, gekruide krieltjes en karbonade met peperroomsaus. Voor vanavond heb ik broodjes gemaakt. (banketbakkers/ roombroodjes) Hoe is het gegaan met jouw brood in de oven @bolletje? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Donder: Ik voel me niet eenzaam. Ik voel me niet gelezen! Oke. Zou het dan ook een idee zijn als je meer verteld over je eigen en minder op anderen reageert. Vertel bijvoorbeeld over je drankprobleem, en waarom je drinkt. als je dat al weet, en wat dat met doet/ hoe je je voelt. Wat je graag zou willen etc. Dat is blootgeven, kan moeilijk zijn, weet ik en snap ik, maar anders is het heel moeilijk om je (hulp)vraag in te schatten en een richtlijn te vinden van wat jij precies wilt. Snap je dat? 29 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Hoi @Donder. # 30 mei 2022 bewerkt door nancy Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) # 30 mei 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) # 30 mei 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Donders, dat waren toch weer n paar korte doch hevige knallen. Nauwelijks meer iets van te bespeuren. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) # 30 mei 2022 bewerkt door nancy Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 9 uur geleden zei Quinn: D was er behoorlijk vervelend over, in de zin van "doe dit niet" en "ga niet zus of zo doen". En daar kan ik slecht tegen. Dus de weerzin en behoefte om mijn eigen gang te gaan, was er al. Quinn, ik pak deze eruit omdat ik mij dan afvraag of je jezelf op zo’n moment kan indenken waarom D dan zo “vervelend” doet? Als je dan in zo’n destructieve bui bent, wat doet dat met de mensen die van je houden? Kun je daar misschien iets mee voor een volgende keer? 29 mei 2022 bewerkt door Maverick Zin aangepast Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei nancy: Oeps, al zijn bijdragen zijn verdwenen. Niet leuk dit Wat bedoel je? niks en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een raar draadje vandaag We zijn weer terug. Morgen in het kader van reïntegratie wat kantoor werk doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik hoop dat je het fijn had @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei nancy: Oeps, al zijn bijdragen zijn verdwenen. Niet leuk dit Waarom vind je dat jammer? En wat vind je dan precies jammer? @bolletje iets meer dan een maand. Daarvoor ruim een jaar. @Maverick dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik ben helemaal in de war van je @nancy Ik hoop dat je morgen nog even reageert. Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik praat niets goed, maar de timing van ingrijpen van de @moderatorwas ronduit slecht. En daar laat ik het liever maar bij. Lekker koese nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden