Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Respect! Dat is veel werk @Catharina. Dat doe ik je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Doe het graag.. ja, het is veel werk maar ook zeer leuk te doen dit en ben graag buiten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Dat is een groot goed, als je je bezigheden graag doet Dat kan lang niet iedereen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Wat doe jij graag dan? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Alles met katten! ik woon met vier katten en één tuinkat, heb vrijwilligerswerk met katten, ik spaar rare kattenspulletjes, ik maak foto’s van katten. Ik kijk YouTube filmpjes van katten met mijn katten. En daarnaast doe ik ook werk waar ik een salaris voor krijg. En daar geloof ik ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Nu ik het er zo over heb: ik ga mijn katten knuffelen. Ook namens mij welkom hier @Catharina Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 dankjewel. ik ga ook wat doen. Hier thuis zaten de katten te loeren op vogeltjes zag ik net... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Welkom hier @Catharina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Jemig Spirit, wat heb je? Bel anders een ambulance! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Nu de vertaling @spirit bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ja, misschien zoiets @Adri02 Spirit, spirit toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Verdrietig en zorgelijk vind ik het steeds maar. Bedoel het met goede bedoelingen maar is het nog wel veilig/ vertrouwd dat jij zelfstandig woont @spirit? 27 mei 2022 bewerkt door Remi1 Woordje Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Jeetje..ik hoop toch zo dat ze je inderdaad nu opnemen en helpen, Spirit. Wat fijn dat je buurman je helpt trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Jeetje Mina spirit! Goed dat je nu in ziet dat je hulp nodig hebt. Heel veel sterkte 27 mei 2022 bewerkt door Senna34 Spatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Mijn huiskamer is weer verbouwd naar bioscoop, inclusief zelfgemaakte popcorn en nachtkleding . We kijken naar Pluk van de Petteflat, gewéldig! De kleinkinderen en ik, hè..... Het hele huis stinkt naar de pannenkoeken, maar ja, dat hoort ook bij een dagje kleinkinderen, he. Vanmorgen de hele ochtend buiten geweest met ze, nu maar even binnen vertier zoeken. 27 mei 2022 bewerkt door nancy Sowhat, Remi1 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Pluk van de Petteflat, daar was mijn zoon ook zo dol op. Voorlezen voor het slapen gaan. Sweet memories. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ik zit in een moeilijke situatie hier thuis, dat wisten we al, en ik breek eigenlijk nooit écht, ik handel het en voel me best wel redelijk stevig/ stabiel erin. Maar nu wil het geval dat ik gisteravond 3 flesjes bier (à 5%) had gehad en er gebeurde thuis iets en pats! Ik knakte als een rietje, onstabiel en echt een wat paniekerige "ik kan het niet meer aan!"- gevoel. 3 bier maak ik me normaliter niet zo druk om want 3 bier doen me niks normaal gesproken en overdreven veel vind ik het ook niet. Maar ik vraag me nu oprecht af was dit een effect van die bier? Of waren het puur de omstandigheden dat ik knakte en kon ik het oprecht serieus allemaal even niet meer aan? Weet iemand hier meer van of ervaring? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Je kon het serieus allemaal even niet meer aan. Die drie biertjes werken dan als een katalysator. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Je hoeft niet altijd sterk te zijn Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Ik heb er vannacht niet van geslapen en vandaag om gejankt, zoveel spijt heb ik nog nooit gehad van een paar stomme flesjes bier volgens mij. Blijkbaar doet het nu wel iets met mij, waar ik eerder zei van niet omdat ik er nu gevoeliger voor ben gezien de situatie misschien?..ofzo. Een combinatie van.. 27 mei 2022 bewerkt door Remi1 woordjes vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Dat zal het wel zijn. Thnx nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 41 minuten geleden zei Adri02: Geen idee @Remi1, maar als dat bier je toch niks doet, zoals je wel vaker zegt, waarom zou je het dan überhaupt drinken? Ja stom is dat he, tenminste ik vind dat zelf heel stom. Ik hoef niet perse in een roes te komen en dronken liever al helemaal niet, dat vind ik vreselijk zelfs. Als ik drink is dat niet perse teveel, zoals gister 3 bier kan ik best, maar ook niet altijd hoor want het loopt ook weleens uit de klauwen. En volgens de maatstaven is 3 flesjes eigenlijk al teveel en als je dat elke dag doet, drink je dan al elke dag teveel zelfs. Tóch pak ik een paar biertjes. Waarom? Geen idee. Het zit tussen m"n oren volgens mij. Stoppen met drinken is 1 maar daarna komt 2, en daar zit nou net de kunst van gestopt blijven volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 @Remi1 In het kader van “lief zijn voor jezelf in welke vorm dan ook” heeft spijt van die 3 biertjes hebben geen toegevoegde waarde denk ik. Ik zou eerder onderzoeken waarom het zoveel met je heeft gedaan. Misschien ben je toch minder in balans dan jezelf denkt? Als dat zo is dan helpt alcohol daar zeker niet aan mee ( ook al zijn het er maar drie ) Dat het deze uitwerking heeft gehad verteld je misschien ook voor de zoveelste keer dat het helemaal niets brengt, maar wanneer is iemand voldoende overtuigd om dat te aanvaarden? Daar zit denk ik mede de kunst om gestopt te blijven. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 2 uur geleden zei Remi1: Ik zit in een moeilijke situatie hier thuis, dat wisten we al, en ik breek eigenlijk nooit écht, ik handel het en voel me best wel redelijk stevig/ stabiel erin. Maar nu wil het geval dat ik gisteravond 3 flesjes bier (à 5%) had gehad en er gebeurde thuis iets en pats! Ik knakte als een rietje, onstabiel en echt een wat paniekerige "ik kan het niet meer aan!"- gevoel. 3 bier maak ik me normaliter niet zo druk om want 3 bier doen me niks normaal gesproken en overdreven veel vind ik het ook niet. Maar ik vraag me nu oprecht af was dit een effect van die bier? Of waren het puur de omstandigheden dat ik knakte en kon ik het oprecht serieus allemaal even niet meer aan? Weet iemand hier meer van of ervaring? Vreemd hé dat je dan toch naar drank grijpt, ik herken het wel. Toch vind ik je ontzettend veranderd. Volwassen geworden. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) Fijn dat je snel terecht kunt bij ready for change @spirit heel veel beterschap en sterkte. Je kunt het en zeker met goede hulp. 27 mei 2022 bewerkt door ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden