Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemiddag frummers 

Lieve @Reacher , ik heb het hier pas ook al gezegd . Laat nooit je licht dimmen,  alleen maar , omdat het iemand anders in de ogen schijnt . 

Ik schrik ook nu weer echt hoe een geweldig mooi gezellig draadje , met veel leuke mensen , door 1 persoon zo verziekt kan worden waardoor de sfeer omslaat .  Dit is vaak ook wat er gebeurd bij drankmisbruik. Iets wat mooi en gezellig begint , word naar , donker en zwart .  @jopie gaf het al aan , ze zat niet lekker in haar vel .  Het is een steeds terugkerend fenomeen op de dagdraad de laatste tijd , waardoor je uithaalt naar juist "de lieve" mensen  van het forum . Herken je dat zelf ook Jopie?  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag..
Sorry dat ik gisteravond reageerde zoals ik reageerde maar de sfeer hier kon ik niet handelen, lees; was bang dat ik geraakt zou worden op een manier die me zou doen laten knakken en ik mag niet knakken, de hele week al niet en gister ook zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, wat loop je te kutten met jezelf zeg. Ik snap daarom niet dat je juist op dit moment je uitschrijft. Je haalt hier namelijk wel wat en dat schreef je zelf ook namelijk de herkenning van je prikkelbaarheid. Als je prikkelbaar zou worden door het forum zou ik het nog wel snappen maar volgens mij is het gewoon een uitlaatklep van de rest wat er op dit moment ( met je) aan de hand is. Dat je niks bijdraagt kan je maar beter aan de lezer over laten om dat te beoordelen. Wat je ook doet: take care!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei jopie:

 

Wat ik niet herken is 'de lieve mensen van het forum'. Maar dat is een kwestie van smaak en van wat je zoekt hier, denk ik.  

 

Ja ik zal me wel weer ongelukkig uitdrukken maar ik bedoel dat je ordinair gaat schelden op juist die mensen die altijd beheerst en netjes en vaak een positieve vibe hier achterlaten . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet de laatste tijd veel aan Mupke denken. Aardig lief mens. Uren mee geleuterd hier. Daarna elk onze weg, af en toe nog maar hier maar nog steeds de connectie op andere platformen. En plots..weg.

Niet plots plots maar toch. Het blijft vreemd en beangstigend 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Francoise:

....maar ik bedoel dat je ordinair gaat schelden op juist die mensen die altijd beheerst en netjes en vaak een positieve vibe hier achterlaten . 

Als je goed leest en begrijpt wat er staat(!) is dit dus precies wat @jopie zelf ook schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...