Francoise Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Goedemiddag frummers Lieve @Reacher , ik heb het hier pas ook al gezegd . Laat nooit je licht dimmen, alleen maar , omdat het iemand anders in de ogen schijnt . Ik schrik ook nu weer echt hoe een geweldig mooi gezellig draadje , met veel leuke mensen , door 1 persoon zo verziekt kan worden waardoor de sfeer omslaat . Dit is vaak ook wat er gebeurd bij drankmisbruik. Iets wat mooi en gezellig begint , word naar , donker en zwart . @jopie gaf het al aan , ze zat niet lekker in haar vel . Het is een steeds terugkerend fenomeen op de dagdraad de laatste tijd , waardoor je uithaalt naar juist "de lieve" mensen van het forum . Herken je dat zelf ook Jopie? Reacher en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 De afspraken deze week zijn allemaal super goed verlopen maar merk nu dat het toch wel wat van me heeft gevergd. Ben kapot moe dus vandaag lekker rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Middag.. Sorry dat ik gisteravond reageerde zoals ik reageerde maar de sfeer hier kon ik niet handelen, lees; was bang dat ik geraakt zou worden op een manier die me zou doen laten knakken en ik mag niet knakken, de hele week al niet en gister ook zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Hou je zeker taai, Joop! En van mij hoef je niet weg, de balans staat dik in de plus. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Jopie, wat loop je te kutten met jezelf zeg. Ik snap daarom niet dat je juist op dit moment je uitschrijft. Je haalt hier namelijk wel wat en dat schreef je zelf ook namelijk de herkenning van je prikkelbaarheid. Als je prikkelbaar zou worden door het forum zou ik het nog wel snappen maar volgens mij is het gewoon een uitlaatklep van de rest wat er op dit moment ( met je) aan de hand is. Dat je niks bijdraagt kan je maar beter aan de lezer over laten om dat te beoordelen. Wat je ook doet: take care! nancy en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 @jopieals ik het zou mogen zeggen, zou je blijven. Je bijdragen zijn meestal waardevol voor mij. We leven en leren en veranderen… steeds weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Zou ik jammer vinden @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Roberto Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 5 uur geleden zei jopie: Wat ik niet herken is 'de lieve mensen van het forum'. Maar dat is een kwestie van smaak en van wat je zoekt hier, denk ik. Ja ik zal me wel weer ongelukkig uitdrukken maar ik bedoel dat je ordinair gaat schelden op juist die mensen die altijd beheerst en netjes en vaak een positieve vibe hier achterlaten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Ah het is hier nooit rustig binnenkomen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Was er mis met Joops? Las de uithaal..heel bizar. Joops haalt niet zo vaak zo fel uit dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Urgll mensen altijd met uitschrijven.. Je moet je telkens terug inschrijven. Dubbel werk karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Ik moet de laatste tijd veel aan Mupke denken. Aardig lief mens. Uren mee geleuterd hier. Daarna elk onze weg, af en toe nog maar hier maar nog steeds de connectie op andere platformen. En plots..weg. Niet plots plots maar toch. Het blijft vreemd en beangstigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Dus als ik hier kom ben ik altijd blij dat ik de mensen nog lees die ik 'ken' Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 1 uur geleden zei Francoise: ....maar ik bedoel dat je ordinair gaat schelden op juist die mensen die altijd beheerst en netjes en vaak een positieve vibe hier achterlaten . Als je goed leest en begrijpt wat er staat(!) is dit dus precies wat @jopie zelf ook schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Tjeeses 5 op een rij Er zijn nog zekerheden! Soit, het is hier maar een saaie boel. Hoor bijna krekels ... wat doen die eigenlijk...tjirpen? Nu ja, ge kent t plaatje Later alligator Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 1 minuut geleden zei Remi1: Als je goed leest en begrijpt wat er staat(!) is dit dus precies wat @jopie zelf ook schreef. Kijk es aan. Er leeft iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Goed lezen en begrijpen? Nou..geen twee dingen tegelijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Ja en behoorlijk ook de laatste tijd. Hoe ist Fleur. Long time no see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Nondeju..ik ken jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Ligt aan mij se..mijn geheugen is zelfs geen zeef meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 1 minuut geleden zei fleurtje: Nondeju..ik ken jou? Nu voel ik me pas echt anoniem. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Ik zou zeggen 'ik zoek het uit' maar ik ben nog altijd even lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2022 Je bent ni vlaams das al zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden