nancy Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen. Koffie al op, op weg naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goeiemorgen @nancy fijne werkdag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen frummers. Maandag alweer, de dagen vliegen.... Eerst maar een bakje en dan in de tuin aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goeie morgen actievelingen. Vandaag weer eens naar de andere dagbesteding. Daar is het altijd een stuk rustiger, heeeeeerlijk. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goeiemorgen @Yvonne en @bolletje DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen allemaal, In mijn tuintje doet alles het zo supergoed! Bij het koken lopen we regelmatig naar buiten om wat te knippen en te plukken. Ik heb een blauwe maandag vrijwilligerswerk gedaan in een stiltetuin vorig seizoen, waar ik heel blij werd van de zorgvuldigheid van het tuinieren daar, het mm2 gedoe. Ik wilde er alleen ook graag bij ouwehoeren met de andere vrijwilligers en dat was niet de bedoeling vanwege de behoefte aan stilte van de bezoekers natuurlijk. Dus doe ik het nu in mijn eigen tuin. Wat je aandacht geeft groeit, nu heb ik het bewijs:) karin123 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen. Wat fijn @Etty! Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Ja hier gaan de aardbeien plantjes heel goed. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Ja wat is dat dan genieten hè @Etty. Jammer dat je niet gezellig wat kon kletsen daar... maar je hebt de basis dus wel meegekregen. Dan nu in je eigen tuin maar lekker in gesprek gaan met de plantjes Jij een fijne dag op de dagbesteding @bolletje.... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Woensdag 31 graden een beetje te voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 FF een mailtje weg gestuurd naar Zierikzee. Misschien een paar dagen erheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Het stort regent hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Hier geen regen @ikkanhet Licht bewolkt Maar ja, regen hebben we wel hard nodig he. Vandaag wat voorbereiden voor een paar daagjes weg naar Limburg (Morgen is het daar vast weer droog ) Vogels gaan zolang naar zoon. Wat broodjes halen straks Best wel zin in, en hebben afgesproken, dat ik smiddags nog een half uurtje ga liggen daar Even bijkomen van ziek zijn, want nog snel moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goeiemooie morgen frummers. Ik hoor nu ook een beetje bij jullie vroege vogels want loop een uurtje voor op ned. En dochter duikt er vroeg in en de ontbijttijd doet de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Leuk @rapiloskom je bij mij in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Schin op Geul, Oud Valkenburg, zegt je dat wat ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Moggu , Jane, Geniet je nog een beetje van je vakantie ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Schin op Geul, Oud Valkenburg, zegt je dat wat ? Ja dat ken ik wel stukje hier uit de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Prachtig daar, vind ik ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Goedemorgen @Francoise, Hoe gaat het nu met je ? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Zo'n 77 kilometer. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Zorgt er iemand voor je tuin @rapilos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 Nou, als het heel droog wordt in die tijd, vragen we de over buurman om wat water te geven. Maar ach, we zijn maar 4 dagen weg, dus hopelijk overleefd alles het wel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden