Quinn Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Fijn je even te "zien" @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 12 uur geleden zei Quinn: Vanwaar de verbeten ergernissen dan? Puur vanwege dat volle huis? Niet een vol huis, dat was het niet @Quinn Ik heb me eigenlijk behoorlijk geërgerd aan bepaald gedrag van de kleinkinderen. Of meer nog aan het feit dat papa en mama het allemaal maar lieten gebeuren en niet ingrepen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 @Yvonne o, dat lijkt me lastig. Dat het in jouw huis over jouw grenzen gaat en dat je er toch niets van kunt (?) zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Hoe oud zijn je kleinkinderen @Yvonne? @Francoise leuk met de trein! Ben je al uit het gips, sorry niet alles gelezen de laatste tijd. Hoe gaat het met jou @Quinn? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Tsja, ik was nog best moe van de dagen daarvoor, dus ook niet op mijn scherpst, en ik vind het best moeilijk om de kinderen te corrigeren waar hun ouders bij zijn, ik ben níet de opvoeder. Normaal gesproken had ik bepaalde dingen wel aan zien komen en kunnen vermijden denk ik. Of er op een speelse manier mee om kunnen gaan... Ach. Pasen is voorbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ze zijn 5 en 8 @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 @niks matig, vanavond wil niks (haha...) echt lukken. En ik ben flauw. Erg flauw. @Yvonne hmm, je kunt niet altijd op je best zijn en zij natuurlijk ook niet. Ik ben een beetje lui aangelegd in dat soort dingen, als in, "jouw huis, jouw regels" en daar heeft het spul zich dan maar naar te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Best nog jong dus! Lastig dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Lekker op tijd naar bed dan maar @Quinn, maar dat is een vies woord voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Daar was ik al, maar D wou slapen. Francoise en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 6 minuten geleden zei niks: Best nog jong dus! Lastig dan. Klopt, daarom is het hén ook niet aan te rekenen... Afijn, ik ben weer lekker opgeknapt en heb een 'leeg weekend' voor me liggen, heerlijk. 3 minuten geleden zei Quinn: Daar was ik al, maar D wou slapen. Jij dan ook lekker gaan slapen nu toch? Hou je haaks hoor, en voorzichtig met jezelf @Quinn Ik duik in ieder geval mijn bed nu in... Lekker slapen @niks en @Quinn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Welterusten @Yvonne en geniet van de vrije weekend. Ik ga internet nog even uitlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Slaap lekker @Yvonne. Nog mooi weer dit weekend, dus lekker genieten. Zou @Oskar ook genieten van de vogels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik ga zo ook slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 (bewerkt) Weekje eruit was heerlijk maar als lust last wordt, ..morgen naar huis. Het stemt me verdrietig. Niet om naar huis, maar wel ovrr de onzekerheid over hoe komt dit in de toekomst. En de toekomst is eigs nu al. 22 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Nou ja. Niemand hier meer denk ik. Ik duik dan ook maar in het vooronder. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik ben er nog. En, Yvonne, zo zijn de tijden. Zeg het tegen je kinderen waar de kleintjes niet bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik weet niet zo goed welke @Yvonne ik hier lees. Het is mij moeilijk voor te stellen dat dezelfde Yvonne is die mij herhaaldelijk hier schreef dat ik vooral mij niet moest laten bewegen door m'n zoon, alleenstaande vader met een baby toen nog. 'Niet doen, punt. als het erover gaat.' En wat doe je zelf. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik doe niet zoveel. Maar Borreke, het kibbelen der tijden zal er altijd zijn. In ieder geval zolang de zon nog schijnt! De flarden van het onzinhoekje raakten mij ook weer enorm. Hannah, aka Pippi. Geiten tot diep in de nacht. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 @niks ik ben nog 2 trombose spuiten verwijderd van de verlossing, dan mag ik uit de gips . Hopelijk dan een spoedig herstel. Word dan weer spannend. Aanstaande maandag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 'Je bent niet dood, niet zolang ik nog äan je denk". Heb ik altijd een mooie gevonden @Hadocque Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 (bewerkt) Dikke tût, meiske 22 april 2022 bewerkt door Hadocque Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 @Hadocque Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden