bolletje Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goeie morgen allemaal. Slapen we nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goeiemorgen @bolletje, Nee nu niet meer. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Hmmpfff. Goedemorgen Ochtendhumeur. Koffie. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen frummers, Ik heb zo het gevoel dat we weer een dag vol zon krijgen... Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Hahahaha, je wordt dus op jouw wenken bediend @Reacher, goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Zojuist zei Reacher: Dank je wel! Wow, dat is inderdaad een ochtendhumeurtje..... waar komt dat nou vandaan???/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen, net wakker wat heerlijk! Huis aan de kant, tuin weer netjes. Eten besteld gisteren, Mini de hele dag bijna buiten geweest. Heerlijke dag. Oh hoi @Reacher 20 maart 2022 bewerkt door niks bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Hoi @niks, wat heerlijk, nu de bloeddruk nog even wat naar beneden.... Ik heb eens goed zitten nadenken en denk dat ik naam van jouw kleintje weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 11 minuten geleden zei Yvonne: Wow, dat is inderdaad een ochtendhumeurtje..... waar komt dat nou vandaan???/ Ik weet het niet Vonneke sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Klinkt goed @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 8 minuten geleden zei niks: Mini de hele dag bijna buiten geweest. Ik zie nou mini voor me die de hele dag op de drempel staat slagroom op de koffie voor het ochtendhumeur van @Reacher En goedemorgen. Ontbijt aan het klaarmaken hier. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 9 minuten geleden zei Yvonne: Hoi @niks, wat heerlijk, nu de bloeddruk nog even wat naar beneden.... Ik heb eens goed zitten nadenken en denk dat ik naam van jouw kleintje weet... Niets aan @Reacher verklappen! Morghu @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Wel aan mij @Yvonne nancy en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Is je bezoek weer weg @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Nee @niks ze zijn er nog, daarom sta ik een serieus ontbijt te fabrieken. Very fancy breakfast, you know. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik verklap helegaar niks ...... Goedemorgen @Quinn, ik hoop dat het weekend tot nu toe meevalt? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Het gaat nog netjes. Het lastige is dat ik bij veel mensen langer in huis gewend was om me tussendoor even terug te trekken voor wat rust in m'n hoofd. En een glas whisky natuurlijk. En nou kan ik dat terugtrekken niet goed, dus bonkt het hoofd. Maar ze zijn lief genoeg hoor, gewoon veel mens allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Pfff, een hele opgave. En je kunt niet eens even de hond uitgebreid uitlaten in je eentje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Nope, dan moet ik die eerst ophalen. Ik geloof toch dat ik minder asociaal ben als ik niet drink. Wel vermoeiend, sociaal gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Maar even eruit kan toch wel? Met de kleien stukje wandelen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen DAGPACT: Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Dat doe ik andersom, hup opa en oma, ga wandelen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Claudius Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden