Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Hé@nancy, ik zie dat je meeleest nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Zeg @Yana wat was dat nou eigenlijk voor cursus? #askingforafriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 11 minuten geleden zei niks: Ik dacht aan een ruil van @Yana en @Zbb O dan is het goed niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Werken met een tekenprogramma waar ik niet lekker mee uit de voeten kan @Quinn, het viel wat tegen, maar dommer ben ik er niet van geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Dat klinkt... ik heb geen idee wat dat is @Yana. Een computerprogramma, neem ik aan? Jammer dat het tegenviel, maar leren is leren. Wel grappig, ik had iets spiritueels verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Dagpact Roberto Claudius Toos Spirit Yvonne En ik meld me gelijk droog af, ik duik mijn bed in. Trusten mensen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Trusten @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Een computerprogramma inderdaad @Quinn je gebruikt dat bijvoorbeeld om bedrijfslogo's te ontwerpen. Spiritueel doe ik ook hoor , deze week iedere avond mantra zingen voor vrede met een paar duizend mensen over de hele wereld bijvoorbeeld. Dat is voor mij eigenlijk op het randje van te zweverig maar ala, het is toch wel echt fijn om te doen. Reacher, karin123 en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Als het voor vrede is, kan het eigenlijk niet verkeerd zijn. niks, Yana en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 11 minuten geleden zei Quinn: Als het voor vrede is, kan het eigenlijk niet verkeerd zijn. Met deze mooie zin wens ik jullie een fijne verdere avond en goede nacht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Ik ga ook zo plat, heb ik een knopje voor. Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Slaapkoppen zijn jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Slaap lekker. Wekker staat om 03.00 uur. Een kind moet vliegen morgenochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 9 uur geleden zei jopie: [...] Tiny-houses verbruiken meer vierkante meters grond dan welke bouw dan ook [...] Dit vat ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 12 uur geleden zei Quinn: En een kraan, blijkbaar @Hadocque Nee, hoor, n mast met n giek is goed. Wel groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden