niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Schrijf jij eens over jezelf dan, je hebt het alleen maar over anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Nou, er is weer leven in de brouwerij. Met gedonder in de glazen. Ach, het zal wel weer van korte duur zijn. debeschouwendeprater niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Wie ben je, wat doe je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Heb je toch veel gemist. Ik sta meer dan 2 jaar droog en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 En wat is je hulpvraag, of heb je die niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Heb je wel een tijd(je) droog gestaan de laatste weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Zo dan, helemaal officieel. En prachtig in context geproost met een glas melk. Ik vind dit zo gaaf, echt, bizar. #trots karin123, Reacher, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Waarom dan weer dit? Waarom zo beledigend, en echt laag bij de grond zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Mooi @Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Ja wie weet hé. Hoe gaat het met je moeder, komt ze snel weer langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 (bewerkt) Ik ga eten, tenminste die vent van mij verteld dat we eten gaan. Nu maar hopen dat het geen lulverhaal is waar ik in trap. 11 maart 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 1 uur geleden zei Quinn: Zo dan, helemaal officieel. En prachtig in context geproost met een glas melk. Ik vind dit zo gaaf, echt, bizar. #trots Nu heb ik ook zin in melk! Ijskoud met ijsblokjes. Yummie! Gefeliciteerd @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Ik zit Tiny House Hunters te kijken. Een geweldige oplossing voor de woningnood, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Eigenlijk hebben jullie die al en dan nog eens op wielen, @Yana en @jopie Jullie zijn hip! Maarja waar laat ik mijn honderd katten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Ik had ooit het plan om met een camper in Florida rond te reizen. Precies zo’n raar ding om te willen. Ik heb geen rijbewijs, geen camper en ik hou niet van zon en hitte. Het lijkt me een grote vrijheid. geen overbodige spullen of luxe en je kunt overal wonen. Maar ook altijd dat risico op grotere onthechting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Een woonboot lijkt me dan weer helemaal niets. Terwijl het hetzelfde principe is. De mens is een ingewikkeld wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 20 minuten geleden zei Reacher: Eigenlijk hebben jullie die al en dan nog eens op wielen, @Yana en @jopie Ja, maar je kan er in NL moeilijk in wonen, een briefadres krijgen is moeilijk tot onmogelijk (Jopie en ik hebben allebei ons hoofd tegen de gemeentelijke bureaucratie gestoten en Jopie heeft nu een flat en ik ben naar FR uitgeweken). En als je je camper al mag parkeren dan mag je er niet in slapen. Sommige mensen zorgen dat je aan de buitenkant het busje niet als camper kan herkennen maar dat vind ik zo'n armoe, ik wil ramen en uitzicht. Kijk, dit is mijn uitzicht van vandaag, we staan geparkeerd in een veld vol wilde blauwe lissen. Geen dokter in de buurt Reacher, maar wel een prachtige plek om te leven. karin123, niks, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Maar ook altijd dat risico op grotere onthechting. Hoe bedoel u? Hoe meer onthecht hoe groter de vrijheid toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Het is werkelijk absurd hoe het mensen onmogelijk wordt gemaakt om uit te wijken naar alternatieven zoals campers vooral in deze tijd van woningnood! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Prachtig uitzicht @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 3 minuten geleden zei Yana: Hoe bedoel u? Hoe meer onthecht hoe groter de vrijheid toch? Ik zie dat zelf als de nare kant van vrijheid, die onthechting. Wanneer je los bent van alles en iedereen dan heb je ultieme vrijheid. Maar wat heb je daaraan als je die met niemand meer kunt of wilt delen. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Reacher: Een woonboot lijkt me dan weer helemaal niets. Terwijl het hetzelfde principe is. De mens is een ingewikkeld wezen. En ik ga weer voor de woonboot. Wel n oude kuster dan, moet ook varen kunnen. 11 maart 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Wat mooi @Yana @Reacher wat doe je het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 5 minuten geleden zei Hadocque: En ik ba eeer voor de woonboot. Wel n oude kuster dan, moet ook varen kunnen. Kunnen we zo’n constructie doen dat mijn campertje jouw woningboot sleept @Hadocque. Gezellig Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Hadocque: Nee, maar mn boot moet groot genoeg zijn om n camper aan boord te kunnen hijsen. desneltevredene 11 maart 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden