niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Wat leuk @Quinn denk ik, hoop ik, maar staat een lach achter dus zal wel leuk contract zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 @niks vind ik wel, ik koop me in bij een bedrijf. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goeiemooiemorgen frummers, en Yana♥ toch maar eens een filmpje van dat hart laten maken misschien weet je in elk geval een beetje waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. mijn ervaring dat het toch een soort van rust geeft als je er "oud" mee kunt worden zoals mijn cardioloog zei. Het blijft wel een klein zwaardje, maar dit is beter dan totale onzekerheid. In elk geval extra fijn dat je hier weer bent (nu het nog kan) Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Jij klinkt altijd alsof je goed kunt functioneren in de grote-mensen-wereld @Quinn Ben je iemand met een pak en stropdas? Of ben je zó goed in wat je doet dat dat niet eens nodig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goh Quinn, ik dacht dat je ging trouwen nou ja, werk, ook leuk (soms) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 @Yana wel pakken, zelden een das. Maar goed? Ik doe maar wat en dat vinden mensen vaak gaaf. @lady jane nee hoor, dat nooit weer. lady jane en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 ik ook niet Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Dan stel ik me jou voor in een mooi, slank, Italiaans pak @Quinn. En ik ben stinknieuwsgierig wát je dan doet dat mensen gaaf vinden, maar dat zal voor mij wel een mysterie blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 zo, tanden poetsen en naar de volleybaldames we zijn dan wel 2 x zo oud als onze tegenstanders maar dat maakt ons niet minder fanatiek. mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 @Yana die hebben inderdaad mijn voorkeur. En wat ik doe? Nah, voornamelijk m'n eigen gang en eigen manier. Ben niet zo goed in aanpassen aan wat gangbaar is. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Succes @Quinn! En veel plezier @lady jane. Fantaseer je er nog een volleybalveld voor onze Lady bij en dat al onze huisdieren er ook zijn en met elkaar op kunnen schieten @Yana? Ikke doe ook mee in de grote mensen wereld. Zakelijke jurken en hakken etc. Hoewel, sinds Corona ga ik alleen nog in pyama. lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 @Reacher toch wel een echte dan? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Liever deze. Als dat eens zou kunnen… *verlaat fantasie van @Yana, en loopt in eigen droom in onesie naar buiten* Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Waarom blijf ik hier altijd als laatste plakken Ik ga aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Omdat je pindakaas aan tafel had gesmeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Jullie zijn al goed wakker lees ik. Hondje uitgelaten Pfff. wat is dat beestje sloom en langzaam zeg Liefst stap ik in flink tempo door Maar nee hoor, tjok, tjok, stilstaan, tjok , stjok, nog langer stil staan..... Pffff..maar goed, ben een half uur met hem buiten geweest @Yana, Fijn dat je er weer bent. Had je gemist. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goedemorgen! Wat fijn je te lezen @Yana Pas je wel een beetje op met je hart? Ik denk nu ook dat de naam van de baby van @niks @Yanawordt ineens. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Wanneer ben je nu ook alweer uitgerekend @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Gisteren ben ik flink bezig geweest met opruimen en aanvegen. Om ruimte te maken voor al mijn kweekbakjes. Het is nog niet helemaal klaar, maar begint er op te lijken. Vandaag ga ik rustig verder. Op de foto o.a. Vergeet-mij-nietjes en Japanse holpijp. Rosee, karin123, nancy en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goedemiddag Dagpact Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goedemiddag allemaal. Beetje stil nog op het dagpact. Dagpact Roberto Claudius Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Deze grijze plantenpotten heb ik vorig jaar al gekocht. Ik weet nog steeds niet wat ik er in ga zetten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Donder: vind je het lastig dat iemand onder invloed is terwijl jij nu nuchter bent? Donder, dat ligt er aan hoe, wie, wat. De eerste keer dat ik radicaal gestopt ben ging ik nog bijna dagelijks naar de kroeg / disco, geen enkel probleem. 11 maart 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Ah @Donder is er weer en nog steeds aan de zuip. Zal ook nooit veranderen, hoe vaak hij hier ook terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden