bumperjim Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 Zojuist zei nancy: Een supermarkt, BJ? Aziatische. En groot ook nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) Parijs dat is heel lang geleden dat ik daar geweest ben . Leuke anekdote , toen mijn oudste een paar maanden oud was gingen we naar Center Parks in Frankrijk. Mijn man had daar plannen om mij ten huwelijk te vragen maar hij kon daar niet goed de juiste plek en tijd vinden. Heb de hele week met een rugzak gelopen waar champagne en de ring in zat ( zonder dat ik dit wist ) hij besloot op de terugweg een uitstapje Parijs te doen om mij op de eifeltoren te vragen maar ik werkte niet goed mee , zodoende zijn we langs Parijs gereden. Was best leuk geweest op de eifeltoren achteraf , eigenwijsheid van mij haha. Dus uiteindelijk de plek waar hij mij gevraagd heeft is onder de erasmus brug in Rotterdam 26 februari 2022 bewerkt door Lieke7777 Tatum en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 @Oskar Eiffeltoren kam je op internet boeken. Scheelt een uur in de rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Lieke7777: Parijs dat is heel lang geleden dat ik daar geweest ben . Leuke anekdote , toen mijn oudste een paar maanden oud was gingen we naar Center Parks in Frankrijk. Mijn man had daar plannen om mij ten huwelijk te vragen maar hij kon daar niet goed de juiste plek en tijd vinden. Heb de hele week met een rugzak gelopen waar champagne en de ring in zat ( zonder dat ik dit wist ) hij besloot op de terugweg een uitstapje Parijs te doen om mij op de eifeltoren te vragen maar ik werkte niet goed mee , zodoende zijn we langs Parijs gereden. Was best leuk geweest op de eifeltoren achteraf , eigenwijsheid van mij haha. Dus uiteindelijk de plek waar hij mij gevraagd heeft is onder de erasmus brug in Rotterdam Onder??? Op de pannekoekenboot? 26 februari 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 1 minuut geleden zei bumperjim: Onder??? Ja ergens aan het uiteinde geloof ik , kon je zitten op een bankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 13 minuten geleden zei Lieke7777: Sterkte @niks had je in je vorige zwangerschap ook last van toch? Fijn dat het zo iig goed geregeld is voor jou en je thuis kan zijn . Klopt, alleen later in de zwangerschap en uiteindelijk nog geen week thuis op bed gelegen. Nu ben ik maandag 27 weken, dus ze moet echt nog een tijdje blijven zitten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 Wij zaten in het negende arrondissement en zijn met de metro en bus naar Versailles geweest. Dat vond ik erg leuk om te doen. Ga je naar eindpunt van metrolijn (2 vlg mij) en dan met een bus door kleine voorsteden? Allemaal weer eigen levens daar en dan hops: ‘le roi c’est moi!’ Heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) Maar ja. Volgens mijn man vind ik alles leuk… Hoe oud is je jongste @Oskar? Ik wil zelf niet meer naar Het Louvre. Voor mij te groot. Rijen selfiesmakende mensen voor de Mona Lisa …. Ik herinner me de leuke beeldenvijver bij Centre Pompidou. Misschien vindt jongste dat ook leuk? En in Les Halles had je altijd een zwembad met een muur van glas. Leuk om langs te lopen. O, je kunt een autootje huren om de tuinen van Versailles mee rond te karren. Hadden mijn kinderen denk ik ook leuk gevonden. 26 februari 2022 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 @niks: vast lastig voor je, absolute rust. Maar wat zul je blij zijn dat je de situatie goed hebt aangevoeld. En mini kan mooi verpleegster gaan spelen, compleet met stethoscoop en injectiespuit. Knap je vast van op! Maar zonder gekheid: sterkte niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 11 uur geleden zei Lieke7777: De zwaartedeken van Slaapt is ongeveer 3 tot 6 keer zo zwaar als een normale deken. Het gewicht van onze zwaartedeken zorgt voor hetzelfde effect als het krijgen van een stevige knuffel. Dit effect zorgt voor een geborgen en veilig gevoel tijdens het in bed liggen en inslapen. Net de 7 kg deken besteld @Lieke7777, dankjewel voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 7 uur geleden zei Oskar: Versailles ben ik ook nooit geweest. Krijg het nog druk. Jongste is 4, oudste 10. Sommige dingen zal papa ook alleen moeten doen denk ik. Tja, je bedenkingen bij het Louvre snap ik. Als de mensen ergens selfies gaan maken, dan moet je daar weg. Mona Lisa doet mij ook weinig. Maar ze hebben wel weer een mooie Caravaggio die ik wil zien. Dank voor tips @Lika. En goeie terugreis morgen. Het Louvre is zoooo groot, er zijn ook veel rustige stukken. Eind vd dag kaartjes kopen als er geen rij staat. En dan 's ochtends 1 of andere vage zij ingang nemen, er zijn er meerdere. Niet als een koe in de rij gaan staan achter alle anderen bij de hoofdingang (ik had haast ezel geschreven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 7 uur geleden zei Lika: Wij zaten in het negende arrondissement en zijn met de metro en bus naar Versailles geweest. Dat vond ik erg leuk om te doen. Ga je naar eindpunt van metrolijn (2 vlg mij) en dan met een bus door kleine voorsteden? Allemaal weer eigen levens daar en dan hops: ‘le roi c’est moi!’ Heel leuk. Ja met de bus is top, veel leuker dan de metro. Wij zaten bij de schoonfamilie in Boulogne en daar heb je het museum van de jaren 30. Zit gewoon bij hun op loopafstand. Dus wij zeiden we gaan de stad helemaal niet in, er zit hier genoeg Waren zij zelf nog nooit geweest. Veel Parijzenaars gaan zelf vrijwel nooit naar al die musea, suf hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 7 uur geleden zei Lika: Maar ja. Volgens mijn man vind ik alles leuk… . Maar dat is eigenlijk ook zo, want al die leventjes zijn net weer anders. De Mona Lisa, wat heb je daar eigenlijk aan als je die ziet, dan zie je hetzelfde als iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Wat ook een leuke missie is: het vrijheidsbeeld opzoeken. Parijs heeft er nl ook eentje. Eigenlijk twee, een heel kleintje bij Arts et Métiers maar die telt haast niet mee. En een andere op een eiland in de Seine. Ben er zelf nog niet geweest maar dat staat nog tussen de andere buckets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 7 uur geleden zei Maja: @niks: vast lastig voor je, absolute rust. Maar wat zul je blij zijn dat je de situatie goed hebt aangevoeld. En mini kan mooi verpleegster gaan spelen, compleet met stethoscoop en injectiespuit. Knap je vast van op! Maar zonder gekheid: sterkte Voorlopig vind Mini het maar raar dat ik in bed lig. Wil ook nog niet bij mij in bed, ze zal wel denken straks moet ik slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Leuk om met een boot over de Seine te gaan. Zo zag ik dat vrijheidsbeeld. Was ook al een fijne ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 9 uur geleden zei Maja: Net de 7 kg deken besteld @Lieke7777, dankjewel voor de tip Ik hoop dat het wat gaat helpen voor de nachtrust van je moeder. ( en jou ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden