Spring naar bijdragen

Ik ben het stoppen met roken draadje kwijt van januari


Zbb

Aanbevolen berichten

Hoi @Zbb. Ik zocht het ook al, ik lees hier af en toe mee. Artax was die draad gestart, toch? Hij heeft zichzelf hier opgeheven, daarmee is "zijn" draad ook verdwenen.
Maar in deze draad die je nu net gestart bent kun je jouw draad misschien weer oppakken.
Gaat het nog goed met niet roken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het draadje ook kwijt! Fijn dat die er weer is.

Lastigste dag tot nu toe denk ik (na bijna twee maanden). Even die verlossing leek belangrijker dan gewoon rustig doorgaan met niet-roken. Vreselijk hoe als je kwetsbaar bent de verslaving sterker wordt. Maar ik heb het doorstaan, ff geen aandacht besteed aan gevoelens.

Is geen falen Zbb. FF hergroeperen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

11 uur geleden zei Descartes33:

Ik heb zojuist weer een pakje gehaald, had al twee dagen het gevoel niet anders te kunnen. Ik voel me daar slecht over, maar die sigaret brengt rust en die had ik nodig.

Ik voel me nog slechter omdat ik de dynamiek herken van toen ik nog regelmatig terugviel met alcohol. Weet nu ff niet wat te doen. 

Het enige wat je kunt doen: ervan leren. Waardoor heb je het zo lang volgehouden: dat neem je mee, die omstandigheden creeer je opnieuw. En: Waardoor ben je weer gaan roken: hoe kun je dat de volgende keer anders doen.

volgens mij hebben jullie allebei De Discussie met jezelf gevoerd: roken helpt me ontspannen, ik heb het zonder sigaretten te zwaar etc. 
Niet doen. Roken moet net zo absurd voor je aanvoelen als in je ondergoed naar je werk gaan. Dat komt niet in je op toch. Daar ga je ook niet met jezelf over in discussie. Roken is net zo raar. 
Succes met het volgende stopmoment! 
Wel allebei mooi alweer een tijd gestopt met drinken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-2-2022 om 16:56 zei Kohtje:

Hoi @Zbb. Ik zocht het ook al, ik lees hier af en toe mee. Artax was die draad gestart, toch? Hij heeft zichzelf hier opgeheven, daarmee is "zijn" draad ook verdwenen.
 

....- We verwijderen alle posts (berichten) die je hebt geplaatst, met uitzondering van de berichten waarmee je een thread (draadje) hebt gestart, omdat we die niet kunnen verwijderen zonder ook alle andere berichten in dat draadje te verwijderen......  (info over het verwijderen van een account) 

Heel vreemd dan dat ook de draad is verwijderd... 
Maar geef niet op heren. 
Zijn jullie inmiddels weer gestopt? Zo ja: top, zo nee: doen hoor. 

Jullie gaan er echt geen spijt van krijgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik ben sinds vandaag weer begonnen met een stoppen met roken kuur. 
 

dit keer geen champix,deze blijkt niet leverbaar. 
 

dit keer doe ik het met zyban. 
 

volgende week ergens is mijn stopdatum,eerst maar even aankijken wat dit medicijn mij brengt. 
 

zijn er nog meer stoppers of mensen die de draad weer willen oppakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend @Zbb. Bij mij raadt de huisarts dit soort kuren af, met name vanwege de combi met andere medicatie (AD, baclofen), daarom probeer ik dat niet. 
Een idee om het met pleisters te doen? Ik ken jouw rookgedrag niet maar mij heeft dat vorige keer fysiek wel geholpen (uiteindelijk liep het stuk op het mentale). Ik heb ze in elk geval al weer in huis, ben moed aan het verzamelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...