Zbb Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 (bewerkt) Ik ben het stoppen met roken draadje kwijt van januari 8 februari 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Hoi @Zbb. Ik zocht het ook al, ik lees hier af en toe mee. Artax was die draad gestart, toch? Hij heeft zichzelf hier opgeheven, daarmee is "zijn" draad ook verdwenen. Maar in deze draad die je nu net gestart bent kun je jouw draad misschien weer oppakken. Gaat het nog goed met niet roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Ohh oké dat had ik niet helemaal mee gekregen geloof ik. dankjewel @Kohtje ik heb helaas een terugval van inmiddels 4 dagen met wat roken betreft. ik wil vanaf morgen de draad weer oppakken voordat het echt te laat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2022 Zet 'm op, @Zbb. Het is een kwestie van die eerste weerstaan. Dat kan een dagtaak zijn, maar alleen door die eerste te weerstaan kom je op een rookvrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2022 Ik heb alweer gefaald Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2022 Ik was het draadje ook kwijt! Fijn dat die er weer is. Lastigste dag tot nu toe denk ik (na bijna twee maanden). Even die verlossing leek belangrijker dan gewoon rustig doorgaan met niet-roken. Vreselijk hoe als je kwetsbaar bent de verslaving sterker wordt. Maar ik heb het doorstaan, ff geen aandacht besteed aan gevoelens. Is geen falen Zbb. FF hergroeperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2022 Goed dat je heb weten vol te houden vandaag @Descartes33 ik geef het niet op,ik had me zelf voorgenomen om als het niet zou lukken met die korte champix kuur ik voor een lange kuur zou gaan. Ik had alleen zo gehoopt dat het net voldoende zou zijn. Descartes33 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Ik heb zojuist weer een pakje gehaald, had al twee dagen het gevoel niet anders te kunnen. Ik voel me daar slecht over, maar die sigaret brengt rust en die had ik nodig. Ik voel me nog slechter omdat ik de dynamiek herken van toen ik nog regelmatig terugviel met alcohol. Weet nu ff niet wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 (bewerkt) Wat ongelofelijk balen Descartes !! 10 februari 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 11 uur geleden zei Descartes33: Ik heb zojuist weer een pakje gehaald, had al twee dagen het gevoel niet anders te kunnen. Ik voel me daar slecht over, maar die sigaret brengt rust en die had ik nodig. Ik voel me nog slechter omdat ik de dynamiek herken van toen ik nog regelmatig terugviel met alcohol. Weet nu ff niet wat te doen. Het enige wat je kunt doen: ervan leren. Waardoor heb je het zo lang volgehouden: dat neem je mee, die omstandigheden creeer je opnieuw. En: Waardoor ben je weer gaan roken: hoe kun je dat de volgende keer anders doen. volgens mij hebben jullie allebei De Discussie met jezelf gevoerd: roken helpt me ontspannen, ik heb het zonder sigaretten te zwaar etc. Niet doen. Roken moet net zo absurd voor je aanvoelen als in je ondergoed naar je werk gaan. Dat komt niet in je op toch. Daar ga je ook niet met jezelf over in discussie. Roken is net zo raar. Succes met het volgende stopmoment! Wel allebei mooi alweer een tijd gestopt met drinken lady jane en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Op 8-2-2022 om 16:56 zei Kohtje: Hoi @Zbb. Ik zocht het ook al, ik lees hier af en toe mee. Artax was die draad gestart, toch? Hij heeft zichzelf hier opgeheven, daarmee is "zijn" draad ook verdwenen. ....- We verwijderen alle posts (berichten) die je hebt geplaatst, met uitzondering van de berichten waarmee je een thread (draadje) hebt gestart, omdat we die niet kunnen verwijderen zonder ook alle andere berichten in dat draadje te verwijderen...... (info over het verwijderen van een account) Heel vreemd dan dat ook de draad is verwijderd... Maar geef niet op heren. Zijn jullie inmiddels weer gestopt? Zo ja: top, zo nee: doen hoor. Jullie gaan er echt geen spijt van krijgen... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2022 Ik ben sinds vandaag weer begonnen met een stoppen met roken kuur. dit keer geen champix,deze blijkt niet leverbaar. dit keer doe ik het met zyban. volgende week ergens is mijn stopdatum,eerst maar even aankijken wat dit medicijn mij brengt. zijn er nog meer stoppers of mensen die de draad weer willen oppakken? Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2022 @Descartes33 doe je ook weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Ik ben er nog niet helemaal klaar voor @Zbb, maar je inspireert me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Oké duidelijk, alles op zijn tijd Descartes. op een gegeven moment gaat het lukken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Dag 4 van de zyban kuur merk er nog weinig van,behalve dat ik er ‘raar’ van word. Maargoed het is ook pas de bedoeling dat ik in de tweede week ergens stop. stuk ongeduld ..... Ik wil het en ik wil het nu! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Ik heb de kuur moeten stoppen heb sinds gisteren echt vreselijke bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Vervelend @Zbb. Bij mij raadt de huisarts dit soort kuren af, met name vanwege de combi met andere medicatie (AD, baclofen), daarom probeer ik dat niet. Een idee om het met pleisters te doen? Ik ken jouw rookgedrag niet maar mij heeft dat vorige keer fysiek wel geholpen (uiteindelijk liep het stuk op het mentale). Ik heb ze in elk geval al weer in huis, ben moed aan het verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik heb wel pleisters overwogen maar het plan is om het binnenkort cold turky te gaan doen. Ik zet me zinnen nu ergens op volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 Ik heb vandaag een andere kuur gekregen,hopelijk met minder bijwerkingen. als dit niet werkt dan is mijn hoop gevestigd op champix maar die is op zijn vroegst pas half juni weer leverbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 toitoitoi! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Ben ik weer 🫣 dag 4 met pleisters vandaag zoveel frustratie dat ik het bijna opgegeven had. gelukkig niet gedaan. ik zit hier opgesloten met 11 andere mensen waarvan er 10 roken plus sommigen van de begeleiding roken ook. heb me vergist wat de chaos van de groep en de zware emotionele modules met me doet. het maakt het allemaal extra zwaar. gelukkig kan ik ook heel koppig zijn en ga ik echt niet op me bek door terug te gaan roken tegenover de groep of leiding. ook ga ik er gewoon bijstaan,ten eerste is er geen ontkomen aan en ten tweede moet ik het gewoon aangaan,net zoals er overal gedronken word zal ik buiten de kliniek ook overal geconfronteerd worden met mensen die roken. ik word er helaas nog even geen gezelliger mens door maar ik zit hier dan ook niet om andere mensen te plezieren. ze hebben het maar met me doen 😁 13 september bewerkt door Zbb lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september (bewerkt) 1 minuut geleden zei Zbb: ‘ 13 september bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september En weer een dag in de pocket. vanavond wel lastig gehad,niet zozeer trek maar wel zenuwachtig/nerveus. Op naar dag 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden