Bob Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Sterkte @jopie. Voor zover je het zelf al niet doet of bedacht had: dagboek erbij kan ook zinnig zijn. Niet plichtmatig noteren; bij vlagen is prima. En als je bij het teruglezen ergens de humor van kan inzien terwijl je eerst vooral ernst waarnam, schrijf dat dan ook op. Een lach voegt iets wezenlijks toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Hoi Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Ja inderdaad, verdeeld is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Wisselend, Bor. Mijn gezondheid is alweer niet 'je van het'. Maar goed, wel fijne feestdagen gehad met familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 49 minuten geleden zei Bor: Dan heb ik al mijn (klein)kinderen en heit te eten gehad deze feestdagen, Wat een rijkdom @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Ik ga alvast opslomen, ben moe, dus op tijd naar bed. Fijne avond nog allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Gewerkt, was een fijne gezellig dagje met mijn collega. Aangezien we sinds gisteren uit de quarantaine zijn kon er ook bezoek langs komen , wel zo gezellig en leuk voor de bewoners . Kittens groeien goed , ook de 2 kleinsten die wat achterbleven maar wegen allebei nu 127 gr. De zwaarste is 186 gr , weldra over de 200 gaan . En moeder voed ze allemaal , we hoeven niets bij te voeren .. zo Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Negatief gelukkig, maar wat voel ik mij ziek. Heel veel geslapen vandaag. Niet echt gezellig... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Hé bah, wat rot voor je @niks Voor jou Yentl en de Boer lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 3 uur geleden zei Bor: P.S. Vanavond kwam uhp zoon als een bliksemflits thuis want "ik woon al een week weer op mezelf en moest even snel mem een tut brengen!. En weg was die weer, de trein terug halen. Dat is toch geweldig is het niet?! Ja dat is fantastisch. ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 7 uur geleden zei Cleo66: Fijn dat je negatief bent Niks . Zou het van de boosterprik kunnen komen? Wanneer heb je die gehad ? Ik heb hem 3 weken geleden al gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden