Spring naar bijdragen

Zondag 26 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen  , Bijna middag. 

Hier ook visite vandaag, ga samen met haar leren loempia's  te maken  ( kleine ) en vanavond  gourmetten. 

Eerst maar weer eens stofzuiger  erdoor heen , poes lief gooid haar gehele inhoud van de bak rijkelijk  rond en ik heb er  3 staan momenteel .. ze doet aan bakhoppen :)

Fijne dag  vandaag nog. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien maak ik geen vrienden ,  maar als ik lees dat er met meerdere   personen samen kerst gevierd wordt en het op een voor hun lijkende verantwoordelijke manier is dat een eigen keus .. 

Waar ik  wel moeite mee heb dat het pontificaal  gedeeld wordt met name ook op social media ( in mijn eigen vriendenkring )  waarin ik zie dat er niet gehouden wordt aan de maatregelen  die gegeven zijn.

 

Als ik dan kijk dat mijn bewoners in het verpleeghuis niet eens een bezoeker mogen ontvangen en alles gewoon af moest worden  geschrapt. 

 Omdat er anders gewoon te veel bezoek op 1 dag de instelling in komt.

Heb ik moeite met het contrast. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Donder:

Mee eens.

Maar als iedereen vooraf getest is heb ik daar geen moeite mee.

Daarom  ik zeg ook niet dat ik moeite  heb dat er mensen er tegen ingaan  ook .. maar het delen op social media van kijk ons eens gezellig zijn .

En ik weet natuurlijk  niet wat er met voorafgaand  afgesproken  is mbt testen onder elkaar .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@donder, niet erg.  Was hier vorig jaar een 3 tal maanden op de forum, vooral wegens een aantal operaties ik volledige rust moest nemen.  Nu, met mijn enkel is het nog niet veel beter, met mijn spirit en alcoholgebruik pakken beter.

Ben terug beginnen studeren, en nu zelfs midden mijn eerste jaar komen bedrijven hengelen om bij hen te werken.

Maar eerst nog wat verder studeren.  Ik heb de microben terug te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar had ik er wel moeite mee Lieke maar dit jaar wat minder. Mijn ouders zijn allebei rond de 80 maar zij zijn juist de gene die heel graag willen afspreken met kerst. Ik snap dat ook wel omdat zij heel erg zijn van nu leven en wat er morgen gebeurd zien wel wel. Dan kan je zeggen dat dat onverstandig is maar ze zijn er wel 80 mee geworden en nog zo vitaal als het maar kan. We doen het dit jaar niet grootst dus niet alle familie bij elkaar alleen mijn broer en ouders, vooraf een test en een beetje afstand houden.

Maar ik zat er gisteren nog aan te denken dat mensen nu denken zak er maar in met de maatregelen. Het gaat zo op en neer dat het best logisch is dat mensen hun eigen inschatting gaan maken . Het is gewoon niet zo goed te rijmen dat er in Zandvoort nog een F1 race was met 75.000 mensen op elkaar gepropt en dat je nu niet meer met 4 mensen in huis mag zijn. Ik zeg niet dat het verstandig is maar ik snap wel dat het gebeurd. En ik laat iedereen ook maar doen wat ze willen en snap dat we in een hele rare onduidelijke tijd leven.

Ik heb gisteren trouwens de film dont look up gezien. Is een aanrader voor als je even wil lachen of huilen omtrent de huidige politiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Ik vind de vergelijking door de viruswappies met de 2e wo vreselijk. Ik dacht dat dit echter wel zou kunnen,  maar zelfs dat mag niet.  Foei Cleo 

Helemaal met je eens, en niets foei @Cleo66 ik kan wel lachen om jouw grappen, omdat ik weet dat jij ze maakt. 

Viruswappies snappen niets van 2e WO, daar zijn ze te dom voor 

bewerkt door Artemis
lettertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Misschien maak ik geen vrienden , 

Heb ik moeite met het contrast. 

je maakt vrienden, met zeggen wat je dwars zit. Als iemand daar moeite mee heeft is dat aan die persoon. Ik heb ook moeite met het contrast.

bewerkt door Artemis
lettertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag vroeg gegeten. Ik had er zin in. 

Kalkoenfilet met roerbak van (kort in bouillon gekookte) spruitjes, gele paprika en ui met jachtsaus. 

Ik ga komende week door met lekker koken. Ik heb kerstvakantie. 

Morgen de eend met sinaasappelsaus. Was wel zoeken naar een recept zonder een scheut alcohol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier sperziebonen, gebakken aardappeltjes, varkenshaasje met champignons

Zouden eigenlijk naar dochter gaan, maar helaas...iemand met corona in aanraking geweest, dus maar met z,n tweetjes thuis gegeten

Dochter heeft net nog wel twee bakjes tiramisu gebracht ( zelfgemaakt), dus dat was wel lief en lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Alleen eten, heeft toch zeker wel zijn voordelen. Hoef geen rekening te houden, met tafelmanieren.

 

Ik vind het ook fijn om met feestdagen zoals kerst en Pasen alleen te zijn. 

Geen verplichtingen. Ik doe waar ik zin in heb of laat het. Net hoe mijn bui is. 

Geen verwachtingen van anderen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal, ik ben er even weer, maar het gaat niet zo goed met mij, ik drink maar het doet niets meer met mij ik type normaal maar zit in een parallele wereld waar ik naar mezelf kijk ,afgelopen nacht heb ik afscheid genomen van mijn dierbaren maar dat was toch dromen, ik weet het niet meer, zal binnenkort wel een keer eindigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...