Claudius Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Claudius: Dagpact Claudius 19 december 2021 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Even Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Hallo, ik ben een vriend van suikertje/Antoinnette. Ze heeft mij gevraagd om als er ooit wat zou zijn om in te loggen hier. Dat inloggen lukte niet dus maar even zelf een account aan gemaakt. Kan weer verwijdert worden. Helaas is Antoinnette gisteren overleden na een kort ziekbed. Met vriendelijke groet, een vriend. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Daar word ik echt even stil van @Even. Jee. Wat heeft ze veel voor haar kiezen gekregen in haar leven. En wat was ze dapper. Wat verdrietig. Ik wens jou en de mensen die haar na staan heel veel sterkte @Even. En dankjewel dat je het hier meldt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dagpact: Claudius zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dank je wel voor het melden @Even. Verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 heel veel sterkte @Even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Beste @Even Gecondoleerd Suikertje herinner ik me nog wel van lang geleden. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Goedemorgen allemaal, De zoveelste lock down. Niet te filmen dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Ik krijg mijn app vriendin weer een keer niet meer te pakken vanaf 1 december dus maak me nu toch echt zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: Ik krijg mijn app vriendin weer een keer niet meer te pakken vanaf 1 december dus maak me nu toch echt zorgen. Is dat die vriendin die zoveel drinkt @ikkanhet ? Dan kan ik je ongerustheid wel wat voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Suikertje/Antoinette gestorven, veel te jong. R.I.P. lieve vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei rapilos: Is dat die vriendin die zoveel drinkt @ikkanhet ? Dan kan ik je ongerustheid wel wat voorstellen Ja ze werkt in de zorg en had een nieuwe baan. 1 december zei ze dat ze een wijntje dronk maar gewoon normaal en moest me geen zorgen maken. Ze is erna niet meer online geweest heb ook gebeld maar geen gehoor. 19 december 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 1 minuut geleden zei Pulluptomybumper: Zo gauw iemand me zegt je moet je geen zorgen maken dan maak ik me zorgen als er niks aan de hand is zegt iemand dat niet. Ja heb er hartkloppingen van vrees het ergste maar hoop van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Kan je niet even langs gaan @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 1 minuut geleden zei rapilos: Kan je niet even langs gaan @ikkanhet Ik woon in Limburg en zij in Rotterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 goedemorgen @Even gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dagpact: Claudius zbb Yvonne Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dagpact: Claudius zbb Yvonne Artemis ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Goedemorgen Dagpact: Claudius zbb Yvonne Artemis ikkanhet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Gecondoleerd @Even @ikkanhetKan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Kun je ook niemand anders benaderen die haar kent? Partner, kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 23 minuten geleden zei Toos: Gecondoleerd @Even @ikkanhetKan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Kun je ook niemand anders benaderen die haar kent? Partner, kinderen? Ze heeft geen partner of kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden