Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 december 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei jopie:

het kan ook uitgestelde zorg zijn

Ja heb ik ook aan gedacht. Zorg is allang bezig met uitstellen. Maatregelen, depressie, angst, zaak kwijt, het niet meer zien zitten, eenzaamheid.

Laatst iemand die waarschijnlijk Corona had na een vakantie en de man is thuis gestorven want wilde niemand komen. Naderhand geen onderzoek, dus geen echte doodsoorzaak. Ook zoiets.

En de prikken tsja..... zeg het maar...

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Yana:

Bedoel je dat er geen arts of ambulance kwam? Nee toch, hoop ik.

Ja, de man kwam van vakantie terug, oudere man en voelde zich na een paar dagen niet goed en de ha wilde niet komen. Hij ging snel achteruit, dat kan met Corona en is toen overleden. Ik ga proberen het filmpje weer te vinden. Gevonden dan zet ik het even hier neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was ook bizar druk overal ,  zelfs  op de wegen was het de laatste tijd file rijden. 

En ik begrijp ook dat mensen graag willen winkelen,  kerstspullen willen kopen .

Ik heb vorige week ook in een overvol  tuincentrum  gelopen  om wat nieuwe kerstballen te scoren .

Kind wilde een nieuwe  vis en had plantjes nodig. 

We zullen ons weer moeten neerleggen bij deze maatregelen. 

Maar het lijkt wel oneindig , en elke keer een nieuwe  variant.

 

Afgelopen week op mijn woongroep een quarantaine  beleid  gehad , eenmaal de afdeling  op mocht je er niet meer af , werken in volledige bescherming. 

En na je werk linea  recta naar huis zonder eerst een boodschap  te doen.

 

5 van de 9 positief getest,   1 mw overleden ( maar was als zwak )  rest groep lijkt er goed door heen maar wat zijn die mensen er moe van .

2 maak ik mij nog wel beetje zorgen om.

Blijft ook maar afwachten .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Cleo66:

Ik hoorde gisteren dat er een kennis van ons , ook gestorven is aan corona. Ze was niet gevaccineerd en stond voor op de barricaden . Wilde niet opgenomen worden en is gewoon thuis gestorven.

Dat vind ik wel klinken als iemand die verantwoordelijkheid neemt voor haar keuze, geen vaccinatie maar dan ook geen ziekenhuisopname als het mis gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...