Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 december 2021


niks

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Bor:

Ik heb rond deze tijd van het jaar deze te drogen in de kelderkast hangen Haddie. Groothandel.;)
Vroeger mocht je ze winnen mei it riden op swart iis.

 

spek.jpg

Neenee, da’s buikspek, hew ik oek zat. Zuurkoolspek is niet zouten en kookst lekker met.3F8B38DE-CFD8-4A72-9880-6442DB7E31A3.jpeg.5c28814e04106272ac8bc1ccaac17d60.jpeg

bewerkt door Hadocque
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Is @Likamet vakantie? 

 

Nee, hoor! Ik ben hier. Maar het is gewoon beredruk en ik voelde me even niet zo goed. Bang voor weer een burn-out. Maar ga ik niet doen hoor… zwemmen! Dat moet ik gaan doen. Ons ritme is behoorlijk veranderd. Man heeft andere baan. Vroeg weg, laat thuis. Dus mijn ochtend vrijheid om te zwemmen is weg. 
dat en grote drukte op het werk, deden me van mijn pad geraken. De lol was even weg. Alles zwaar. Nog een beetje. Het wordt alweer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Senna34:

Vandaag weer voor het eerst buiten geweest. Negen dagen aan een stuk binnen gezeten. Geur en smaak nog steeds niet aanwezig. Wel genezen van het griep gevoel en koorts. Ben nog steeds zo moe, dat wel. 

pfoehee, wat een gedoe he Senna. Fijn weer naar buiten nu, wat waardeer je dan ineens weer "vanzelfsprekende "
dingen he. Hopelijk trekt die moeheid weg. Langzaam weer wat konditie opbouwen maar. In elk geval heb je boosterantistoffen extra nu. sterkte♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lika:

Nee, hoor! Ik ben hier. Maar het is gewoon beredruk en ik voelde me even niet zo goed. Bang voor weer een burn-out. Maar ga ik niet doen hoor… zwemmen! Dat moet ik gaan doen. Ons ritme is behoorlijk veranderd. Man heeft andere baan. Vroeg weg, laat thuis. Dus mijn ochtend vrijheid om te zwemmen is weg. 
dat en grote drukte op het werk, deden me van mijn pad geraken. De lol was even weg. Alles zwaar. Nog een beetje. Het wordt alweer beter.

Opassen geblazen, hou je maar niet taai! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...