ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 9 minuten geleden zei Delarope: Wat moet jij dan 's ochtends allemaal doen voordat je boodschappen kan halen? Je bent toch altijd zo vroeg op. Ik vond het altijd heerlijk rustig vlak na openingstijd de hele super bijna voor jezelf te hebben. Als ik dronk kwam ik bijna niet op gang of was ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 7 minuten geleden zei hub02: Je hebt er in ieder geval geen gras over laten groeien (niet je hoofd bedoel ik). Ik zelf ben nog niet zover. Ik ga altijd als de echte verjaardag voorbij is. Mijn moeder wordt ook binnenkort 90. Tenminste, als het verstand nog goed is, zei ze. Heb ik al op de tong "daar ben je nu wat laat mee", maar ja, volgens mij erven we nog wat, dus dat soor ontiegelijk grappige opmerkingen laat ik maar achterwege. Voor de erfenis hoef ik niet aardig te doen, haha. Er is één schilderij wat ik wil 'erven', maar verder wordt het voornamelijk opruimen. Veel opruimen. Tja, mijn moeder zat/zit ook altijd erg over haar verstand in, vanaf dat ze rond de 65 was. Maar ze heeft ze nog altijd allemaal goed op een rijtje. Zonder aarzelen noemt ze ons nog allemaal bij naam, inclusief aanhang en kleinkinderen en ze weet alle 'roddels' nog goed bij te houden. En het tv aanbod wordt elke keer tot in detail aan me verteld, en daar heeft ze me, want dan heb ik meestal geen idee waar het over gaat omdat ik 'haar programma's' niet zie en dus niet ken. Zelfs van de familie is ze beter op de hoogte dan ik, want ze leest mee op facebook, en dat doe ik ook niet... Ik denk serieus dat ze mij nog wel eens kan overleven. Behalve oogdruppeltjes gebruikt ze totaal geen medicatie en ze heeft wel eens een kwakkeldagje maar ze voelt zich doorgaans fitter dan dat ik me voel. Alleen het lopen en horen gaat wat moeizaam, ondanks een rollator en hoorapparaatjes. (En dan gebruikt ze ook nog eens altijd volle melk en gezouten roomboter... ) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Voor de erfenis hoef ik niet aardig te doen, haha. Er is één schilderij wat ik wil 'erven', maar verder wordt het voornamelijk opruimen. Veel opruimen. Tja, mijn moeder zat/zit ook altijd erg over haar verstand in, vanaf dat ze rond de 65 was. Maar ze heeft ze nog altijd allemaal goed op een rijtje. Zonder aarzelen noemt ze ons nog allemaal bij naam, inclusief aanhang en kleinkinderen en ze weet alle 'roddels' nog goed bij te houden. En het tv aanbod wordt elke keer tot in detail aan me verteld, en daar heeft ze me, want dan heb ik meestal geen idee waar het over gaat omdat ik 'haar programma's' niet zie en dus niet ken. Zelfs van de familie is ze beter op de hoogte dan ik, want ze leest mee op facebook, en dat doe ik ook niet... Ik denk serieus dat ze mij nog wel eens kan overleven. Behalve oogdruppeltjes gebruikt ze totaal geen medicatie en ze heeft wel eens een kwakkeldagje maar ze voelt zich doorgaans fitter dan dat ik me voel. Alleen het lopen en horen gaat wat moeizaam, ondanks een rollator en hoorapparaatjes. (En dan gebruikt ze ook nog eens altijd volle melk en gezouten roomboter... ) Ik geloof niet dat we broers zijn, maar we hebben beslist dezelfde moeder. Alleen horen doet ze (helaas) nog uitstekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 8 minuten geleden zei Delarope: Ja maar nu dan? Nu wel gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik ben stuurman van beroep op een tanker in de binnenvaart,maar inmiddels al een tijd in de ziektewet burn-out/depressief en vanwege me verslaving. wil binnenkort als het schip ergens lig te wachten wel weer even een paar uurtjes wat proberen,beetje verven,motor verversen bak koffie drinken ,dat soort dingen. normaal ben ik een week van huis voor me werk,maar dat zit er nog niet in. maak ook werkdagen van 16 uur per dag,maar dat betekent nog niet dat je daarna ook 8 uurtjes slaap. even bijkomen snachts voordat je maar bed gaat,s ochtends ff wakker worden dat soort dingen. douchen,eten,beetje tv kijken doen we natuurlijk ook (meestal) wel onder werktijd. je woont en werkt dan zeg maar op het schip. Ben je inmiddels gestopt of geminderd met drinken? Misschieten toch wat afkick verschijnselen? misschien is het toch handig en een fijn idee dat ze even je bloeddruk en hartslag meten. dat hebben ze bij mij de laatste dagen ook gedaan,zijn ook thuis op de boot geweest onder andere daarvoor. hoofdpijn heb ik trouwens zelden van het zuipen tenzij ik echt compleet uitgedroogd ben. Maar me super eng/beroerd voelen des te meer. Hoe dan ook hou je taai @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Er zijn wel wat vrouwen in de binnenvaart,maar meestal wonen die dan ook echt met het hele gezin op het schip,het hele jaar door. als die kinderen groter worden gaan ze naar een internaat en als het uitkomt komen ze in de weekeinden en vakanties naar boord. Vroeger had het varen wel wat ‘romantisch’ tegenwoordig is er alleen maar haast haast haast. Ongelofelijk veel papierwerk wat er bij komt kijken. en vroeger was het wel wat armoedig maar tegenwoordig wil je niet weten hoe sommige schepen er van binnen(en buiten) uitzien. echt prachtige woningen sommige luxer dan de meeste luxueuze villa’s op het land. Maar die schepen kosten dan ook ettelijke miljoenen. dan moet je ook wel het water dun varen om de aflossing van je hypotheek brandstof personeel enzovoorts te kunnen bekostigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ohh jeetje @Bor goed dat je water drink tussendoor en goed dat je toch maar even je bloeddruk ga meten. ja van jezelf balen,ik weet het maar al te goed. maar het zijn geen helpende gedachten,ik weet ook dat het heel moeilijk is om op zo n moment iets om te draaien naar iets positiefs. ik heb weleens iets gelezen over drankgebruik en hormonen waardoor je moeilijk kan relativeren. probeer bijvoorbeeld als je dalijk die bloeddruk meter heb opgehaald daar een beetje trots op te zijn,dat je dat toch maar gedaan heb ondanks alle ellende,zo kunnen die hele kleine dingetjes je toch weer wat moed en goed/beter gevoel geven. je moet ergens mee beginnen zeg maar anders ga je jezelf alleen maar meer in de put denken. sorry ik ben ook niet zo n hele handige prater en ik heb makkelijk praten omdat ik inmiddels 5dagen verder ben. maar door hele kleine dingetjes te doen waar je/ik dan toch een soort van voldoening van krijg ging ik me langzaam beter voelen. en met de lifestyl training heb ik geen ervaring maar ik denk wat vandaag niet lukt morgen gaat het vast beter en anders overmorgen maar. maar niet opgeven hoor. maar laat je alsjeblieft even nakijken ivm je hartslag/bloeddruk we willen je niet kwijt hoor en als ik iets voor je kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 6 minuten geleden zei Delarope: Enne zelfde bouwjaar als @ikkanhet, dus kan ik nooit oud zijn. Is ikkanhet dan al zo oud?? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 "Familieprobleem" opgelost. M'n moeder voelt zich écht nog kiplekker. Ze wil haar verjaardag gewoon in het voorjaar vieren. Over zelfvertrouwen gesproken.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Is ikkanhet dan al zo oud?? Je bent zo oud of jong als je je voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ben jij van hetzelfde bouwjaar dan ik @Delarope? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Delarope: Had jij niet het voornemen om dit forum te verlaten? Ja ooit.. toen ik nog jong was. Nu ben ik daar gewoon te oud voor. ikkanhet en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Ja, als ik goed opgelet heb wel. Nice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Drink je ook al zolang dan ik hmzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Delarope: Als/dan weet ik niet (ik lees geen topics terug), jij staat wel langer droog! Dag 52 hier en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Vanaf afgelopen dinsdag, dus bijna een week. Nou dan ga je ook goed, de kop is eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: Ja, en voorlopig geen boodschappen nodig dus dat gaat wel goed. Ja en anders kun je nog altijd laten thuisbezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: Dat doe ik al de laatste maanden. Ik ook vaak, wel zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 5 minuten geleden zei Delarope: Ook van mijn kant sorry, ik kan het gewoon niet laten! Binnen een week van een zielige hulpbehoevende patiënt die het niet meer ziet zitten, naar een adviserende "hulp aanbiedende" ervaringsdeskundige? Zeg dan niets! Flikker toch op volgescheten palingvel strondvlek Hadocque en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei SanMiquel2: Pff heb me zoluist aangemeld maar ook weer gauw afgemeld. Het wordt er hier ook niet vriendeijker op. Dat doet mij denken aan tijden dat ik hier ook volledig door het lint ging compleet met scheldpartijen etc. Zo niet helpend.... Heb je mij ooit in al die jaren dat ik hier nu kom onbeschoft of beledigend gezien? Nooit! ook niet bij mensen waar ik minder of niks me heb/had. maar @Delarope en ik kunnen elkaar beter gewoon negeren. ik voel me aangevallen en ik mag hem niet,nooit heeft iemand mij hier zonder respect behandeld wel meerdere malen de harde waarheid toegesproken. maar dit is gewoon treiteren/uitlokken. nu kan je het niet iedereen naar de zin maken,dat weet ik ook wel. Maar laat me gewoon met rust dan gun ik jou ook het beste @Delarope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) @Delaropewhatever wie jij nog meer bent . Jij zit hier alleen voor jezelf om aandacht te vragen, daar kick jij verschrikkelijk op. Hoe meer jij mensen de grond in kan trappen hoe beter jij het hebt of jezelf vind. Ik heb nog nooit hier iemand zo beledigend mensen zien toespreken. Je mag mekaar best aanspreken en dat gebeurd maar de misselijke onbeschofte en denigrerende manier die jij continue gebruikt . Bah . 15 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Waarom dit nu weer? Omdat ik @Bor wat wil opvrolijken? Te kosten van anderen ja . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Is t feest hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 20 minuten geleden zei Bor: Jongens..geen ruzie maken. Sjjjtttt...t is net spannend. Wie is wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden