Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Zojuist zei Bor: Wat bedoel je precies? Je omschrijft wel het wel goed bedoel ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Moet zeggen dat ik bij stress en tegenslag 100% geturnd ben. Drink dan helemaal niet meer. Zelfs bij de sterfgevallen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Zojuist zei Bor: Stress en intussen ook verantwoordelijkheid. Blijkbaar kan ik dat niet combineren. Heb ik nooit gekund denk ik en dat wordt ook nooit anders, ik kan dat niet. Echt niet, hoezeer me dat ook spijt. Waarom ben je boos? Ik heb vakantie dagen voor het voorjaar moeten aanvragen en inleveren. Bewust niet de gehele mei vakantie gevraagd want dat mag niet dus maar 1 week gevraagd zodat ik dan wel het weekend werk . Wel 2 weekenden ergens tussendoor gepland op basis doortellen rooster en werkweekenden . Wat hebben ze gedaan mij wel vrij gegeven deze 2 weekenden om mij die week daarop gewoon ter compensatie het weekend laten werken en nergens die 4 vakantie dagen ingezet. Dit triggert mij enorm, ik kan hier slecht mee omgaan . Het valt mij af op mijn ingezette veiligheid en ook nog eens gedaan door de nieuwe planner een man . En dat die daar macht overheeft, handel ik niet en dat heeft te maken met vastzittende modi gedachten / gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 7 minuten geleden zei Bor: Stress en intussen ook verantwoordelijkheid. Blijkbaar kan ik dat niet combineren. Heb ik nooit gekund denk ik en dat wordt ook nooit anders, ik kan dat niet. Echt niet, hoezeer me dat ook spijt. Is dat nou juist niet je trigger dan ? Vastzitten in deze situatie en uitvluchten in tegengestelde gedrag dan , dat je wilt ? Interessant om dit misschien wel eens verder uit te spreken met je coach? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Ik heb vakantie dagen voor het voorjaar moeten aanvragen en inleveren. Bewust niet de gehele mei vakantie gevraagd want dat mag niet dus maar 1 week gevraagd zodat ik dan wel het weekend werk . Wel 2 weekenden ergens tussendoor gepland op basis doortellen rooster en werkweekenden . Wat hebben ze gedaan mij wel vrij gegeven deze 2 weekenden om mij die week daarop gewoon ter compensatie het weekend laten werken en nergens die 4 vakantie dagen ingezet. Dit triggert mij enorm, ik kan hier slecht mee omgaan . Het valt mij af op mijn ingezette veiligheid en ook nog eens gedaan door de nieuwe planner een man . En dat die daar macht overheeft, handel ik niet en dat heeft te maken met vastzittende modi gedachten / gevoelens. Lijkt me ook moeilijk @Lieke7777. Het gesprek aangaan lijkt mij het beste. Eerst even de ergste woede eraf en dan in gesprek. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Interessant voor jezelf , om daar dieper op in te gaan , je oud zeer wordt misschien wel geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ja @Bor. De kunst is nu het weer op te pakken. Door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Zojuist zei Lika: Lijkt me ook moeilijk @Lieke7777. Het gesprek aangaan lijkt mij het beste. Eerst even de ergste woede eraf en dan in gesprek. Heb een bericht gestuurd via het medewerkers portaal . Heb het wel netjes gehouden. Ik wordt gewoon geraakt in negatieve zeer gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Begrijp ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 17 minuten geleden zei Bor: Voor wie is dat interessant dan? Bedoel dat is wel duidelijk toch, het is de bedoeling om daaruit, uit dat patroon, uit die cirkel te komen. Dat ik daar in cirkel weten we allemaal maar de bedoeling is om dat te doorbreken. Maar ik begon zo goed en nu ga ik eigs snoeihard op me bek. Ik vind dit heel erg, heel erg..echt heel erg. Ik jank ervan. Ik ging zo goed en dan zooo terug in oud gedrag gaan.. En was of is reden toe..nee. nee en nee. Och Borreke Borreke Borrie toch. Weet je wat het vaak is? Je weet t niet. Zei n oude dokter als stopzin tegen mij: weet je wat t is? Je weet t niet. Ga daar nou maar mee akkoord, zie niet om en ga door op t pad wat je wilt. Hele dikke tût. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Bor: . 14 november 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Bor: Als dat nu nog steeds interessant voor mezelf zou zijn ben ik niet veel wijzer geworden door de jaren heen en wie dat interessant wil vinden koopt maar een boek maar niet mij. Tja , ik probeer alleen maar met je mee te denken , als je daar een kont mee in de kribbe blijft gooien houd ik voortaan mijn mond wel, en rook en drink je maar wat je wilt . Het is jouw feestje niet de mijne. 14 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Komt op mij over als dronken praat. Wat heeft die jeugdklub er nu mee re maken? Je bent niet met hun in gesprek maar met een lifestyle training bezig. Gaat niet meteen goed. OK, komt voor. Beter gaan doen dan, en niet je gram op Lieke777, de jeugdklub of welke andere dan ook gaan richten. Mijn twee centen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 5 minuten geleden zei Bor: In mijn beleving denk jij helemaal niet meer vanuit jezelf @Lieke7777 Je babbelt hetzelfde als zoals de zgn hulpverleners doen, diegene die je gechanteerd hebben om je kinderen terug te krijgen. Jij praat dezelfde taal inmiddels en ik kan die niet uitstaan want ik heb me nooit laten zo laten manipuleren en chanteren als jij wel doet, gedaan hebt. Ik ben dan toch tenminste nog echt mezelf en ja, het is MIJN feestje en niet die van jeugdclub. Its MY life. Dan is mijn kind maar jaren uithuis geweest en pijnlijk, ja. Maar ik ben nog steeds hun moeder met dezelfde taal en ik zie nog steeds al mijn kinderen. Nou nou, je hebt geen idee welke hel ik doorgegaan ben om mijn jongens terug te krijgen. Laten chanteren en manipuleren kom op zeg , hoe durf je dat neer te schrijven Wij hebben hulp en begeleiding gehad en dit geaccepteerd en ons kwetsbaar op gesteld, om ons weer als ouders neer te zetten. We zijn volop tegen gewerkt, want als het aan de gezinshuis ouders lag waren ze daar voorgoed gebleven, leugen op leugen presenterende ze . Tot ze doorhadden dat ze hier niet mee wegkwamen ze zijn per direct uit alle contact gestapt. Je wordt gewoon volop op je zere plek geraakt omdat ik mijn jongens wel weer thuis gekregen heb , ik wens daar niet continue door jou neergezet te worden als iemand die de zelfde taal praat. En ja dat daar heb ik de alcohol voor gelaten , ik ben afgekickt en heb doorgezet hoe verrekt moeilijk dit ook was. Als ik was blijven doordrinken waren ze nooit meer terug gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Bor: En ik ben trouwens niet dronken. Goh, da's Interessant. Maar je schreef wel als iemand die dronken is. Vind ik. Alles op anderen gooien. 14 november 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 1 minuut geleden zei Bor: En je man? Die drinkt ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 6 minuten geleden zei Bor: Waarom schreef je dan laatst dat je bier voor hem had mee genomen. Klopt, echter hebben deze weken lang nog in de koelkast gelegen en verkoos hij raidler 0.0 boven het bier . Ze zijn nou op , maar hij heeft gezegd dat ik dat niet hoef mee te nemen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Heb nog wel een stuk taart @Bor. Vandaag nog mini haar verjaardag gevierd. De ballonnen en slingers zijn weer weg. Zag er heel erg tegen aan, maar het was gezellig. Nu slapen, morgen werken. Welterusten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Bor: (eerst broodje banaan) Toch wel met dik butter en pinnakaas? 14 november 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Lekker koese. Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 7 uur geleden zei Bor: Ik ben gaan drinken deze week en drink nog steeds. Ook rook ik weer als vanouds. Achh lieve Bor ik ben ook weer gaan roken sinds twee terugvallen terug,was verdorie 3maanden gestopt toen en het ging toen hartstikke goed. Ow wat baalde/baal ik daarvan zeg. wat je zeg ,van supergoed gaan naar keihard terug naar af ,binnen een dag Ik hoop oprecht dat je je snel kunt herpakken. het zijn echt twee zware klote verslavingen (welke verslaving is er eigenlijk niet kut?!) Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 6 minuten geleden zei Zbb: welke verslaving is er eigenlijk niet kut?! Iedere verslaving dus Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden