fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Mijn nichtje belde me eergisteren om 7u s morgens. Goed gedronken. Ik nam niet op en ze bleef bellen. Paar berichten over en weer. Deja vu..op dat moment voelde ik het gewicht weer van eerder. Gezeik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Niet zeuren fleur! Ik zou niet durven nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ben je hier al lang op dit forum @Boekanier? Soit ik kan dat natuurlijk ook in je profiel zien waarschijnlijk maar ben nogal een luie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Oooeeeee dat kan inderdaad snel keren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 @Zbb volgens mij wil je 'gewoon' graag een paar armen om je heen. En die gun ik je zó! Bij deze een virtuele hug . Ik wens je zoveel meer goeds toe, maar ja.... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Jeeeeee.......het is geplaatst! Wat een wonder!! Eerder op de avond lukte het van geen kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 En je verschijnt hier nu met vier wisselende namen. Of meer. Wel geinig. Hoe heette je vroeger?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ohw..goh das al ff geleden. Ik weet zelfs niet wat mijn vorige was. Was dat geen lama? Nah, ik weet t niet meer. Hmm, ik herken je schrijfstijl niet. Maar dat is niet erg. Je bent pittig. Pittig is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Bannen ze hier nog? Wederom nostalgie karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Zojuist zei Boekanier: Had jij niet een clowntje toen? Een clowntje? Hmm..dat zou best kunnen. Zegt me wel iets. Laaaaaang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Zojuist zei Boekanier: Ja, op verzoek! Das ni hardcore he Ik moest daar ni achter vragen in den ouden tijd. Voor mij hadden ze al een eiland ergens gekocht denk ik. Is ni altijd slecht ook niet. Ff een stap terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Ja onkruid vergaat niet! Zal t gaan ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Of je moest t over jezelf hebben, dan zwijg ik stil Zal es wat proberen slapen. Maandag de aangezichtsverlamming van Bell opgelopen. Schoon zicht is dat niet. Donder, wat een passende nick! Kus voor donder Tot 1 van de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @fleurtje!!!!!!!! En ook: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 14 uur geleden zei Lieke7777: @Quinn ik dring niemand wat op, zeker niet in mijn 2 berichten die als sad aangeklikt worden. Ik vertel alleen hoe ik nu om ga met mijn triggers en momenten van onstabiliteit in het leven . Dat is aan mij en de ander hoeft hier niet in te volgen. Ja, dat is aan jou, natuurlijk. Je lijkt alleen zo ontzettend vanuit je eigen perspectief te schrijven, dat maakt me moedeloos. En dat je iemand aanspreekt op een sad smiley, tja, dat is toch helemaal aan die ander? Laat het daar. Goed. Naar vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Ik zie niet al teruglezende dat ik alleen maar vanuit een eigen perspectief schrijf dat is een eigen interpretatie vanuit jezelf . Ik beschrijf vaak ook nog eens mijn eigen worstelingen in het dagelijks leven. Of hoe het voor mij was in mijn drinktijd. En nee ik spreek niemand aan op een sad smilie maar ik vraag waarom ? Een simpele vraag is dat ( op 1 van deze berichten schreef ik iets heel persoonlijks ) misschien had ik wel meer willen toelichten hierop , waarop jij komt met een bron van irritatie naar mij toe . En persoon in questie geeft geen reactie . Goed ik heb besloten voorlopig even niet meer mee te schrijven . Ik haal mijn positieve invloeden momenteel uit mijn echte leven waarin ik mijn kracht en het geleerde vanuit mijn behandeling wel voorop kan en mag zetten. 7 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Och heden, ik wilde alleen het gesprek aangaan, over waarom je, ondanks goede bedoelingen, toch anders over kunt komen dan je bedoelt. Krijg ik het zelf. O, the irony. Niet wegblijven omdat er oneensheid bestaat @Lieke7777. Juist dat maakt een forum boeiend. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik blijf niet weg , zal meelezen maar zal even niets persoonlijks plaatsen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden