Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 November 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Lieke7777:

@Quinn ik dring niemand wat op,  zeker niet in mijn 2 berichten die als sad aangeklikt worden. 

Ik vertel alleen hoe ik nu om ga met mijn triggers  en momenten van onstabiliteit in het leven .

Dat is aan mij en de ander hoeft hier niet in te volgen. 

Ja, dat is aan jou, natuurlijk. Je lijkt alleen zo ontzettend vanuit je eigen perspectief te schrijven, dat maakt me moedeloos. En dat je iemand aanspreekt op een sad smiley, tja, dat is toch helemaal aan die ander? Laat het daar.

Goed. Naar vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie niet al teruglezende dat ik alleen maar vanuit een eigen perspectief  schrijf dat is een eigen interpretatie vanuit jezelf .

Ik beschrijf vaak ook nog eens mijn eigen worstelingen in het dagelijks leven. Of hoe het voor mij was in mijn drinktijd.

En nee ik spreek niemand aan op een sad smilie  maar ik vraag waarom  ? 

Een simpele vraag is dat ( op 1 van deze berichten schreef ik iets heel persoonlijks  ) misschien had ik wel meer willen toelichten hierop , waarop jij komt met een bron van irritatie naar mij toe . 

En persoon in questie  geeft geen reactie .

Goed ik heb besloten voorlopig even niet meer mee te schrijven .

Ik haal mijn positieve invloeden momenteel uit mijn echte leven waarin ik mijn kracht   en het geleerde vanuit mijn behandeling wel voorop kan en mag  zetten.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...