Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Pfffff, wat woont het hier dan heerlijk rustig... ouderwets eigenlijk. 
Hier groet iedereen elkaar nog, ook als je elkaar niet eens kent :D
Maar kan me zo goed indenken dat zulke mensen het bloed onder je nagels vandaan halen... 

Balen @Bor, echt balen dus. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @knakker, in eerste instantie werd ik bij het 3e incident een beetje bang. Maar daarna werd ik ook heel kwaad. En aangezien mijn humeur op -“min-heel-veel-€’s” stond was daar niet heel veel voor nodig. Ik heb nog nooit iemand uitgefoeterd, maar ik had er wel zin in. 
Maar gelukkig is het zover niet gekomen. Want als ik me voorstel dat we midden op een doorgaande weg zouden staan schelden. :blush:
Ik zou me daarna kapot generen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Yvonne:

Pfffff, wat woont het hier dan heerlijk rustig... ouderwets eigenlijk. 
Hier groet iedereen elkaar nog, ook als je elkaar niet eens kent :D

Balen @Bor

Dat groeten doen we hier ook en ik woon in een grote stad in de buurt van Amsterdam. Ook onbekenden. Dus dat gebeurt niet alleen op het platteland. Het valt allemaal nog wel mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Old Spice, hahaha. Ik had vroeger een vriendin die nogal mannelijk was, die dat altijd op had. Mensen keken dan vaak om zich heen; waar is die oude man die Old Spice draagt. Tabac, ja ook zoiets.

Nee Jannigje, middagwandeling is niks van gekomen. Die dwarrelende blaadjes had ik gisterenochtend wel, dus die had ik al in de pocket. Kom weer slecht op gang. Als ik vandaag in de auto had gezeten had ik me waarschijnlijk ook groen en geel geërgerd.

Daarentegen zie ik ook veel verkeersdeelnemers die heel galant zijn. Ik zwaai af en toe ook vrolijk naar mensen die voorrang verlenen. Zoveel mensen die dat maar vanzelfsprekend vinden. Ook maakte ik een praatje bij de caissière van de supermarkt, die mij heel geïnteresseerd vroeg wat voor weer het was. Ze zat al de hele dag binnen en had geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:

Dat groeten doen we hier ook en ik woon in een grote stad in de buurt van Amsterdam. Ook onbekenden. Dus dat gebeurt niet alleen op het platteland. Het valt allemaal nog wel mee. 

Gelukkig maar Nancy. En dat doet me denken aan een tekst die ik vanmorgen las elders op dit forum.... 
Staat op de site van Artemis. Hij raakte me, ik denk er net zo over als Huub van der Lubbe die hem geschreven heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lonster:

Old Spice, hahaha. Ik had vroeger een vriendin die nogal mannelijk was, die dat altijd op had. 

ik droeg in de jaren 70 the old spice van mijn vriend. (als ik nu niet herkend word :rolleyes:)

Tomboy, ikke 

bewerkt door Artemis
tomboy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...