Hadocque Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Oh jawel hoor, lieve Bol. Zelfs voor die neuroten in hun beemers of dkw’s valt er iets te leren. Ik was ook ooit jong. Je moet je alleen niet TE druk maken. Zeker niet om dingen waar je niets aan kunt doen. Tuut,Haddock. En Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Wat naar @Jannigje, wat een agressie bij jou in de buurt Ik moet eerlijk zeggen, dat ondanks de drukte bijna iedereen stopt voor voetgangers en fietsen als ze voorrang hebben. ben ik wel blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik herken dat wel hoor Bolletje en Jannigje. Zelf overal rekening mee proberen te houden en toch weer mensen die agressief worden, kan er ook niet tegen. Vind het ook een crime op de weg. Wil wel terug naar de jaren 70 toen alles veel rustiger was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Pfffff, wat woont het hier dan heerlijk rustig... ouderwets eigenlijk. Hier groet iedereen elkaar nog, ook als je elkaar niet eens kent Maar kan me zo goed indenken dat zulke mensen het bloed onder je nagels vandaan halen... Balen @Bor, echt balen dus. 29 oktober 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Pfffff, wat woont het hier dan heerlijk rustig... ouderwets eigenlijk. Hier groet iedereen elkaar nog, ook als je elkaar niet eens kent volgens mij wonen we in hetzelfde dorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 geen idee waarom, maar ik moet dit delen, al lezende schiet deze te binnen compleet off topic Bob en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Leuk Artemis, ook tien kilometer vanaf de Duitse grens? Hm, nee, want jij gaat elke dag naar de zee, en die is hier wel een stukje verder weg 29 oktober 2021 bewerkt door Yvonne letter vergeten/weggevallen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Hahahaha leuk. En ik weet niet of Old Spice nog altijd hetzelfde ruikt als 50 jaar geleden, in dat geval: jaaaa, heerlijk. Mijn vader gebruikte het altijd, maar hij is al een kleine 50 jaar geleden overleden.... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Nou @knakker, in eerste instantie werd ik bij het 3e incident een beetje bang. Maar daarna werd ik ook heel kwaad. En aangezien mijn humeur op -“min-heel-veel-€’s” stond was daar niet heel veel voor nodig. Ik heb nog nooit iemand uitgefoeterd, maar ik had er wel zin in. Maar gelukkig is het zover niet gekomen. Want als ik me voorstel dat we midden op een doorgaande weg zouden staan schelden. Ik zou me daarna kapot generen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 nee Duitse grens is ver weg, en je hebt een goed geheugen voor mijn dagelijkse zee ontmoetingen. Was er vandaag ook, woon echt in het paradijs karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zouden er dan twee paradijsjes in Nederland bestaan Artemis? Maar we zijn wel bofkonten dus. Jannigje, echte pechdagen dus voor jou, maar die man met die glimlach heeft hopelijk een hoop goed gemaakt. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ja dus Knakker, hoewel het flesje Old Spice er nu wel anders uit ziet volgens mij... Artemis en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 16 minuten geleden zei Yvonne: Pfffff, wat woont het hier dan heerlijk rustig... ouderwets eigenlijk. Hier groet iedereen elkaar nog, ook als je elkaar niet eens kent Balen @Bor, Dat groeten doen we hier ook en ik woon in een grote stad in de buurt van Amsterdam. Ook onbekenden. Dus dat gebeurt niet alleen op het platteland. Het valt allemaal nog wel mee. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 En het bakje troost plopte er ook weer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Old Spice, hahaha. Ik had vroeger een vriendin die nogal mannelijk was, die dat altijd op had. Mensen keken dan vaak om zich heen; waar is die oude man die Old Spice draagt. Tabac, ja ook zoiets. Nee Jannigje, middagwandeling is niks van gekomen. Die dwarrelende blaadjes had ik gisterenochtend wel, dus die had ik al in de pocket. Kom weer slecht op gang. Als ik vandaag in de auto had gezeten had ik me waarschijnlijk ook groen en geel geërgerd. Daarentegen zie ik ook veel verkeersdeelnemers die heel galant zijn. Ik zwaai af en toe ook vrolijk naar mensen die voorrang verlenen. Zoveel mensen die dat maar vanzelfsprekend vinden. Ook maakte ik een praatje bij de caissière van de supermarkt, die mij heel geïnteresseerd vroeg wat voor weer het was. Ze zat al de hele dag binnen en had geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei knakker: Haha, ik moest wel grinniken om die reclame @Artemis. Opgeblazen manlijks ego’s, maar wel met dermate veel zelfspot over de top getild dat het weer lachbaar wordt. Ik pik de zin "I' m on a horse " eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei nancy: Dat groeten doen we hier ook en ik woon in een grote stad in de buurt van Amsterdam. Ook onbekenden. Dus dat gebeurt niet alleen op het platteland. Het valt allemaal nog wel mee. Gelukkig maar Nancy. En dat doet me denken aan een tekst die ik vanmorgen las elders op dit forum.... Staat op de site van Artemis. Hij raakte me, ik denk er net zo over als Huub van der Lubbe die hem geschreven heeft. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lonster: Old Spice, hahaha. Ik had vroeger een vriendin die nogal mannelijk was, die dat altijd op had. ik droeg in de jaren 70 the old spice van mijn vriend. (als ik nu niet herkend word ) Tomboy, ikke 29 oktober 2021 bewerkt door Artemis tomboy Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei knakker: .......Wat zong Huub ook alweer @Artemis? Wij zijn er ook nog. Wij zijn met de meeste. Niet vergeten. Nou jaaaaaaa, toeval bestaat niet... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 YESSSSS, dat was um Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei knakker: Fijn, nostalgie Dit flesje herinner ik mij van vroeger @Yvonne jajajajajajajajajaja dat is um Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Die vriendin had geen vriend, zij was meer geïnteresseerd in andere vrouwen. En het was de jaren 80, dus al een beetje oubollig Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei knakker: Was jij vroeger toevallig bevriend met @Lonster, @Artemis? Dat gaan we uitzoeken @Lonster heet ik Artemis? kende jij vroeger een vrouw die zo heette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei Lonster: Die vriendin had geen vriend, zij was meer geïnteresseerd in andere vrouwen. En het was de jaren 80, dus al een beetje oubollig opgelost. was jaren 70 en ik ben niet geïnteresseerd in vrouwen, niet als date, wel als medemens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Mijn vader gebruikte Fresh up aftershave. Ook zo'n geur die ik tussen duizenden zou herkennen. Met een depper. Haha. Heel intrigerend. 29 oktober 2021 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden