nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 10 minuten geleden zei Bor: Ik vind het maar lastig dat er steeds gezegd wordt te drinken, nu is dat nog daar aan toe maar er wordt dan ook direct uitgelogd. Dan denk ik ennn...ja dus,...en wat moet of kan ik met deze info want een hulpvraag oid kwam van tevoren het drinken niet en al eenmaal in den drank ook niet want uitgelogd. Tenzij er uitgelogd mee gelezen wordt, dat weet ik natuurlijk niet. Ja, dat blijft lastig. Wat móet je ermee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ikke wel @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 7 uur geleden zei jopie: hm. Dat zijn wel bouw/muurankers reacher, geen scheepankers.... maar goed, bijeenhouden dóen ze Vandaar dat er ‘muurankers’ bij het plaatje stond. Sorry @Zbb Ik dacht dat ze bedoelden dat het ankers waren voor aan de muur, als decoratie. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 31 minuten geleden zei bolletje: Melden dat je gaat drinken vind ik beter dan het ontkennen terwijl iedereen het zelfs door de PC kan ruiken. Er werd niet gemeld dat ze gíngen drinken, dat stadium was al voorbij, ze hádden al gedronken. Dus ja, ik zie het dan maar als een mededeling. Niet meer, niet minder. Hopelijk morgen weer een betere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Oh ja ik bedoelde eigenlijk dat ik ook liever iemand heb die aangeeft te drinken dan iemand die duidelijk dronken is maar erover liegt. bolletje en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Maareh dat is verder niet belangrijk wat ik vind, bedenk ik mij nu Wil je erover praten @Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Het was de spanning. Afgelopen woensdag de hele dag weer schilders binnen gehad. Ik had niet alles netjes. Steiger staat nog op het balkon. Komende woensdag komen ze zowiezo weer. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Na het melden van net ben ik in slaap gevallen op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 @spiritik gun je een man die vrij is om te gaan en staan waar hij wil. Waar jij mee naar de film, de markt over of koffie kan drinken op een terras. Waar je mee op vakantie kunt gaan, die je kan steunen. Niet die paar uurtjes die nu nog voor jou overblijven. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 34 minuten geleden zei Bor: Ik weet niet of dat een reactie op mijn voorgaande post is @bolletje maar dan snap ik je reactie niet. Nee joh, ik vind juist dat jij het erg goed doet Bor. Het is eerder dat als iemand drinkt, uitlogt en dan een paar dagen niet verschijnt, ik tenminste weet waardoor dat komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Komende week moeten we dus iets bedenken waardoor de spanning hanteerbaar voor je wordt. Ik vind dat ook drie keer niets: vreemde mannen die in mijn leefruimte komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Spirit en Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Zojuist zei Reacher: Komende week moeten we dus iets bedenken waardoor de spanning hanteerbaar voor je wordt. Ik vind dat ook drie keer niets: vreemde mannen die in mijn leefruimte komen. Ik had dat gisteren: van half 9 tot half 4, vreselijk vond ik het. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Hey @Sowhat! Hoe is het met je vroeg wakker kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ach @Reacher, dat doet hij nog steeds. Vanmorgen was het 5.40 dat de hongerklop hem overviel. Het is een dwingeland, maar ach dat lieve poezen uitje maakt veel goed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Reacher: Ik vind dat ook drie keer niets: vreemde mannen die in mijn leefruimte komen. Moah dat ligt er aan als ze lekker stevig gebouwd zijn, een mooi rond poepertje, Lange haren en een flinke snor en baard, o ja een fris ruikend lijf en mond, tja dan doe ik van te voren de deur al open en ga van het balkon met een rode zakdoek een aria van Verdi zingen. intussen leg ik een hak met mijn been er aan al over de reling. 9 oktober 2021 bewerkt door bolletje Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 2 minuten geleden zei Sowhat: Ach @Reacher, dat doet hij nog steeds. Vanmorgen was het 5.40 dat de hongerklop hem overviel. Het is een dwingeland, maar ach dat lieve poezen snuitje maakt veel goed. Ja he, daar doen we het voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Malle @bolletje Volgens mij zou ik me dan helemaal onder de bank verstoppen. Niet vanwege jouw aria natuurlijk.. teveel testosteron voor mij. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 In ieder geval goed om even van je horen @Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik voel me doodmoe @Reacher Ik wil maandag gewoon aan het werk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Lekker vroeg naar bed, misschien een boek mee? En morgen alleen dingen doen die je een goed gevoel geven. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden