Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik post hier altijd via de laptop, Windows 10 Chrome... geen enkel probleem, maar probeer het nu even met mijn mobieltje, Android... maar die blijft dus echt hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik meld me droog af heb een ongelofelijke baaldag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ook op telefoon nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Bovenstaand bericht is dus via de laptop... Gek is dat ik op de mobiel de term 'opslaan' krijg en hier de term 'antwoord plaatsen' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ook geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik via laptop en telefoon geen probleem. Wat vreemd, de 1 wel de ander niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ja, heel vreemd. Via de mobiel doet hij het gewoon niet, via de laptop wordt het bericht direct geplaatst. Overigens: heel goed dat jullie even niets doen met die melding van het cb hoor. @zbb... ellendig hoor. Sterkte... weet je trouwens waar die bui vandaan komt? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goedenavond Ik heb te veel gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Nah..geen problemen met plaatsen hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Olaaaa!!! @spirit, heb jij een lief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Dagelijkse wederwaardigheden. Wat is dat nu voor een woord. Zie t nu pas staan..wederwaardigheden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Huh Bor? Hoe bedoel je? En Fleurtje.... wat fijn je weer even te zien hier fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 minuut geleden zei spirit: Jaaaa. Parttime lover Parttime = the best time! Is ie lief of moek komen slaan? Zo schattig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Tja @Yvonne heel af en toe bijblijven he. Bijna t lief van Spirit gemist. Er is tegenwoordig zo weinig op tv ook. What's wrong @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Oh boy Bor, jeetje, dat is niet niks. En ook heel moeilijk dat jullie er zo verschillend over denken... en daar onenigheid over krijgen (meen ik te begrijpen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 minuut geleden zei Bor: M'n (uhp) zoon belde me zonet. Is net weer vrij gelaten sinds eind vorige week. Wij wisten niet hij vast zat. Husband en ik gaan daar dan weer totaal verschillende mee om. Tja ieder op zijn eigen manier. Dat zie je wel vaker. Maar dat hoeft geen groot obstakel te zijn. Je jongste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 3 minuten geleden zei spirit: Slaan is niet nodig mop. We weten, wat we aan elkaar hebben. Zolang dat een goed iets is ben ik blij. Had mijn luie kont toch niet tot ginder gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik moet wederwaardigheden ff opzoeken..it is killing me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Belevenissen! Astemblief zeg. Zo een woord voor zo iets simpels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Hoe gaat het met je dochter @fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 minuut geleden zei Bor: Zoveelste begeleiden wonen waar hij uit gekickt is. Hij is letterlijk en figuurlijk overgedragen aan politie, op straat gezet en kan daar ook niet meer terug. Politie kan hem ook niet eeuwig vasthouden dus weer op straat. Godzijdank is daar z'n eerdere pleegouders nog waar hij nu is maar daar kan hij ook niet blijven. Wat doet ie dan dat zo erg is ze hem buiten gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 39 minuten geleden zei Bob: Toen ik dat probleem wel had heb ik geprobeerd er achter te komen wat wel en niet hielp, maar kreeg daar geen duidelijk beeld van. Het leek er eerst op dat het bij de mobiel en de notepad erger was, maar zeker is dat niet Het kon bijvoorbeeld ook zijn dat het nog uitmaakte in welke volgorde ik het probeerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei niks: Hoe gaat het met je dochter @fleurtje? Dochter gaat wat op en af. Ik 'vergeet' er vaak bij stil te staan of naar te vragen. Op dat vlak steek ik graag t hoofd in t zand. Ik heb t moeilijk als zij t moeilijk heeft. Klinkt beetje egocentrisch I know. Dus al bij al praten we er niet echt over. Ze slaapt slecht. 5 oktober 2021 bewerkt door fleurtje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 En hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Haar lief slaapt hier nu vaak omdat hij niet meer wil wonen in de studio vlak boven de werkplek van zijn papa. Hij moet vroeg op. Ik eigenlijk vroeger maar blijf altijd wat langer liggen. Zo ontwijk ik hem ook. Klinkt best triest als ik t neerschrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden