ikkanhet Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) Boh @Pinkman Jesse en ik dan 28 september 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Auto is naar schade bedrijf mochten hem niet meer mee , schade is fors Hé bah wat een akelige ervaring Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Hoe is het nu met jou @Lieke7777? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Ja gaat wel ok wel wat hoofdpijn vandaag heb ik eigenlijk nooit echt last van . En wat spanning in mijn linker helft nek en schouder , zo maar lekker warm douchen. Verder ook weer de snelweg opgegaan vandaag. Gisteren ook , moest daarna toch doorrijden. Toen we de schade formulier in gingen vullen stonden we in een windhoek zegt hij kom maar de vrachtwagen in . Ik dacht hoe dan moet je echt omhoog klimmen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Akelig @Lieke7777, goed dat je vandaag ook meteen weer de snelweg aan bent gegaan. Meteen weer op het paard klimmen. Natuurlijk mag je met een paard de snelweg op, maar enfin, je begrijpt de strekking. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 6 uur geleden zei Quinn: Hi. Wakker. Gisteravond tot laat zitten wachten op al die extra eters @Jannigje en @Reacher We wachten toch maar tot D. kookt . Had je onze afmelding niet gekregen? We hadden een ekster gestuurd ipv een postduif, omdat @Jannigje duiven nog steeds niet helemaal vertrouwd. Misschien de volgende keer maar via rooksignalen afmelden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Ik kijk met name uit naar haar aangebrande aardappelpuree uit een pakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) Inderdaad goed dat je meteen weer bent gaan rijden @Lieke7777, ik ken mensen die dat niet durfden, die hebben daarna nooit meer op de snelweg gereden. 7 minuten geleden zei Reacher: We wachten toch maar tot D. kookt . Had je onze afmelding niet gekregen? We hadden een ekster gestuurd ipv een postduif, omdat @Jannigje duiven nog steeds niet helemaal vertrouwd. Misschien de volgende keer maar via rooksignalen afmelden . Nou ja zeg, als ik de eksters ook niet meer kan vertrouwen waar blijven we dan? Zullen we dan maar vast oefenen met de rooksignalen? 28 september 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling Lieke7777 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Als we het kleedje laten aanbranden dan weet @Quinn meteen wanneer wij komen eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 bedoel je zo ongeveer? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Joepie! Ook al bedoelde hij dat geenszins; @knakker komt ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Precies @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Mooi, dat moet lukken Gezellig @knakker! Ik koop vast een nieuw kleedje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Oeps! Gedonder met de buren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Ik ben bek-af. Ik kan niet meer. Ik werk met kinderen van ouders die ook niet meer weten wat ze met hun eigen kroost aan moeten. En het reguliere basisonderwijs ook niet. Ik zit weer onder de behoorlijke grote blauwe plekken. Misschien is mijn insteek wel verkeerd. Hoewel......ik denk nog steeds dat ik een verschil kan maken. Al is het maar voor één. Gottogottogot, wat doet me dit toch pijn. Morgen weer een dag. Ik ga er weer voor. Maar nu....bedje, kussentje, traantje. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Kan mij voorstellen dat dit energie kost @nancy Hoop dat je goed kan slapen en morgen met goede moed weer aan de slag kan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 @nancy, voor mij heeft Die ene docent die mijn mogelijkheden zag en in me geloofde een wereld van verschil gemaakt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Ja, blauwe plekken. Dit gaat om kinderen die fysiek geweld aangaan en ook met stoelen en tafels smijten. En spugen en bijten enzovoort. Maar daar zit natuurlijk wel wat achter. En ach ja, .....kweenie...ik ben toch gek op deze jochies ( één op de 15 is een meisje, de rest jongetjes). En die ouders..ik heb echt met ze te doen. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Voor jou @nancy Ik vind je ongelofelijk dapper!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 1 minuut geleden zei Reacher: @nancy, voor mij heeft Die ene docent die mijn mogelijkheden zag en in me geloofde een wereld van verschil gemaakt. Ja, dat dus. Ik hoop dat ik ook zo'n leerkracht kan zijn...of/ en ben.... Lieke7777, Reacher en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Dank jullie. Ik heb weer wat moed. Ik ga slapen nu, doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 26 minuten geleden zei knakker: Herstel je goed @Jannigje? Vandaag had ik niet zo’n goede dag, een beetje terugslag. Veel spanning vooraf, operatie, slecht slapen en pijn, dat is dan niet zo gek natuurlijk. Geduld, rustig doorgaan , niet forceren en niét piekeren is de beste manier om er mee om te gaan denk ik, dus dat probeer ik zo goed mogelijk te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 22 minuten geleden zei nancy: Ja, dat dus. Ik hoop dat ik ook zo'n leerkracht kan zijn...of/ en ben.... Dat wens ik je van harte toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 26 minuten geleden zei nancy: Ja, dat dus. Ik hoop dat ik ook zo'n leerkracht kan zijn...of/ en ben.... Dat ben jij, zoals ik je hier op het virtuele vlak leerde kennen. Ga zo door . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Even tussendoor: ik heb een huis gebouwd voor de katten En slechts drie woede aanvallen gehad bij het in elkaar zetten ervan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden