Spring naar bijdragen

Donderdag 26 augustus 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Je kunt het er niet mee eens zijn, maar volgens hen ben je zo op ze overgekomen. Dan kun je dat wel blijven ontkennen, maar blijkbaar was dat zo. Doe er je voordeel mee. Kijk, jij weet dat je niet nonchalant bent, dat weten zij niet. Dus iets is er in de communicatie niet helemaal goed gegaan. Nou hoef je niet overal in mee te gaan, maar bedenken hoe het wellicht ook anders kan, kan je misschien wél helpen aan de baan die jij wilt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fabienne1985:

ah joh neem lekker een wijntje wat maakt het uit.

dit zou wel een deel van je nonchalante onderbewustzijn kunnen zijn anders Fabienne
Niet om je te ontmoedigen, maar je zou hier misschien wel iets van kunnen leren,
ik hoop dat je in je mail om feedback hebt gevraagd, op welk deel
van je houding en mening ze die indruk kregen?
Meestal word je niet beoordeeld op een persoons mening, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel eens afgewezen voor een baan, omdat ik niet ‘the drive’ had. Ik kwaad!!! 
Achteraf gezien geef ik ze groot gelijk. Ik ben best gedreven, maar niet voor wat zij wilden.

Ik vind sollicitatiegesprekken echt vreselijk. Brrrrr…. Kom er nooit goed uit. Ga altijd tegenwerken. Onbewust. Ging moet ik zeggen. Ik heb al in geen jaren meer gesolliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bor:

@Lieke7777 Ik heb even navraag voor je gedaan.

Voor wie zich aangesproken voelt voor de training die ik doe: Dan moet je de huisarts vragen om verwijsbrief voor Adviesbureau Voeding en Sport (AVS) voor het programma Gecombineerde Leefstijl Interventie (GLI). 

Deze wordt volledig vergoed vanuit de basisverzekering en kost je geen eigen risico. 

Dank voor je uitleg  wat je precies  gaat doen, lang traject dat  zeker. 

In principe  kan ik de   verwijs krijgen  van mijn huisarts. 

Ze kwam zelf met dat andere programma van 24 weken. 

Ik denk dat ik het maar even, zo laat..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben erg  moe , vanmorgen ben ik zo geraakt door diverse omstandigheden  op mijn werk dat ik in huilen uitgebarsten  ben ,   even uithuilen en maar weer verder met van alles regelen. 

Was een drukke werkdag .

Poes is weer naar de kater gebracht,  nu  ben ik 3 dagen vrij werd gevraagd  of ik zaterdag  extra wilde werken heb nee kunnen zeggen. :blush:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lika:

Ik ben wel eens afgewezen voor een baan, omdat ik niet ‘the drive’ had. Ik kwaad!!! 
Achteraf gezien geef ik ze groot gelijk. Ik ben best gedreven, maar niet voor wat zij wilden.

Ik vind sollicitatiegesprekken echt vreselijk. Brrrrr…. Kom er nooit goed uit. Ga altijd tegenwerken. Onbewust. Ging moet ik zeggen. Ik heb al in geen jaren meer gesolliciteerd.

Mijn sollicitatiegesprek voor mn huidige baan was 18 jaar geleden in de lobby van een hotel en vervolgens in een restaurant in Brussel. Eerst twee bier en toen samen een fles wijn leeg. Bleek dat de directeur net zo'n alcolholist was als ik :huh: Ging hardstikke goed. Toen moest ik nog een interview met twee dames van HR. Dat was ineens broodnuchter, 's ochtends in een kantoor. Ging vreselijk slecht :D maar ze hebben me toch aangenomen.

Ik zit een beetje te romantiseren geloof ik. Normaal hoort zoiets nuchter te verlopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Etty:

Want het zou voor anderen veel leuker zijn als we daar mee op zouden houden.   

Ja en amen!!

Ik zeg zo vaak tegen de Stier ga nou eens wat leuks voor JEZELF doen. Had ze een naaimachine gekocht, Ik denk yes een gezonde hobby. Gaat ze wat maken voor die en dan iets voor die, enz enz altijd voor een ander.

Op zich niks fout mee maar als ik dan 2000 euro in een drumstel heb gestoken helemaal voor me eige dan voel ik me ten onrechte schuldig.

Al die suffe gevoelens de hele tijd :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh dus Stier moet jouw schuldgevoelens afkopen door ook "gezond" egoistisch te worden @bumperjim:)
mannen hebben er vaker minder moeite mee is mijn ervaring; ik denk dat moeders hen niet met de vrouwenlast
van overdreven sociale opoffering, hebben belast. Mijn moeder heeft 2 zoons echt heel erg anders opgevoed dan de 4 meiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lady jane:

oh dus Stier moet jouw schuldgevoelens afkopen door ook "gezond" egoistisch te worden @bumperjim:)
mannen hebben er vaker minder moeite mee is mijn ervaring; ik denk dat moeders hen niet met de vrouwenlast
van overdreven sociale opoffering, hebben belast. Mijn moeder heeft 2 zoons echt heel erg anders opgevoed dan de 4 meiden.

Ja denk ik ook, dat opvoeding/rolbepaling daarin meetelt.

Stier moet natuurlijk zelf weten wat ze doet (dat doe ik ook binnen de grenzen van het redelijke) als ze het maar met zichzelf eens is, zich niet "gedwongen" voelt altijd maar aan een ander te denken.

Tis natuurlijk wel heel klassiek, de man met zn dure speelgoed en het enige wat moeder de vrouw koopt zijn kleren voor de kinderen :) OK tegenwoordig doen de kids dat zelf, liefst tweedehands...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...